🔍'Kim Jongin¹' 🔍

3.2K 326 317
                                    

***"Kim JunMyeon'u, küçük kardeşi Kim Jongin mi öldürdü?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***
"Kim JunMyeon'u, küçük kardeşi Kim Jongin mi öldürdü?"

"Günaydın millet!" RiJin elinde kahveler ile toplantı odasına önden girip yüksek sesle şakıdığında Yixing uyukladığı yerde irkilmişti. "Sana gün aymamış galiba Yixing tatlım." RiJin gözleri bayık bakan adamın hafif kıvırcık saçlarını şöyle bir karıştırdı.

"Günaydın herkese." Arkadaşının ardından sakin bir ses tonu ile konuştuğunda Maknaeler ve Yixing ile Chanyeol oturduğu yerde ayaklanmıştı. Ufak bir el hareketi ile oturabileceklerini işaret ettin.

"Naber çocuklar?" RiJin Maknaelerin arasına sandalyesini koyup onlarınkini sağa sola ittirirken konuşmuştu.

"Iyiyiz amirim teşekkürler. Siz nasılsınız?"

"Uykusuzum Taozi bebeğim. Bu deli bütün gece uyumadı beni de uyutmadı. Hortlak kadın." Kızıl saçlı arkadaşın kaşlarının altından sinirli bir şekilde sana baktığında kıkırdayarak gözlerini devirdin.

"Ne yapmamı bekliyordun? Dava hakkında fikir yürütüyordum." Omuz silkerek konuştuğunda RiJin küfür etmişsin gibi sana baktı.

"Gündüz de fikir yürütebilirsin petunyam. Biz insanlar genelde geceleri uyuruz ama yok senin beynin tersine çalışıyor." Ikinizin atışmasını izleyen diğerleri kıkırdarken sen ikinci kez göz devirmiştin. "Çocuklar aranızda yeni bir ev arkadaşı arayan varsa ben tekliflere açığım. Adı 'C' ile başlayanlar hariç. Onlar teşebbüs etmesin." Tek kaşını kaldırarak Chanyeol'e baktı ve cümlesini bitirdi. Kahve saçlı adam açılan dudaklarını geri kapatmıştı.

"Aslında ben arıyordum. Ev yeteri kadar büyük bir arkadaş fena olmazdı." Yixing, RiJin'in getirdiği kahvelerden birini alırken çapkın bir şekilde kızıl saçlı arkadaşına bakarak konuştu.

"Bunu özel olarak bir ara konuşalım Yixing, tatlım." Yixing kıkırdayarak kafasını salladığında göz ucuyla Chanyeol'e baktın. Kulaklarına kadar kızarmıştı.

"Günaydın herkese." BaekHyun yırtık kotu, salaş kazağı ve üstüne giydiği ceketi ile toplantı odasına girmişti. Sen ve RiJin dışındakiler ayaklanırken BaekHyun kafasını salladı "Teşekkür ederim, oturun lütfen." Derin bir nefes alarak senin yanındaki sandalyeye oturdu. Gerilsen de belli etmeyip rahat davranmaya çalıştın.

"Evet, dün sorgu oldukça geç bittiği için konuşmaya fırsatımız olmamıştı. Umarım herkes uykusunu almıştır çünkü bugün oldukça yorucu bir gün olacak." BaekHyun gece uyumadığını biliyordu. Önemli davaların ilk sorgularında hiç uyuyamazdın çünkü beynin sürekli çalışırdı. Eh kapatma tuşu da yoktu ki beyninin.

RiJin sana kötü bir bakış attı ve ardından kafasını Sehun'un omzuna bıraktı. Maknae ne olduğunu şaşırmıştı.

"Noonanız biraz uyusun çocuklar. Sonra siz bana önemli yerleri aktarırsınız." Sehun ve ZiTao şaşkınlıkla sana baktığında kıkırdadın.

Kim JunMyeon'u Kim Öldürdü? [BBH OC]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin