***
"Bana ölmeyecek demiştin!" Koltuğunda oturan adam derin bir nefes alarak karşısındakine baktı sabahtan beri aynı şeyleri dinlemek başını ağrımıştı."Ben öyle bir söz verdiğimi hatırlamıyorum." Gözlerini devirerek yüzüne ukala bir gülümseme yerleştirip konuştu.
"Beni bu işe dahil ederken kimse ölmeyecek demiştin lanet olası! Sadece uzaklaştırıp işleri ele alacağını söylemiştin. JunMyeon'un cesedini buldular! Cesedini!" Diğeri oturmuş olduğu koltuktan kalkıp gülümseyerek karşısındakine yaklaştı.
"Benimle iş birliği yapmanı teklif ettiğinde oldukça mutlu olduğunu hatırlıyorum. Hem rolünü de oldukça iyi yaptın öyle değil mi?" Karşısındakinin suçluluk duygusuyla susup kafasını eğdiğini görmek zevkle gülümsemesine sebep olmuştu. "Bak canım, yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik. Sorgularımızdan da bir şüphe duymazlarsa bu işten sıyrılırız. JunMyeon için vicdan yapmayı bırak ve ulaşacağımız şeylerin hayalini kurmaya başla."
Büyük bir zevkle odasındaki bar köşesine ilerleyip kendine bir bardak viski doldurdu. Öteki titrek bir nefes alarak koltuklardan birine çöküvermişti. Yaptığı şey vicdan azabı olarak üzerine çökmüştü. Pişmanlığını çok derin bir şekilde yaşıyordu ve bunun altından nasıl kalkacaktı nasıl telafi edebilirdi bilmiyordu.
***
"Kim JunMyeon gerçekten hayretlik verici." Girdiğin mekana bakarak şaşkınlık dolu bir sesle konuştuğunda arkanda duran Yixing kıkırdamıştı. BaekHyun saçlarını karıştırarak mekana şöyle bir baktı."Illegal işler dönüyor muymuş?" Hafif bir müzik çalan mekanda ilerlemeye başladığınızda BaekHyun Yixing'e bakarak konuşmuştu.
"Araştırma işlerinden pek bir şey anlamıyorum dedektif. Sadece bir bar işlettiğini kendi bağlantılarım sayesinde öğrendim o kadar." BaekHyun dudaklarını büzerek henüz oturduğunuz masada arkasına yaslandı.
"Chanyeol ve RiJin bizden önce gelmişti değil mi?" hafifçe sana dönerek konuştuğunda BaekHyun'u kafanı sallayarak onayladın.
"Bir saat evvel gelmişlerdi. Çoktan işe yarar bir şeyler bulmuşlardır." RiJini, Chanyeol ile araştırma görevine göndermek bu sefer senin başının altından çıkmıştı. Toplantıda teklifini söylediğinde RiJin sana sanki ihanet etmişsin gibi bakmıştı. Fakat sen de haklıydın. Araştırma işinde RiJin ve Chanyeol'den iyi bir ikili bulmak mümkün değildi.
"Geliyorlar." BaekHyun mekanın iki ayrı tarfından gelen ekip arkadaşlarını gördüğünde sizin de dikkatinizi çekmek üzere konuşmuştu.
"Yixing aşkım gözüme pek yakışıklı göründün." RiJin ağzındaki sakızı patlatarak Yixing'in yanağından makas aldığında diğeri buna kıkırdamıştı.
"Sen de fena değilsin." Hafifçe dudağının kenarını ısırarak göz ucuyla yanına oturmak üzere olan kadını süzdü. Bir yandan da Chanyeol'un tepkisini ölçer gibi bir hali vardı. RiJin kıkırdayarak Yixing'e omuz attı. Kızıl saçlı arkadaşın sanki biraz abartarak oldukça mini deri bir elbise giymişti. Chanyeol ağırca yutkunarak BaekHyun'un yanına oturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim JunMyeon'u Kim Öldürdü? [BBH OC]
Fanfic"Güney Kore Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı ve Kim Holdingler Birliğinin yöneticisi Kim JunMyeon kayboldu. Başkanın ailesi bunun bir kaçırılma vakası olduğunu söylüyor. Hatta daha da kötüsünü düşündüklerini Kim JunMyeon'un ölmüş olabileceği ihtimal...