****Öncelikle şunu söylemek isterim bu bölümde benle fikir alışverişinde bulunan sevgili arkadaşım İrem'e salemlarrr :D
7.Bölüm
William hiçbirşey söylemeden okulun yolunu tutmuşken bende gözlerimi James'e dikmişitim.
''Ben neden seninle geliyormuşum söylermisin ? ''
''Konuşmamız gerekiyorda o yüzden ''
''Yanılıyorsun benimde William ile gitmem gerekiyor.'' Tam William'a beklemesi için seslenicektim ki
''Mia ile aramda birşey yok.Sadece arkadaşız ve uzun süredir.'' Buda neyin nesiydi şimdi.
''Bu beni hiç ama hiç ilgilendirmez.''
''İlgilendirir.O gece sadece parti hakkında konuşuyoruduk ki buda senin için süpriz olucaktı.'' Pişmanlık ve üzüntü aniden vücüdüma akın ederken kendimi Mia ya nasıl affettirebileceğimi düşünüyordum.
''O seni her şartta affeder.'' Düşüncelerimimi okumuştu yada acaba seslimi söyledim diye içimden geçirdim. Sonra bende okulun yolunu tuttum.
''Ayrıca evet sende Mrs.Jullian'ın odasına bir ziyaret gerçekleştiriceksin.'' Gülüyorudu biliyordum.Çünkü oda beni sinir ettiğini biliyordu ve bu yüzden gülüyordu.Aptal...
******
Mia'yı bulduğum an beni tabikide affettiğini ama süprizin artık süpriz olmadığını söyledi.Sonrasında ise soluğu onun odasında dolabın karşısında almıştık.
''Beyaz elbiseyi giyin, beyaz sana yakışır,ten renginden avantajlısın.'' Mia daha çok buğday tenliydi ama beyazda denebilir ikisi arası bişeydi ama bende tam kestiremiyordum fakat yan yana geldiğimizde ben daha beyazdım o ayrı.
''Açıkçası ben daha çok kot-tişört takılmayı düşünüyordum.'' Bezmiş suratıyla bana döndü.
''Ben senin için James ile süpriz parti düzenlemek için çırpınayım sense o partiye kot pantolon ve tişörtle gel öylemi , seni senin partine almam.Haberin olsun.''
''İyi tamam,tamam'' Elbiseyi elime aldım ve banyosuna yöneldim.Elbise fazla sade olması bir yana kısa olması ayrı idi sade olmasından memnundum ama boyu konusunda şüpheliydim.Fazla oyalanmadan üzerime geçirdim.
*****
Parti okulun arka tarafında pekte kullanılmadığını düşündüğüm açık havuzda yapılıcakmış açıkçası oradan haberim yoktu çünkü tek bilidiğim havuz kilise-havuz karışımı olan kapalı havuzdu.Mia da zaten daha önce hiç ellenmediğini bu parti için bir elden geçirildiğini söylemişti havuz yarı olimpikti ama gayet iyi temizlemişlerdi belliki çünkü Mia havuz görüş alanımıza girer girmez şaşkınlığını belli edercesini bir o çekmişti.Havuzun yanı başında masalar vardı tamamen siyahlar içerisindeydi örtülerde diğer insanlar gibi bunu anladığım an Mia'ya döndüm ve bana göz kırptı.Onca siyahın içindeki tek beyazdım ve insanlar dönüp bana bakmaya başlamışlardı bile, ama bu durumdan pekde mutlu olmamıştım bakışlarımın arasında takım elbisesine tezat olan beyaz saçları fark ettim,gözlerimiz birleşince yüzü aydınlandı sonrada geldiği gibi gitti.
''Selam prenses.'' William dibimde bitmiş beni alıcı gözle süzerken neden James in bakışlarının karardığını anladım.
''Selam.''
''Bizim tayfaya katılmaya ne dersin ? '' O beni bileğimden tutmuş peşinden sürüklerken gözlerim James'in olduğu tarafa kaydı ama onu orada görememiştim.
*****
Parti gayet hoştu , hatta bir ara Mrs.Julian'ı ve bir kaç hocamızıda görmüştüm.Bir grup yemeklere gömülmüş,bir başkası dansa ritim tutmuş, bazılarıda bizim gibi koyu sohbetteydiler.Lakin ben nedenini hiç bilmediğim bir şekilde bizim guruptan çok fevriydim ve gözlerim hala James'i aramakla meşgüldü neden onu aradığımı bile bilmiyordum oysaki.
''Dünyadan Alcyone.Hey.Burdamısın sen ? '' Önümde beliren bir el sonucu dikkatim dağıldı.Karşımdaysa endişeli gözlerle Mia vardı.
''Beğenmedinmi yoksa? ''
''Ah, hayır sadece dalmışım.''
''Sadece dalmışmış nerdeyse bütün bir parti boyunca orada öyle dikildin.''
''Açıkçası partiyi düzenleyen ikinci şahsiyeti düşünüyordum.'' Bunu neden söyledim bilmiyordum ve ayrıca anında yanaklarımda sıcaklık hissetmiştim.Mia sırıtırken diğerleri beni merakla süzüyordu.
''Ben bi..bir kola alayım.'' Anında oradan ayrılıp havuzuda geçip ormanlık araziye daldım.Amaç kola felan değildi elbette bunu zaten onlarda anlamıştı çünkü ensemde izlendiğime dair hisler vardı.Çokta umursamadım çünkü yalnız kalmak istiyordum.
Bir banka oturdum ve derin bir nefes alıp gözlerimi kapadım. ''Görünen o ki partiden pek haz etmedin.'' James'in sesiyle sıçradım.Nasıl bu kadar sessiz olabiliyordu bu ve her seferinde ben niye bu kadar korkuyordum.
''Parti mükemmel ama..'' Ne diyecektim ki gözlerim anlamsızca seni orada görmek istiyordu fakat sen yoktun felan mı ?
''Ama tabikide ben olmayınca partininde tadı yoktu dimi.'' İşte şimdi anlıyordum KESİNLİKLE düşünce okuyordu bu çoçuk.
''Alakası bile yok biraz gürültüden uzaklaşmak ve kafa dinlemek istedim.''
''Peki kafa dinleye bildin mi ? '' Cevabı kendide biliyordu bende bu yüzden ikimizde sırıttık.
''Sen gelene kadar evet. ''
''Hey, ben hep burdaydım asıl gelip benim yerimi işgal eden sensin bikere .''
''Hiçte bikere.'' ayağa kalmıştım ki ayağım birbirine dolandı ve beni James'in kucaklamasıyla düşmekten son anda kurtuldum.Dokunuşuyla içimi anlam veremediğim duygular sararken gözlerinden başka bir yere bakmıyordum ve fazlasıyla yakındık.Kendimi geriye çektim oda beni zaten hemen bıraktı, kendime çeki düzen verdim.Sonrada partiye doğru yola koyuldum.Ne olmuştu böyle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black & White #WATTYS2015
ActionAlcyone'nin hayatı bir anda hiç beklenmedik gelişmeleri yer verir.Yeni şehir,okul,arkadaşlık üçlemesiyle yeni olaylar bu üçlüye katılır ve kendisini yüz yıllık bir lanetin içinde bulur.Tek çözümse onun laneti hatırlaması ve tüm düşmüşlerin geri eski...