***
Olaylı gecenin sabahında soluğu emniyet müdürlüğünde almıştınız. Her ne kadar silahlı saldırının peşine düşmek isteseniz de Müdür DongHae ve KyungSoo bu olayla kendilerinin ilgileneceğini sizin kendi davanıza bakmanız gerektiğini söylemişlerdi.
Hiç birinizin içi rahat etmemişti ancak şimdilik ses çıkarmıyordunuz. Bir süre ortalığın durulmasını bekleyecek ardından da bir şeyler yapacaktınız. Tabii bundan diğerlerinin haberi yoktu. RiJin ve sen bilsen yeterdi canım. Daha ne olsun?
"Dedektif Byun iyi misiniz?" Siz toplantı odasına girer girmez Maknaeler ayaklanmıştı. BaekHyun gülümseyerek ikiliye baktı.
"Iyiyim çocuklar teşekkür ederim. Siz de bütün gece çalıştınız. Dinlenseydiniz keşke."
"Lan siz eve gitmediniz mi?!" RiJin şok olmuş bir sesle konuştuğunda Maknaeler kafasını sağa sola sallamıştı.
"Çocukları da kendinize benzettiniz aferin size ruh hastaları!" RiJin agresif bir şekilde konuşup BaekHyun'a omuz attığında BaekHyun sızlanmıştı. Çünkü o yaralı omuzuydu.
"Uykusunu alamadı ondan." Hırçın bir şekilde sandalyesine oturan arkadaşına bakıp konuştun. Diğerleri de ayakta bir süre ona bakmıştı.
"Ne dikiliyorsunuz zebani gibi?! Otursanıza be!" Chanyeol ve Maknaeler olduğu yerde irkilirken BaekHyun gözlerini devirmiş ve sen de kıkırdamıştın.
***
"Pekala, bütün gece ayakta kalmanıza değecek bir şeyler anlatın bize." Maknaeler, projeksiyonun iki yanına geçmiş Lee MiSoo hakkında bildiklerini anlatmaya giriştiği sırada toplantı odasının kapısı açılmış ve Yixing içeri girmişti."YIXING AŞKIM SONUNDA!" RiJin heyecanlı bir şekilde konuştuğunda Chanyeol'un homurdandığını duymuştun.
"Geç kaldığım için üzgünüm efendim geceki olayla ilgili müdürlere rapor veriyordum." Yixing, sana ve BaekHyun'a icazet verdiğinde tebessüm ederek onu onayladın.
"Otur lütfen. Biz de yeni başlıyorduk." Yixing seni onaylayıp çabucak RiJin'in yanındaki boş sandalyeye oturmuştu. RiJin mutlu bir şekilde kıkırdayıp kafasını onun omzuna koydu.
"Lee MiSoo, daha evvel aldığımız ifadelerden de bildiğimiz gibi Kim JunMyeon'un eski sevgilisi ve Kim MinSeok'un sevdiği kadın. Dava başlangıcından bu yana Lee MiSoo oldukça normal davrandı. Arkadaşları ile görüşüyor, babasının politik reklamlarına yardımcı oluyordu." Sehun başlangıcı yaptığında sen de kalemi eline alıp çevirmeye başlamıştın.
"Tabii biz cesedi bulup onun Kim JunMyeon olduğunu onayladıktan sonra işler değişti. Lee MiSoo her zaman gittiği kafeye gitmeyi azalttı. Gittiği zamanlarda da oldukça bitik ve üzgün görünüyordu." Sehun'un ardından da Tao devam etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim JunMyeon'u Kim Öldürdü? [BBH OC]
Fanfic"Güney Kore Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı ve Kim Holdingler Birliğinin yöneticisi Kim JunMyeon kayboldu. Başkanın ailesi bunun bir kaçırılma vakası olduğunu söylüyor. Hatta daha da kötüsünü düşündüklerini Kim JunMyeon'un ölmüş olabileceği ihtimal...