Ekip 🛡

4.6K 395 461
                                    

1. Sınıf Emniyet Müdürü Lee DongHae korumaları ile birlikte Seul Emniyet Müdürlüğüne girerken oldukça gergin ve telaşlıydı. Müdürü gören herkes saygıyla selam vermeye girişse de onun gözü telaştan hiç bir şey görmüyordu.

"Nasıl geçti?" 2. Sınıf Emniyet Müdürü ve aynı zamanda yakın arkadaşı olan Do KyungSoo odasının önünde onu karşıladığında DongHae bıkkın bir nefes aldı.

"Sence? Berbat geçti tabii ki. Başkan, Adalet bakanı, Cumhuriyet Baş Savcısı ve daha aklına gelebilecek bütün kıdemli adamlarla nasıl bir toplantı geçecekse öyle geçti." KyungSoo arkadaşına bir bardak su doldururken derin bir nefes aldı. DongHae de bu sırada resmi üniformasının ceketini çıkarıyordu.

"Azarladılar mı?"

"Soruşturmanın neden geç başladığı ile ilgili bir azar işitecek oldum ancak topu savcılığa attım. Sonuçta bize talimat onlardan geliyor. Onlar geç davrandıysa bizim suçumuz değil." Boynundaki kravatı da gevşetip koltuğunda arkaya yaslandı. KyungSoo da bu sırada kendisi için de bir bardak su almıştı.

"Peki emir ne? Kim JunMyeon'un bir anda ortadan kaybolması ve hiç bir şekilde bulunamaması üzerine bir ekip kurulacak mı?"

"Tam üstüne bastın kardeşim. Şu anlık 7 kişilik bir ekip kurulması emredildi ve tahmin et bu görev kime verildi?" DongHae tek kaşını hafifçe kaldırarak konuştuğunda KyungSoo bıkkın bir nefes vermişti.

"Onca kişinin arasından 7 kişilik ekibi biz kuracağız yani."

"Bizzat bizim ilgilenip en iyilerini seçmemizi istediler." DongHae suyunun son yudumunu da içtikten sonra kaşlarını çattı.

"Yalnız özel olarak istedikleri biri var."

"Kim?" KyungSoo merakla konuştuğunda arkadaşı sıkkın bir nefes aldı.

"Byun BaekHyun'u istiyorlar."

***
"Bak bu iki çocuk asayiş şubenin yıldızlarıdır. Korenin her sokağını karış karış bilirler. Saha görevlerinde onlardan iyisini bulamayız."

KyungSoo saatlerdir eleyip eleyip sonunda ekibi kurma işinin bitimine geldiklerinde gömleğinin kollarını dirseğine kadar sıyırmıştı. Saat neredeyse gece yarısına gelmek üzereydi ancak DongHae ve o saatlerdir odadan çıkmamıştı. Bütün Emniyet Müdürlüğü içeride neler döndüğünü merak ediyordu.

"Oh Sehun ve Huang ZiTao?" DongHae sorar gibi konuşup bakışlarını arkadaşına çevirdiğınde KyungSoo kafasını salladı. Büyük toplantı masasının üstünde onlarca polisin öz geçmişini ve başarılarını barındıran kağıtlar vardı.

"ZiTao Çinli mi?"

"Anne Koreli baba Çinli." DongHae kafasını salladı ve iki Komiserin kağıtlarını eline aldı.

"Bu ikisinden emin misin?"

"Adımın KyungSoo olduğundan emin olduğum kadar." DongHae gülümseyip kağıtları bir kenara koydu. Iki üye belliydi.

"Pekâlâ, sanırım ben de Park Chanyeol'u önereceğim. Emniyet Amiri. Bir kaç zorlu soruşturmadan onun araştırmaları sayesinde sonuç almıştık. Işinde oldukça titiz ve iyidir." DongHae elindeki kağıdı arkadaşına uzatıp konuştuğunda KyungSoo dikkatle kağıdı inceledi ve kafasını salladı.

"Korunma için keskin bir göze ihtiyaç olduğunu düşünüyorum. Zhang Yixing keskin nişancıdır. Bir çok seri katili rahatça alt etti." DongHae kıkırdayarak arkadaşına baktı.

"Üvey kardeşini mi öneriyorsun?" KyungSoo kaşlarını çatıp onun omzuna vurdu.

"Torpil yapmaya çalışmıyorum. Eğer incelersen koca ülkede hatta kıtada ondan iyisinin olmadığını anlarsın." KyungSoo oldukça ciddi bir şekilde karşılık verdiğinde DongHae kağıdı alıp diğerlerinin yanına koydu.

Kim JunMyeon'u Kim Öldürdü? [BBH OC]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin