16. İzmir

34 2 0
                                    

Hemen odama gittim ve bilgisayarıma oturdum.

Egemen açık değildi fakat yanıt yazmıştı.

Bende. Hemde çok...

Gülümsemiştim.

Ardından bir mesaj daha attım.

Biz... Şey... İzmire taşınacakmışız.

Cevap gelmedi. Sonra kamerada konuşmak için Egemenden istek gelmişti. Oysa açık değildi. Açtım.

Egemen oturmuştu. Mavi gözleri ışıldıyordu. Deniz gibiydi.

"Hey emin misin?" diye sordu.

"Evet." dedim. Kafası karışık gibiydi.

Arkasına baktı. Evleri çok güzeldi. Siyah beyaz koltuklarından tut siyah beyaz raflarına kadar her şeyleri muhteşemdi.

Tekrar arkasına bakıp "Geliyorum!" diye bağırdı. Arkasından bir kız belirdi. Kim olduğunu hiçbir şekilde bilmiyordum.

"Hadi gel!" dedi o kız.

"Geliyorum Seçil!" diye bağırdı.

Birbirimize arkadaşlarımızı anlatırken o bana en yakın arkadaşının Seçil olduğunu söylemişti. Demek ki bu o kızdı.

Çok güzel bir kızdı. Sarı saçları çok güzel gözüküyordu. Aynı Egemen gibi masmavi gözleri vardı.

Egemen kameraya bakıp "Çıkmam gerek hoşçakal." dedi ve kapattı.

Telefonumu açtım rehbere girdim ve Egemenin adını "Masmavimsi" diye değiştirdim.

İşte bu güzel olmuştu.

Aşağı inip annemin yanına gittim koşarak.

"Ne zaman taşınacağız?"

"Yarın." dedi bana hiç bakmadan... Puding yapıyordu.

Annemin yanağından öpüp bavulumu hazırladım. Taşınacağımıza inanamıyordum.

Bavulumu hazırladıktan sonra aşağı inip biraz televizyon izledim.

Saat 12 olmuştu bile. Yatağıma gittim ve uyudum.

Kalktığımda kuşlar cıvıl cıvıl ötüyordu. Babamın yanına gittim.

Babam eşyaları bir araca yüklüyordu. Taşınacaktık. Çok güzeldi. Ama Egemen biraz üzülmüş gibiydi...

Babam yanıma geldi.

"Bavulun hazır mı?"

"Evet."

Elime 4 uçak bileti verdi.

"Bunları kaybetme kızım."

"Peki. İyi de 4. kim için?"

"4. iş arkadaşlarımdan biri için."

"Peki."

"Yalnız sen odana çıkıp bavulunu al hemen. Yoksa uçağa geç kalabiliriz."

"Peki benim arabam ne olacak?"

"Onları biz hallettik kızım sen boşver. Sen gidip bavulunu al benim arabama koy. Arabaya da gir. Ben 10 dakikaya geleceğim."

Bir şey fark etmiştim o anda... Benim odam hariç tüm odalar boştu. Evde 12 oda vardı ve 11'i boştu.

Beni uyandırmamak için yapmışlardı muhtemelen.

Yukarı çıkıp bavulumu aldıktan sonra arabaya bindim. 5 dakika sonra annem. Annemden 3 dakika sonra babamın iş arkadaşı 2 dakika sonra da babam arabaya bindi.

Havaalanına varmıştık. Evdeki her şey o vinç gibi büyük olan arabaya yüklenmişti.

Uçağa bindik. Uçakta 3'er koltuk vardı. Ortaya ben sağıma babam soluma annem oturmuştu.

Babamın iş arkadaşı arkamızdaki koltuklardan birindeydi.

Birkaç saat sonra varmıştık. İzmiri ilk defa görebilmiştim. Süper bir yerdi. Ardından bir selfie çekinip Faceye attım. 5 dakika sonra 50 Like almıştı. Egemende 50 kişiden biriydi.

Ardından uzakta Egemeni gördüm. Etrafa bakınıyordu.

MESAJ ARKADAŞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin