Park Yoora, elindeki kağıtları son kez gözden geçirdi ve karşısındaki ekranda akan son dakika bilgisini de takılmadan aktarabilmek için parça parça olsa da okudu.
Bir kaç aydır ülkenin gündemini meşgul eden davanın sonuna gelinmişti ve başından beri olduğu gibi Yoora yine gelişmeleri aktarmak üzere kameraların karşısında geçmişti.
"Yoora hazır mısın?" Kulaklıktan duyduğu sese karşılık kameraya bakıp gülümsemiş ve kafasını sallamıştı. "Peki yayına giriyoruz. 3 2 1 yayın!"
"KBS ana haber bülteninden herkese iyi akşamlar. Bültenimize, ülkemizi son aylarda meşgul eden bir olay ile başlıyoruz."
"2 Numaralı kameraya dön Yoora." Yoora talimata uyup kağıtlarını toparladı ve 2 numaralı kameraya döndü.
"Bildiğiniz gibi Güney Kore Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı ve Kim Holdingler Birliğinin yöneticisi Kim JunMyeon kayıptı. Kim JunMyeon, geçtiğimiz günlerde Devlet tarafından kurulan özel ekip sayesinde bulundu.
Seul Emniyet Müdürlüğü tarafından ekip ve Kim ailesi adına yapılan basın açıklamasında kaçırılmanın Kim ailesinin gayrimeşru çocuğu Kim Siwon tarafından gerçekleştirildiği açıklandı."
"1 numaralı kameraya dönebilirsin" Yoora tekrar talimata uyup hareketlendi. Bu sırada ekran ikiye bölünmüş bir yandan JunMyeon'un görüntüleri, ekibin görüntüleri ve basın toplantısının görüntüleri gösteriliyordu.
"Aynı zamanda Kim JunMyeon'un eski sevgilisi Lee MiSoo'nun da Kim Siwon'un planına bir yere kadar eşlik ettiğini söylediler. Ekibin dava destekçisi Dr. Wu Yifan ise sahilde bulunan cesedin Kim JunMyeon olarak kabul edilmesinin sebebinin dedektiflerin isteği olduğunu, bulunan cesedin Kim Siwon tarafından öldürülen bir organizasyon çalışanı olduğunu belirtti ve Kim JunMyeon'un sağlık durumu hakkında son bilgileri verdi."
Park Yoora derin bir nefes alarak gülümsedi. "Şimdi, dava için kurulmuş olan bu ekibin Devlet tarafından kalıcı hale getirilmesi durumu konuşuluyor. Haberin detaylarını anlatan görüntülere geçmeden evvel son olarak Ekip üyelerinin ismini söylememe izin verin lütfen,
Lider, Dedektif Byun BaekHyun
Lider, Dedektif (Burada sizin adınız var çiçeklerim)
Araştırmacı Amir, Park Chanyeol
Araştırmacı Amir, Kang RiJin
Saha Görevlisi, Oh Sehun
Saha Görevlisi, Huang ZiTao
Koruma/Keskin Nişancı, Zhang Yixing
Dosya Destekçisi/ Yardımcı, Dr. Wu YiFan.Aralarında kardeşimin de bulunduğu, her üyesi ayrı kıymetli olan bu ekibi şahsım ve sizin adınıza tebrik etmek istiyorum. Aferin çocuklar, sıkı çalıştınız!"
***
VEEE BÖYLELIKLE DAVANIN SONUNA GELMIŞ BULUNMAKTAYIZ!MERHABA ÇİÇEKLERİM! 💐❤
Nasılsınız? Umarım herkesler iyidir^^ Ben iyiyim sadece üşüyorum djjsjrejjrd Buralar bir anda soğudu valla ne oluyor anlamıyoruz dbsnrjwkr BU ARADA ISTANBULDA COVID ALDI BAŞINI AYRI EVE ÇIKTI RESMEN ANARŞIK BIR ERGEN OLDU DIKKAT EDIYOSUNUZ INŞALLAH YARIN ÖBÜR GÜN DIĞER ILÇELERIN DE BIRER ISTANBUL OLMAYACAĞI NE MÂLUM?! DIKKAT EDIN GÖTTÜNÜZÜ ISRIRIM YOKSA JDKWKRKEKTOE
Neyse ben gidiyorrrom akşam bir bölüm daha atarım gibi *-* Diğer bölüm görüşürüz^^
FINALE SON 3.
Sizi Seviyorum ❤
Hepinizi Öptüm :*-RiJin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim JunMyeon'u Kim Öldürdü? [BBH OC]
Fanfic"Güney Kore Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı ve Kim Holdingler Birliğinin yöneticisi Kim JunMyeon kayboldu. Başkanın ailesi bunun bir kaçırılma vakası olduğunu söylüyor. Hatta daha da kötüsünü düşündüklerini Kim JunMyeon'un ölmüş olabileceği ihtimal...