Üç haftanın sonuna geliyorduk.Bu sürede James ara sıra geldi.Kar yağmaya başlamıştı artık.Mevsim kış olunca daha kalın giyiniyordum.Yarın sabah geri dönücektim okula .Bu akşam babamla son yemeğimizdi.Masayı yerleştirmesine yardım ediyordum.Hafiften bir şarkı mırıldanıyordu.Tabağı masaya koydum.Babam bir tabak daha ekledi.
''Ne o misafirimiz mi var ? '' Önlüğünü çıkarıp tezgaha bıraktı.
''Yoksa şu okuldaki hoca mı gelecek ? '' Mutlu oldum onun için.Bana onaylarcasına kafa salladı.
''İzninle tatlım üzerimi değiştirmem gerek.'' Saate baktı ve yukarı koşarak çıktı.Babam yukarı çıkmıştıki zil çaldı.Kapıya koştum.Babam karşılayamayacktı anlaşılan.Kapıyı açmamla titredim.Karşımdaki kadını görüncede aynı ifade oluştu yüzümde
''Demek sende burdasın tatlım.'' Onu hatırlıyodum.Evet.Andrew ile gördüğüm son vizyonda , savaşta kötülerin safında başta yer alıyordu.Yukardan boğuşma sesleri geldi.Geri geri giderken babam ın yanına koştum.Yerde yatıyordu.Tepesinde ise başka bir kara kanat.Kadının kahkahası üst kattan duyuluyordu.Adam beni fark edince bana doğru hamle yaptı.Bende son sürat tekrar aşağı koştum kapıdan çıkmak istiyordum ama görmediğim bir kalktan vardı sanki bir türlü çıkamıyordum.
''Kara büyü bebeğim , kara büyü . Onunla sen ve senin gibiler başa çıkamaz.''
''Ne istiyorsun bizden? ''
''Ruhunu.'' kadın sonra dudağındaki ruju yaladı.
''Neden ne için.'' siyah karanlık gözleriyle bana döndü.
''Özgürlüğüm için tüm düşmüşlerin özgürlüğü için.Ah bide şu velet senin laneti hatırlayacağına inaniyordu , dur bir dakika adı neydi.Hah James.Uu sevgili asker meleğimiz ama düşmüş olan bir melek .O seni seviyordu öğle değilmi ? Ne büyük bir aşk.'' Konuşması boyunca Salonu turlamış ve şimdide şöminenin önünde durmuş bana sırıtıyordu.Sonra elini ateşe doğru götürdü.Ateşi elinde tuttu.Eli nasıl oluyorda yanmıyordu ?
''Babama ne yaptınız.?! '' Diğer kara kantta köşede durmuş dikiliyordu.
''Hiçbir şey sadece birazcık uyuttuk öyle değilmi D.'' Bu hitap şekli beni daha çok endişelendirdi ya babam bir daha bana o şekilde seslenemze . ''
''Hadi şu kızdan kutulalım D.'' Adam bana doğru yöneldi.Avazım çıktığınca bağırdım.Ama nasıl olduysa arkamdaki kalkan çatladı.Kadının gözleri şaşkınlıkla açıldı.Adam bana doğru gelmiyordu artık yerinde sabit duruyordu.Sonra toz gibi yere serildi.Olanlara inanamadım.Kadın ortadan kayboldu.James'in sesini duydum.Arkamı döndüm Andrew öylece dumuş yerdeki toz yığınına baktı.James bana sıkıca sarılınca bir an rahatladım.Mia da onun gibi toz yığınına baktı ve kaşlarını çattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black & White #WATTYS2015
ActionAlcyone'nin hayatı bir anda hiç beklenmedik gelişmeleri yer verir.Yeni şehir,okul,arkadaşlık üçlemesiyle yeni olaylar bu üçlüye katılır ve kendisini yüz yıllık bir lanetin içinde bulur.Tek çözümse onun laneti hatırlaması ve tüm düşmüşlerin geri eski...