19. Sinemaya Gidiş

40 3 0
                                    

Manken gibi olan kadın aşağı indi. Yani Egemenin annesi. Ondan sonra da kapıyı açtı Egemen
gelen kimse yok diye kapıyı geri kapattı. 

"Ben işe gidiyorum. Hoşçakalın." dedi ve gülümseyerek dışarı çıkıp kapıyı kapattı.

"Ne yapmak istersin?" diye sordu Egemen. 

"Şey... Bilmem ki."

"Yani malum bizde havuz yok ama... Başka istediğin şeyleri yapabiliriz."

"Şey. Denize gidelim mi?"

"Bu havada mı?" 

Hava soğuktu. Peki ben sustum.

"Hmm sen karar ver."

"İstiyorsan evimizin yakınındaki sinemaya gidebiliriz." 

"Süper olur."

"Hadi çıkalım o zaman ne bekliyoruz?" 

Çantamı alıp dışarı çıktım. Egemende geldi ve kapıyı kitledi.

"Çantanı evde bırak istersen."

"Tamam." dedim ve Egemen kilidi açtıktan sonra çantamı içeri atım.

Egemen kapıyı kapatıp tekrar kitledi ve yürüyerek sinemaya doğru gittik.

"Bana söyleyeceğin şey neydi?" diye sordum.

Durakladı bir an. Bir duvara yaslandı. Masmavimsi gözleri bana doğru bakıyordu. Kumral saçlarını düzeltti.

"Boşver ya... O kadar önemli bir şeyde değildi."

Ama ben merak ediyordum işte...

"Olsun. Söyle."

"Boşver." dedi ve yürümeye devam ettik.

"Savaş kim?"

Bir an durdu. Kaşlarını çatmıştı.

"Sen nerden biliyorsun?"

"Onunla oturacakmışım."

"Ne?"

"İyide başka boş yer yokmuş ki? Aranızda Savaşla ne var? Kavgalı mısınız?"

"Bazı insanlara verebileceğin en büyük değer, isimlerinin baş harfini büyük yazmak olur...." Dedikten sonra devam etti "İşte bu cümle Savaş için uygun bir cümle..." 

"Peki aranızda olanları anlatmayacak mısın?"

Cevap vermedi.

Sinemaya varmıştık. İçeri girip görevlinin yanına gittik. Korku filmine 2 bilet aldık. Aslında ben korku filmlerinde korkabiliyordum ama.. Her neyse bunun sırası değil. Bakmam geçer.

Filmin başlamasına 1 saat varmış. Bizde kahve alıp bir yerde oturup içmeye başladık.

"Bana hala cevap vermedin aranızda ne tür bir kavga var."

"Bak Madeleine aramızda ki kavga şu ailelerimiz birbirlerini çok seviyorlar. Bizde tabii bundan nefret ediyoruz nedeni... Nedeni ise o benim tüm dostlarımı kendi tarafına çevirip beni başkalarına kötü anlatması. Okulun önüne beni küçük düşürmek için astığı pankartları saymıyorum bile.. Hergün ağız burun dalaştırtıyor. Sevdikl- Anlayacağın şu anda tek dostum Levent ve Seçil. Bir daha soracak mısın?"

"Hayır." dedim ama bu yeteri kadar açıklayıcı değildi.

Savaşın yaptıkları çok kötüydü fakat Savaşa göre Egemen kötüydü. Hangisi haklıydı?

Bence kesinlikle Egemen haklıydı. Peki ya Egemen kötüyse? Sonuçta az sevilen kişi o!

MESAJ ARKADAŞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin