🔍'Ceset'🔍

3.2K 303 232
                                    

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***


"Pekala, yatın kamera kayıtlarını topluca inceleme fırsatımız olmamıştı. Memur Shin bizim için projeksiyon ayarladı." Yanı başında ayakta dikilen genç memura bakıp gülümsediğinde elini alnına koyup bir selam çakmıştı.

"Görüntüleri ilk izlediğimizde JunMyeon ve MinAh önce ön güvertede konuşmaya başlıyorlar." Chanyeol kamera kaydı oynamaya başladığında konuşmaya başlamıştı.

"Bir süre ön güvertede konuşuyorlar. Ses olmasa da beden dilinden JunMyeon'un ara sıra bağırdığı anlaşılıyor. MinAh, bir kaç kez ona sarılmak istese de JunMyeon onu bir çok kez uzaklaştırıyor." Chanyeol konuşmasına devam ederken siz de görüntüleri izliyordunuz.

"MinAh'ın yönlendirmesiyle sonradan arka güverteye geçiyorlar fakat oranın kamera kayıtları yok." Yixing baygın bakışlarıyla dudaklarını büzerek konuşmuştu.

"Nasıl yani Yixing aşkım? Kamera mı yok, kamera kayıtları mı yok?" RiJin tek kaşını kaldırıp konuştuğunda Yixing ona döndü.

"Kameralar olması gereken yerde değiller RiJin-ah. Yerleri belli fakat orada değiller. Yat sahibine sebebini sorduğumuzda arka güvertedeki kameraların kör noktaları görmediğini yeni yerler belirleyeceklerini söylediler."

"Bu kayıtlarının olmamasını açıklamaz. Saçma bir bahane. Peki söylesene Yixing, sen keskin nişancısın cidden kamere açıları kör noktaları göremeyecek bir açı mı?" BaekHyun defterini çıkarıp bir şeyler karalarken, sabahtan beri toplantı odasına girdiğinizden beri ilk kez konuşmuştu.

"Dediğiniz gibi dedektif, saçma bir bahane." Yixing yarı sırıtır bir şekilde konuşup baygın bakışlarla kafasını yana eğdi.

"Peki o zaman ne ya-" Sehun tam konuşmaya girişmişti ki toplantı odasının kapısı alel acele açılmıştı.

Song Juna ,Yixing'in biricik sevgilisi, nefes nefese içeri girdi.

"Ne bu halin? Ne oldu?" Yixing hafif endişeli bir şekilde konuşup otuduğu yerde doğruldu. Juna kısaca size selam verip soluk almadan ne olduğunu anlatmaya girişmişti.

"Seul'de kıyıya vuran bir erkek cesedi bulunmuş. Eşgal Kim JunMyeon ile eşleşiyor."

***
"Yine gelmiş bunlar." RiJin kafasını geriye atıp derin bir nefes aldı. Gazetecilerden bir kaçı onu görünce gerilemişti.

"Bu sefer başkası ilgilensin istersen?" Sırıtarak arkadaşına baktığında kızıl saçlarının neredeyse alev alacağına emindin.

"5 dakika beni beklemezseniz çok kırılırım ona göre." Belinden silahını çıkarıp tek tek size doğru salladı. "Ya ben sizi sürekli böyle tehdit etmek zorunda mıyım?!" Agresif bir şekilde bağırıp silahı basın mensuplarına doğru sallamıştı. Kıkırdayarak şok olmuş bir şekilde onu izleyen maknaelere baktın.

Kim JunMyeon'u Kim Öldürdü? [BBH OC]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin