'Antin Kuntin Işler.'

1.8K 242 288
                                    

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***


"Tanrıya daha yakın olmak için mi bu kadar yüksek ev seçmişler?" RiJin yukarı tırmanırken fısıldayarak agrasif bir şekilde konuştu. Kıkırdayıp arkadaşının poposuna vurdun.

"Acele etmemiz lazım hadi."

"Rabbimize kavuşmak için mi? Haklısın sümbülüm." RiJin bir tık daha hızlı tırmanırken sende gülmekten aşağı düşmemek için kendini sıkıyordun.

"Abartma alt tarafı 4 kat." Yixing yukarıdaki pencereden konuştuğunda RiJin ters ters ona bakmıştı. Önden gelip evde sahiden kimsenin olmadığına emin olmuş ardından size haber vermişti.

"Yixing tatlım sen çatıdan çatıya gezdiğin için bu sana çocuk oyuncağı olarak gözükebilir tabii. Ama ben fırıldakları yerde toparlıyorum." RiJin son adımını da attığında Yixing onu dirseğinden tuttuğu gibi evin içine çekmişti. Ardından da pencerenin pervazına tutunmuş olan sana yardım etmişti.

"Sağ ol Yixing." Keskin nişancı sana gülümseyip söylenen RiJin'e dönmüştü.

"Ebesini yâd ettiklerim kale gibi güvenlik sistemi kurmuşlar içeri girmedikçe etkisizleştiremiyorsun." Çantasını kurcalayıp ufak bir bilgisayar çıkarmış ve duvar köşelerinde bir şey aramaya başlamıştı.

"Evde kimse yok değil mi?" RiJin'i izlemeye devam ederken Yixing'e hitaben konuşmuştun. RiJin hâlâ söylenmeye devam ediyordu. Bulduğu kablolardan birini kesip ucuna bir şey takmaya başladı.

"Sabahtan beri izliyorum dedektif. Ailecek evden ayrıldılar. Giderken de yanlarında valizler vardı büyük ihtimalle bu gece gelmeyecekler."

"Güzel. Rahat rahat işimizi halledelim. Teşekkür ederim Yixing. Senin meselen olmadığı halde bize yardım ettin." Yixing gözlerini devirip bir ayağının üstünde yaylandı.

"Duyduğum halde bile bile buraya yalnız gelmenize göz yumamazdım. Ateşe yalnız yürüyecektiniz resmen."

"Ateşlere yürüyor korkmuyorum, arada bir Do Müdürü yokluyorum, cennetten yer mi beğeniyorum, ardımdan Legolası da bekliyorum..." RiJin yerinde sallana sallana bilgisayarda bir şeyler yaparken iki dakikada uydurduğu şarkıyı söylemişti.

"Siz emin misiniz Kuzeylinin bunlar olduğuna?" Yixing etraftaki atıştırmalıklardan birini açmış tırtıklıyordu. Kiler gibi bir yerdeydiniz. Kim kileri en üst kata koyardı ki? Gerçi işinize de yaramıştı yani. Güvenlik kamerası olmayan tek oda burasıydı.

"Legolasa aşkımdan emin olduğum kadar eminim Yixing tatlım kankam." RiJin sırıtarak konuşurken kıkırdamıştın. Yixing ise gözlerini devirirken gülümsüyordu. "Bitti! Artıkın evi talan edebiliriz. Ihihihihihi." Kızıl arkadaşın ellerini birbirine sürtüp garip bir şekilde güldükten sonra bilgisayarını toparlayıp odadan çıkmıştı.

Kim JunMyeon'u Kim Öldürdü? [BBH OC]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin