***
Kim JunMyeon'u, eski sevgilisi Lee MiSoo mu öldürdü?
"MinSeok'un hiç bir suçu yok. Onu ben öptüm." MiSoo ağlayarak konuşmaya başladığında arkana yaslandın. Bu sırada BaekHyun odanın içindeki telefonu kaldırarak su istemişti.
"Eğer tam olarak anlatmazsanız neler olduğunu bilemeyiz Bayan Lee." Kaşlarının altından karşındaki kadına bakarak konuştun. MiSoo göz yaşlarıni silip derin bir nefes aldı.
"Pekâlâ, MinSeok'un benden hoşlandığını biliyordum. JunMyeon'un da. Iki kardeşin birden benden hoşlanması gururumu okşamıştı. Ancak bilirsiniz bizim camia için statü her şeydir. Ben de JunMyeon'u tercih ettim ama..." cümlesine devam edemeyip ellerini yüzüne kapattı. Karşındaki kadını bir güzel paralayasın vardı.
"Ama MinSeok'u seviyordun." Kafasını sallayıp seni onayladığında derin bir nefes aldın.
"Biraz su için." BaekHyun bir şişe suyu MiSoo'nun önüne bıraktı. Kadın sudan bir iki yudum aldıktan sonra devam etti.
"Bir gün MinSeok'u öptüm. Yanlış yapmıştım MinSeok'dan hoşlanmama rağmen JunMyeon'u seçmiştim. Ancak bu yanlışımı da düzeltemiyordum. O gün JunMyeon bizi gördü. Tabii MinSeok'un beni geri ittiğini de gördü kendisi için bir açıklama yapmasına gerek kalmamıştı. O günden sonra JunMyeon ile ayrıldık zaten. MinSeok'u da kaybetmiştim." MiSoo saçlarını yüzünden çekip gözlerini sana çıkardı.
"Iğrenç bir insansınız." Kendine engel olamayıp yüzünü buruşturarak konuştun. MiSoo kıkırdayıp kafasını salladı.
"Haklısınız." Elini kaldırıp kamera odasından Chanyeol'a işaret verdin. Uzun boylu amir içeri girip bilgisayarın başına geçtiğinde bu sefer soru sorma sırası BaekHyun'a geçmişti.
"Kim JunMyeon'u en son gören kişi sizdiniz. Teknede ne konuştuğunuzu ve daha sonra Kim JunMyeon'un nereye kaybolduğunu anlatır mısınız?" BaekHyun sakin bir ses tonu ile konuşup elini senin sandalyene yasladı.
"JunMyeon'dan beni affetmesini istiyordum. Tabii tekrar sevgili olalım demedim ancak bilirsiniz işte vicdanım beni rahat bırakmıyordu. Ayrıca onu en son gören ben değilim." Duyduğunuz yeni bilgiyle üçünüzde şaşırırken MiSoo'nun yüzünden ufak bir tebessüm geçer gibi olmuştu. Kaşlarını çattın.
"Kimdi o zaman?" BaekHyun hafifçe masaya doğru eğildi. Dolayısıyla sana doğru yaslanmış olmuştu. Parfümünün kokusu ciğerlerine dolmuştu.
"Biz konuşurken JinKi geldi. JunMyeon'un üstüne çok gittiğim için bana biraz sesini yükseltmişti dolayısıyla herkes bizi kavga ediyor zannetti. JinKi de müdahile etmek için geldi beni oradan gönderdikten sonra JunMyeon ile orada yalnız kaldılar." Kollarını kavuşturarak karşındaki kadına baktın. Konuşurken sürekli oynayan göz bebekleri, sürekli dudaklarını yalaması, aldığı sık nefesler. Kesinlikle yalan söylüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim JunMyeon'u Kim Öldürdü? [BBH OC]
Fanfic"Güney Kore Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı ve Kim Holdingler Birliğinin yöneticisi Kim JunMyeon kayboldu. Başkanın ailesi bunun bir kaçırılma vakası olduğunu söylüyor. Hatta daha da kötüsünü düşündüklerini Kim JunMyeon'un ölmüş olabileceği ihtimal...