נקודת מבט ג'ייד
אני ואיתן הולכים בטיילת ואוכלים גלידה ״תעברי לגור איתי״ איתן אמר ״מה?״ שאלתי אותו ״שמעת אותי תעברי לגור איתי״ הוא אמר שוב והפעם בטוח בעצמו יותר..אין לי מושג מאיפה הוא הביא את הרעיון הזה אני? לגור עם איתן? ״איתן..מה?״ שאלתי אותו ״שאת איתי אני טוב יותר..את מוציאה ממני יותר״ הוא אמר ״אוקיי״ אמרתי ואחרי שנייה לא הבנתי מה אמרתי בכלל ״יש״ הוא צעק איתן ליווה אותי לבית שלי ״תודה איתן על היום״ אמרתי לו ״בכיף״ הוא אמר עם החיוך המדהים שלו הסתכלתי עליו והוא הסתכל לי על השפתיים ואחרי שנייה הם כבר היו על שלי לא הפסקתי את הנשיקה להפך..המשכתי אותה הנשיקה היייתה כל כך טובה..שלא רציתי שזה יפסיק אבל..זה צריך להפסיק התנתקתי ממנו ״ביי איתן״ אמרתי לו וסגרתי את הדלת מה קרה עכשיו? למה כל פעם שאנחנו מתנשקים זה קורה לי? אני כל כך ריצה לגור איתו..ואני יודעת שאני אצטער על זה..אבל אני צריכה לקחת סיכונים בחיים.
נכנסתי למיטה אחרי המקלחת יעל וסער עברו לגור ביחד ואני לבד בבית בדרך כלל אני מבלה את הלילות שלי בסרטים עם איתן אבל הפעם הרגשתי צורך להיות לבד..מחר אני עוברת לגור איתו אז אני צריכה קצת ספייס.
קמתי בבוקר יום שבת אני ואיתן החלטנו שאני יעבור לגור שם חודש כי איתן עכשיו לבד כי יעל וסער עברו לגור ביחד ואני לבד אז זה יצא די סבבה ״מה ארזת פה איזה כבד זה״ איתן אמר שהוא מרים את המזוודה האחרונה ״אני אישה..אני חייבת לארוז מלא״ אמרתי לו והלכתי לחדר הפנוי ״אני שמח שהסכמת״ הוא אמר שהוא נשען על המשקוף בכניסה לחדר ״שמחה שהצעת״ אמרתי לו בזמן שהתחלתי לפרוק את הבגדים ״היום באים אליי חברים..את לא חייבת להישאר בבית אם לא בא לך״ הוא אמר לי בפרצוף מודאג ״יש לי סידורים גם ככה״ אמרתי לו ״אוקיי ניפגש בערב״ הוא אמר ויצר מהחדר כלכך בא לי לסובב אותו וליפול איתו לתוך המיטה שלי...אני נמשכת אליו ברמות שאני אף פעם לא הכרתי ״אני יצאתי״ אמרתי לאיתן ״אוקיי״ הוא אמר לי ויצאתי מהבית החלטתי ללכת קצת לקניון נכנסתי לכמה חניות קניתי. קצת איפור, הלבשה תחתונה , בגדים ועוד.. ״אחח״ אמרתי שמישהו התנגש בי ״מצטער״ הוא אמר והסתכל עליי הוא היה נראה טוב היה לו שיער שטני עם עיניים חומות.. לא היו לו כל כך שרירים אבל הוא היה נראה ממש טוב ״אני רפאל״ הוא אמר לי ״ג'ייד ״ אמרתי ולחצנו ידיים המשכנו לדבר ובסופו של דבר הוא לקח את הטלפון שלי ואמר שהוא יתקשר אליי מאוחר יותר הוא מוצא חן בעניי קצת הוא ממש חמוד.
הגעתי לבית של איתן שגם שלי עכשיו..נכנסתי וראית את החברים של איתן מסתובבים אליי ״היי״ אמרתי לכולם ״לא סיפרת שתהיה לנו אורחת״ אחד החברים אמר ״זה הבית שלי עכשיו אני גרה עם איתן״ אמרתי ואיתן קם אליי והתקרב אליי הפרצוף שלו היה נראה מודאג ״אני החברה שלו״ אמרתי וראיתי שאיתן חייך ״כן זאת..ג'ייד החברה שחי״ הוא אמר וחיבק אותי ״אני אלך לחדר ״ אמרתי והלכתי לחדר כנראה שאיתן לא סיפר להם שאנחנו גרים ביחד..מזל שאמרתי שאני חברה שלו אחרת היו מטרידים אותו בשאלות..החלטתי לנקות את המחשבות ונכנסתי להתקלח..ושוב..מצאתי את עצמי חושבת על איתן אחרי שסיימתי את המקלחת הלכתי לחדר לישון.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
מצטערת שהפרק קצר..לא רציתי שתחכו יותר מידי זמן לפרק ,מבטיחה לנסות לכתוב כמה שיותר, הפרקים הבאים יהיו מעניינים ויפים מאוד מקווה שתאהבו♥️♥️
YOU ARE READING
No feelings..
Romanceאיתן מדוקס - בן21 מעשן שותה סטוציונר ואף פעם לא מתאהב הוא אליל הבנות.. ג'ייד אדיסון- בת 19 ילדה טובה..מגיעה לעיר חדשה .. ומתחילה ללמוד בקולג חדש, פוגשת אנשים חדשים...אבל האם היא ציפתה לפגוש גם אהבה חדשה? חלקים שמבוססים על הספר אסון יפייפה♥️ מכיל: ...