***
"Evet sayın seyirciler bültenimize sıcak bir gelişme ile başlıyoruz." Park Yoora heyecanlı bir şekilde haberin girişini yaptığında ekran ikiye bölünmüş ve bazı görüntüler akmaya başlamıştı."Dün gece Genel Kurmay Başkanının evinden silah sesleri duyuldu. Konuyla ilgili henüz resmi bir açıklama gelmezken eve birilerinin gizlice girdiği ve Genel Kurmay Başkanının oğlu Kim HanSung'un silahını ateşlemek zorunda kaldığı söyleniyor."
"Durum hakkı-" KyungSoo dayanamayıp televizyonu kapattı ve ardından kumandayı odanın içinde bir yerlere fırlattı. RiJin hafifçe yerinde sıçramıştı.
"IMDAT YA IMDAAAAT! BEN SIZDEN BIKTIM!" Müdür Do ellerini saçlarına götürüp çekiştirerek bağırırken yüzünü buruşturmadan edemedin.
Müdür DO hepinizi ip gibi karşısına dizmişti. Dün gece yaşanan olaydan sonra onun için akla gelen ilk kişiler siz olmuştunuz.
"Aman müdürüm saçlarınız çabuk dökülür çekiştirmeyin öyle." RiJin kendini tutamayıp konuştuğunda arkadaşını cimciklemeden edemedin.
"Bir kere! Bir kere lafımı dinleyin! Ben size benden habersiz bir şey yapmayın demedim mi?!" Müdür DongHae kapıyı çalmadan içeri girdiğinde hepiniz onu selamladınız.
"Müdürüm bunu söylerken yapacağımıza inandınız mı gerçekten?" RiJin yine kendini tutamadığında Chanyeol onu kolundan tutup arkasına doğru çekmişti.
"Siz yaptınız yani gerçekten?" DongHae inanamaz bir ses tonu ile konuştuğunda kafanı salladın.
"Sadece ikimiz. RiJin ile ben."
"Papatyam ve ben yaptık o kadar abartılacak bir şey değildi alt tarafı bir iki çata pat." RiJin kafasını Chanyeol'un arkasından çıkarıp sana hak vererek konuştu. Ikiniz de Yixing olayın içinde yokmuş gibi konuşmuştunuz. Göz ucu ile baktığında BaekHyun'u Yixing'in ağzını açmaması için uyarırmış gibi omzunu sıkarken gördün.
"Ben de vardım Hyung." BaekHyun ve sizin çabalarınıza rağmen Yixing ağzını tutmamıştı. Gözlerini sıkıca yumup derin bir nefes aldın.
"KARDEŞIMI DE MI KENDINIZE BENZETTINIZ?!" KyungSoo şok olmuşçasına koltuğa yığılırken üniformasının kravatını çekiştirdi.
"Adama inme iniyor galiba." RiJin öne çıkıp Müdür DO'nun yanına gitmiş ve Kravatını çözüp gömleğinin yakasını açmıştı. "Sehun sütlü çikolatam su verir misin hemen?" Maknae donmuş gibi olayları izlerken ona seslenilmesiyle harekete geçmiş hemen su doldurmuştu. ZiTao hâlâ ağzı açık izliyordu.
"Dokunma. Dokunma bana çek elini kolunu KANG RIJIN!" Müdür DO tepesinde dikilen kızıl saçlı arkadaşının ellerini ittirirken RiJin gülümseyip Müdür DO'ya suyunu içirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim JunMyeon'u Kim Öldürdü? [BBH OC]
Fanfiction"Güney Kore Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı ve Kim Holdingler Birliğinin yöneticisi Kim JunMyeon kayboldu. Başkanın ailesi bunun bir kaçırılma vakası olduğunu söylüyor. Hatta daha da kötüsünü düşündüklerini Kim JunMyeon'un ölmüş olabileceği ihtimal...