***
'Kim JunMyeon'u abisi Kim Minseok mu öldürdü?'
Elindeki isim listesini incelerken istemsizce kaşların çatılmıştı.
"Pekâlâ, RiJinlerin getirdiği listeye göre yine araştırma alanımız sınırlı gözüküyor." Listeyi toplantı masasına bırakıp konuştuğunda hemen çaprazında oturan BaekHyun bıraktığın listeyi almıştı.
"Kim Minseok, Kim Jongin, Kim Siwon..." BaekHyun tahlil eder gibi kısık sesle bütün isimleri sayıp gözlerini kıstığında RiJin bileklerini kesiyormuş gibi yapmıştı.
Görev dağılımı yaptığınız ekip arkadaşların bir kaç saat içerisinde gerekli bilgileri toplayıp getirmişti bile. Şimdi de o bilgiler üzerine konuşuyordunuz.
"Tamam! Yixing ve RiJin, müdür DO'dan Kim Minseok'u sorgu talebi için bir kağıt isteyin. Sonra da Kim Minseok'u sorgu için getirin." Yixing oturduğu yerden kalkarken RiJin oturmaya devam ediyordu. Bakışlarını sana çevirdiğinde gülümseyerek onu onayladın. Kızıl saçlı arkadaşın ayaklanıp ceketini aldı.
"Amirim, neden dedektif Byun ilk söylediğinde kalkmadınız?" Sehun bir sana bir BaekHyun'a bakarak konuştuğunda RiJin kıkırdamıştı.
"Sehunnie tatlım, ben bu odada Çiçeğimden başka bir üstümden emir almam." Ceketini giyip kızıl saçlarını arkaya attı ve gülümsedi. "Ayrıca, beni bilerek müdür DO'ya gönderiyor olmanız gözümden kaçmadı." Işaret parmağını tehdit edercesine BaekHyun'a salladıktan sonra Yixing'e dönmüştü.
"Lütfen yolda giderken birer kahve alabilir miyiz Yixing Canım? Sen ayılmadın galiba hâlâ." Ikili birlikte toplantı odasından ayrılırken Chanyeol'un derin bir nefes aldığını işitmiştin.
***
Yixing ve RiJin resmi araç ile emniyet müdürlüğünün önünde durduğunda araştırma için özel ekip kurulduğunu öğrenen basın yamyam gibi ayaklanıvermişti."Aha kan kokusunu almış kırım kongo keneleri." RiJin gözlerini devirip şoför koltuğundan indiğinde Yixing de peşinden inmişti. Minseok ise arkalarında kendi özel aracı ile gelmişti.
Basın, Minseok'u görür görmez koştura koştura gelince Yixing onu yönlendirip hızlıca binaya sokmaya çalışırken RiJin belindeki silahı çıkarmıştı.
"Aranızda beni tanıyan bir kaç kişi vardır!" Silahı rast gele sallayarak konuştuğunda basın mensupları korkudan bir iki adım gerilemişti. "Bir adım daha atarsanız eğer öylesine nişan alıp tetiği çekerim ki daha önce yaptım. Hanginize gelir bilmem. Soruşturmayı baltalayacak bir şey yazarsınız sağa sola falan belanız olurum ona göre. Teşekkürler sayın basın mensupları." Yüzüne ukala bir gülümseme yerleştirip elinde silahı ile binaya girerken sen de toplantı odasının camından arkadaşını izliyordun.
"Kim Minseok'u direkt sorgu odasına alın." BaekHyun elindeki kalemi çevirerek konuştuğunda dikkatini odanın içine verdin. Chanyeol odadan çıkmaya yeltenirken ona seslendin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim JunMyeon'u Kim Öldürdü? [BBH OC]
Fanfic"Güney Kore Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı ve Kim Holdingler Birliğinin yöneticisi Kim JunMyeon kayboldu. Başkanın ailesi bunun bir kaçırılma vakası olduğunu söylüyor. Hatta daha da kötüsünü düşündüklerini Kim JunMyeon'un ölmüş olabileceği ihtimal...