2.Bölüm-Yeni arkadaşlar

337 33 1
                                    

Bayan Julianla hem kişisel hemde okul hakkında sohbet edip beni aktiviteler hakkında biliglendirdikten sonra gerçek anlamda '' Kibar ve Samimi olan '' Mia'yı dersinden çağıttırıp benimle tanıştırdı ve bana yardımcı olmasını istedi.Mia kısacık açık mavi saçlı aynı tonda kocaman gözleri ve gülümsediğinde tatlı bir çocuğa benzeyen çok sevimli biriydi nedense ona hemen alışı vermiştim.Beni şimdiden çok sevdiğini çünkü matematikle barışık olmadığı için onuda matematik dersinden alı koymama sevinmiş ve böylelikle onda ilk pozitif etkiyi bıraktığımı söyledi.Ders bitim zilinin çalmasına yakın beni kendi arkadlarıyla tanıştırmak isteğini söyledi ve sürekli buluştukları kamelya ya doğru yürümeye başlamıştık.

''Eğer sormamda bir mahsuru yoksa dönem ortasında neden Londra gibi bir yerden tanrının unuttuğu bu yere geldin sorabilirmiyim ? ''

Ahh.. sakıncası vardı elbette ama yinede geçiştirmek adına ''Bir takım şeyler işte ''

''Üstün hayal gücümü kullanarak tahminde bulunuyorum.Babam çok zengi bir iş adamı ama pis işlere bulaşmı ve birleride sizi öldürmek istiyor.''

''Aa Hayır''Şaşkınlık ve kömikmiş arası bir tebessüm yolladım.Ups! fazla uçuk bir tahmin.

''Yada okulunuzda düzenlenen güzellik yarışamsında 1. oldun ve diğer bütün kızlar sana ölüm tehtidi savurdular,babanda biricik kızı zarar görmesin diye buraya getirdi seni.

Ah işte bu komikti biz kahkalar atarken zilin çaldığını duymamıştık.

''Hey mavi saç söyle bakalım bu yanındaki güzellikte kim ? Mia ya gelip omzuna kolunu atan sarışın çocuk en az 1.85 vardı dolasıyla bizim 1.65 lik Mia'ya sarılıyım derken iki büklüm olmuştu.

''Selam Tim,kendileri okulunda güzellik yarışmasında 1. olduğu için ölüm tehtidi alan,ülke değiştirip buraya yeni yerleşen ve dolasıyla bizim nacizade okulumuza kayıt yaptıran yeni kızımız'' buna karşılık tekrardan gülerken,tanımadığım bir erkek sesinin ''O zaman jüri hata yapmamış desenize'' dedi birisi sesin geldiği yöne dönünce kulağına kadar simsiyah saçlara sahip olan cam gibi yeşil gözlü ve o gözler tamamen beni süzmekle meşgüldüler,yanındaysa benim aksime sarı up uzun mavi gözlü bir barbie bebek duruyordu ve tahminice bu sözlerden dolayı sanki canı sıkılmış gibiydi.Ah güzelim kendine yazık ediyosun ben sıradan açık kahve saç,aynı ton göze sahiptim ama babamında hayran olduğu bir çift gamzeye sahiptim.Ee dolyısıyla bana söz hakkı doğmuştu artık.

''Malesef beyler bayanlar tamamiyle başka şeylerden dolayı burdayım.''

''Bence bizim okul yapsa en azından 1. olucağının garantisinin sana veriyorum.'' Tim söze atladı.

''Dostum WİLLİAM!! daha 2 saniye önce tanıştığın kıza hemen...''

''Aslında henüz resmi bir tanışma gerçekleştirmedik öyle değilmi... ımm''

''Alcyone'' Buna karşılık Mia hariç hepsinin yüzünde bir şaşkınlık görmüştüm ve kısa sürede atlatıp.

''Memnun oldum hanım efendi'' William bu sözünün ardından bana doğru hamle yapacakken Barbie bebek öne atılıp sevecen olmaya çalışır gibi ''Bende Jessica'' diyip elini uzattı.Elini sıktıktan sonra aniden anons sesiyle sıçradım.

''Bütün öğrencilerin dikkatine en geç 15 dakika içerisinde toplantı salonunda olmanız gerekmektedir.''Bizim gibi bir çok öğrenci ayaklanmıştı ki hangi ara geldiğini görmediğim James karşıma dikilmişti.

Black & White #WATTYS2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin