***
"Neden öyle bağırıyorsun tanrı aşkına?!" Karşındaki kızıl saçlı kadını azarlarken sinirinden onun ezilip büzülen halini görmüyordun.
"Yahu ne bileyim biri düştü dediklerinde aklıma bu piç kurusu yerine canım kanım Yixing geldiyse ne yapabilirim?!" RiJin de senin gibi sesini yükseltmekten geri kalmamış susmaktan vazgeçmişti. O sırada da Yixing binadan çıkmış üstünü silkeliyordu.
"Yixing!" Song Juna koştura koştura gelip binadan çıkan Yixing'e sarıldığında herkes şaşkınlıkla onlara bakarken sen RiJin'in tepkisine kıkırdamadan edememiştin.
"Aldatıldım." Kızıl saçlı arkadaşın yarım ağız gülerek konuşmuş ardından arkasını dönüp BaekHyun ve Chanyeol'e doğru ilerlemişti.
"Hangi hastaneye götürülecek acaba?" RiJin'in konuşmasına karşılık Chanyeol kaşlarını çattı.
"Hobbit hazretleri hastaneye gitmeyi reddediyor." Chanyeol her an birini gırtlaklayacakmış gibi konuştuğunda BaekHyun'u kontrol eden sağlık çalışanı ürkerek ona bakmıştı.
"Önce bir sakin ol Chanyeol kulaklarından duman çıkacakmış gibi duruyorsun." RiJin elini destek olmak istercesine Chanyeol'un omzuna koyup sıktığında Chanyeol eski sevgilisinin bu dokunuşuyla derin bir nefes almıştı.
"Ne demek hastaneye gitmiyor? Salak mısın sen?!" Kendine engel olamayıp bu sefer sesini BaekHyun'a yükselttin. Aşağıda tuttuğu bakışlarını ürkerek sana yükseltti.
"Bence sormaya gerek yok dedektif olması salak olduğu gerçeğini değiştirmez." RiJin omuz silkerek konuştuğunda hangi ara ortadan kaybolduğunu anlayamadığınız Chanyeol ayakkabılarını onun önüne bırakmıştı. RiJin, Chanyeol'un uzattığı kolundan destek alıp lanet topukluları mecburen giymek zorunda kaldı.
"O kadar mühim bir yara değil sadece sıyırdı." BaekHyun kendince açıklamasını yaptığında gözlerini kısarak sağlık çalışanına döndün.
"Dikiş gerekiyor mu?" Yaraya daha tekrar göz atan sağlıkçı yanıt verecekken RiJin araya girmişti.
"Papatyam, salak olmayan biri ilk bakışta anlar ki o yara en az 5 dikiş istiyor." Kızıl saçlı arkadaşın BaekHyun'u iğneleyerek konuştuğunda BaekHyun senin gibi gözlerini kısarak ona baktı.
"Doğru söylüyor." Sağlıkçı da RiJin'i onayladığında BaekHyun'a döndün.
"Hastaneye gidiyoruz."
"Ama dava-" BaekHyun itiraz etmek için konuştuğunda elini kaldırarak onu susturdun.
"Kes sesini Byun."
***
Muayene odasında Yifan, BaekHyun'un yarasıyla ilgilenirken siz dışarıda bekliyordunuz. Tesadüfe bakın ki bu gece acilin nöbetçi doktoru Wu Yifan'dı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim JunMyeon'u Kim Öldürdü? [BBH OC]
Fanfic"Güney Kore Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı ve Kim Holdingler Birliğinin yöneticisi Kim JunMyeon kayboldu. Başkanın ailesi bunun bir kaçırılma vakası olduğunu söylüyor. Hatta daha da kötüsünü düşündüklerini Kim JunMyeon'un ölmüş olabileceği ihtimal...