Ana Haber bülteni sunucusu Park Yoora derin bir nefes alıp önündeki kağıtları son kez kontrol etti.
Bu akşam haberlerinde son dönemin en büyük haberini sunacaktı ve oldukça heyecanlıydı. Deneyimli bir sunucu olsa da her zaman ilk günkü gibi heyecanlanıyordu.
"Yoora hazır mısın?" Kulaklığından duyduğu yönetmenin sesi ile 1 numaralı kameraya bakıp gülümsedi. "Pekala hazır olun! Yoora 1 numaralı kameradan başlıyoruz. Son 3 2 1 ve yayındayız!"
"KBS ana haber bülteninden hepinize iyi akşamlar. Bültenimize çok önemli bir son dakika gelişmesi ile başlıyoruz."
"2 numaraya dön Yoora." Yoora talimata uyarak kağıtları toparlayıp 2 numaralı kameraya döndü.
"Güney Kore Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı ve Kim Holdingler Birliğinin yöneticisi Kim JunMyeon kayboldu.
Başkanın ailesi bunun bir kaçırılma vakası olduğunu söylüyor. Hatta daha da kötüsünü düşündüklerini Kim JunMyeon'un ölmüş olabileceği ihtimalinin bile akıllarına geldiğini belirttiler.
Güney Kore Hükümeti, son bir kaç yıldır ticaret faaliyetleri ve sanayi gelişimi açısından oldukça başarılı yeniliklere imza atan ve ülkenin ticari olarak büyük atılımlar yapmasını sağlayan Kim JunMyeon'un bulunması için özel bir ekip kurulacağını duyurdu.
Ekibin başına, yıllar önce istifasını vermiş olan genç ve başarılı 'Dedektif'in getirileceği ise söylentiler arasında."
Byun BaekHyun x Sen.
-Yazarın Byun BaekHyun'u ciddi bir lider olarak hayal etmesi sonucu yazılmaya başlanmıştır.-
*Tüm Hakları Dedektif Byun BaekHyun'un 'Sarı Papatya'sında saklıdır.*
12.07.2019
-RiJin
***
ÇOK HEYECANLIYIM ÇOKMerhaba Çiçeklerim! 💐💐💕
Yeni kurgu geldi be! Heyt be! Aylardır profilimde spoilerini verdiğim kurguyu okumaya hazır mısınız? :') Ben çok heyecanlıyım^^ Eğer planladığıma göre giderse çok heyecanlı bir kurgu olacak!
Profesör bittikten sonra başlayacağız *-* 3-4 hafta sonra ilk bölüm gelir gibi. Ya da bana belli olmaz her an atabilirim dkskfkdkfkd
Şimdilik gidiyorum ^^ Lütfen ilk bölümü dört gözle bekleyin 💕
Beni bu kurguda da yalnız bırakmayın lütfen ❤
Ilk bölümde görüşürüz 👋
Sizi Seviyorum ❤
Hepinizi Öptüm :*-RiJin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim JunMyeon'u Kim Öldürdü? [BBH OC]
Fanfic"Güney Kore Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı ve Kim Holdingler Birliğinin yöneticisi Kim JunMyeon kayboldu. Başkanın ailesi bunun bir kaçırılma vakası olduğunu söylüyor. Hatta daha da kötüsünü düşündüklerini Kim JunMyeon'un ölmüş olabileceği ihtimal...