***
"RiJin?" BaekHyun odayı terk eden kadının arkasından bir süre baktıktan sonra kızıl saçlı kadına dönmüştü. RiJin yüzünde bilmiş bir ifade ile oturuyordu.
"Normalde petunyamın anlatmadığı bir şeyi etimi kesseler sana anlatmam ama çektiğin vicdan azabı bin kat artsın istiyorum. Çünkü ikimizin başına ne geldiyse senin yüzünden geldi." Işaret parmağını karşısındaki dedektife doğrultup hırsla konuşmuştu. Chanyeol ağırca yutkundu. Bu konuşmanın sonunda onun da vicdan azabı bin kat artacak gibiydi.
"Sen şerefsizliğin dibine vurup başka bir kadın yüzünden benim menekşemi terk ettikten sonra bir göreve çıktık. Ben, Chanyeol bana yalan söyleyip kandırdığı için manolyam da senin yaptığın şerefsizlik yüzünden oldukça dalgındık. Kaçırılma vakasını araştırıyorduk. Belediye başkanının kızıydı. Ihbar üzerine eski sanayi bölgesinde bir depoya gittik ama Siktiğimin ihbarı sahte çıktı. Dalgınlık yüzünden ön araştırma yapma gereği duymamıştık. Petunyam ve ben depoya girer girmez depo patladı." RiJin hakaretleri ile harmanladığı olayı anlattığında BaekHyun'un yüzü bembeyaz olmuştu. Chanyeol da ondan farksız değildi.
"Ikimizin de vücudunda kırılmadık kemik kalmamıştı. Biz hastaneye kaldırılır kaldırılmaz Müdür DO bizimle ilgilenmek için Seulden kalkıp yanımıza geldi. Wu Yifan bizimle ilgilenen doktordu. Eğitim için Çinden gelmişti. Kaldırıldığımız hastanede o an ameliyatımızı yapabilecek en deneyimli tek doktor oydu. Müdür DO'nun da dediği gibi bizi yapboz gibi birleştirdi." RiJin bir süre susup BaekHyun ve Chanyeol'un surat ifadelerini izledi.
BaekHyun nefes alamıyor gibi elini göğüsüne koyup kıyafetini çekiştirmişti. Chanyeol ise bakışlarını yere sabitlemiş öylece bakıyordu.
"Sonra ne oldu biliyor musun Byun şerefsiz BaekHyun? Senin o kahpe karın-" BaekHyun araya girip RiJin'in sözünü kesmişti.
"Eski. Eski karım."
"Her ne boksa. Bak sinirden ağzım bozuldu. Neyse senin o kahpe karın hastanede bizi ziyarete geldi. Her yerimiz alçı içindeyken gözümüze baka baka aşağılar bir şekilde dedi ki 'BaekHyun'un hayatından çıksan da aklından çıkamadığın için ufak bir ceza olarak düşün. Hediyem hoşuna gitmiştir umarım.' Senin o lanet karın yüzünden biz hayatımızdan oluyorduk. Bir zamanlar sevdiğin ölüp bittiğin kadın ölüyordu az kalsın." RiJin olayları tekrar hatırlamanın verdiği sinirle oturuğu yerden ayaklanırken BaekHyun yaşananları yeni öğrenmenin verdiği ağırlıkla derin derin soluyordu.
"Tabii hastaneden çıktıktan sonra karından güzel bir intikam aldık. O özene bezene şandaf yapa yapa hazırladığı sözde yardım kurumu olan ama aslında gösterişten başka işe yaramayan kurmunu ifşalayıp çökerttik umarız onun hoşuna gitmiştir." RiJin kendi kendine kıkırdayıp dizlerine vurdu.
"O patlama yüzünden hâlâ arada kulaklarım çınlıyor. Sarı papatyamında yürürken ayağı aksıyor ve bunların bütün sorumlusu sensin! Yifan olmasaydı belki ikimiz de çoktan ölmüştük. Bu arada kıskançlıktan kudur diye söylüyorum Yifan bizim kıza aşık. Nişanlıyım falan dedi ama tamamen palavra. Fırsatını bulduğu ilk anda kapacak sümbülümü ve ben de ona enişte demeye dünden razıyım." RiJin'in uzun konuşmaktan dili damağı kurumuştu. Odadaki su sebiline gidip bir bardak su doldurdu kendine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim JunMyeon'u Kim Öldürdü? [BBH OC]
Fanfic"Güney Kore Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı ve Kim Holdingler Birliğinin yöneticisi Kim JunMyeon kayboldu. Başkanın ailesi bunun bir kaçırılma vakası olduğunu söylüyor. Hatta daha da kötüsünü düşündüklerini Kim JunMyeon'un ölmüş olabileceği ihtimal...