Bir ormanda yürüyordum,bana bilmediğim bir dilde bir kadın bişeler fısıldıyordu ama ona aldırış etmeden yola devam ediyordum hava zifir karanlıktı ama ben nasılsa yolumu bulabiliyordum sonra bir mezarın başında durdum kadının ses tonu arttı ve sözcükleri hızlı hızlı söyledi bende onu tekrar ediyordum ki yatakta sarsılmamla uyanı verdim.
''Tanrım Alcyone sırıl sıklam olmuşsun, ateşinde var sanki.'' Mia yatakta kollarımdan tutmuş endişeli gözlerle beni süzüyordu.
''Burda ne arıyorsun.''Beni duymamıştı gözleri başka bişeye takılmıştı, küfür ettiğini duyar gibi oldum.Sonra yataktan kalktı ve William'ın getirdiği gülü tuttu.
''Bunu kim getirdi ? ''
''William'' Sözlerimin ardından gözlerimin içine baktı.
''Ne kadar süredir burda.''
''Ned...
''Ne kadar dedim.'' Bu ani çıkışıyla affalladım ama kelimele azımdan döküldü.
''Senden önce beni ziyarete geldiğinde getirdi.'' Kafasını hızla salladı ve odadan bir hışımla çıktı.Ben ne olduğunu anlamaya çalışırken, durmadım ve yataktan fırladım elimi yüzümü yıkadım saat sabahın 3'ünü gösteriyordu.Sonra çabucak üzerimi değiştirdim.Sonbaharın gelişiyle havalar serinliyordu dolaysıyla üzerimdeki tişörtle üşümüştüm.Mia'nın nereye doğru gittiğini görmediğim için iç güdülerimle doğu koridoruna yöneldim.Işık pek parlak değildi dolayısıyla etrafa siyah gölgeler düşüyordu. koridar boynca ilerledim, yurttan çıkana kadar devam ettim nedense içimdeki ses devam etmemi söylüyordu.Kütüphanenin önünden geçerken Mia'nın sesini duydum,tam içeri girecekken James'inde sesini duyunca duvara sindim.
''Ona bunu vermesinin amacı ne James seni dinlediğini sanıyordum.''
''Bende öyle düşünmüştüm ,ama onun gelişiyle Jessica ile birşeyler çevirmeye başladıklarını anlamıştım ,uzun zamandırda izliyorum kesin kafasında bişeler dönüyor asıl etken Jessica, onu dolduruşa getiriyor.KAHRETSİN!!
''Planın ne peki ? '' neden bilmiyorum ama beynim; dinlemem gerektiğini ve kımıldamamam gerektiğini söylesede vücüdum; kendisini kütüphaneye doru itti, içeri girmemle ikiside sustu ve şaşırdılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black & White #WATTYS2015
ActionAlcyone'nin hayatı bir anda hiç beklenmedik gelişmeleri yer verir.Yeni şehir,okul,arkadaşlık üçlemesiyle yeni olaylar bu üçlüye katılır ve kendisini yüz yıllık bir lanetin içinde bulur.Tek çözümse onun laneti hatırlaması ve tüm düşmüşlerin geri eski...