נקודת מבט ג'ייד
הגענו למלון אחרי שעשינו קעקועים..איתן עשה קעקוע ורשם שם freedom(חופש) ״את החופש שלי״ הוא אמר לי שהסתכלתי על הקעקוע ״ואתה הסטיץ שלי״ אמרתי לו והתנשקנו..המשכנו לטייל אחרי ששמנו את כל הקניות במלון ראינו את הים..וסוף סוף הרגשתי שמחה..להיות עם הבן אדם שאני הכי אוהבת בעולם הזה...אני רוצה לחיות את כל החיים שלי עם איתן..״איתן״ אמרתי לו והסתכלתי לו בעיניים ״מה?״ הוא שאל אותי והמשיך להסתכל עליי שהרוח מעיפה את השיער שלו ״תתחתן איתי״ אמרתי לו והוא הסתכל עליי מבולבל ״מ..מה?״ הוא שאל ״שמעת אותי..תתחתן איתי?״ אמרתי לו ״אני אוהבת אותך איתן יותר מכל אדם אחר בעולם הזה..אני לא מבינה למה אנחנו מחכים?״ שאלתי אותו ״ג'ייד..״ הוא אמר בקול חלש ״אני לא יכול להתחתן איתך..במיוחד שלא ככה״ הוא אמר לי והלך..ניסיתי לקרוא לו והוא לא הקשיב הוא עלה על מונית ונסע..ישבתי שם ליד החוף..והתחלתי לבכות...אני אוהבת את איתן כל כך.
אחרי חצי שעה ארוכה אני מחליטה לחזור למלון ולארוז את הדברים אני אחזור יום לפני כי נראה לי שאני ואיתן לא נחזור להיות ביחד...אני עולה על מונית ואומרת את שם המלון ומגיעה לשם אחרי 10 דקות של נסיעה אני נכנסת לחדר שלנו ומתחילה לארוז את כל הדברים ורואה את כך התמונות שלי ושל איתן..אני מרגישה ש דמעות יורדות ומגבת אותם אני ממשיכה לארוז הכל ומתקשרת ליעל וזה עובר לתא קולי ״היי..קרה משהו עם איתן אני חוזרת מוקדם יותר״ השארתי לה הודעה והחלטתי ללכת לישון טיפה לפני הטיסה שיש לי עוד 4 שעות..***חלום***
״אני לא יכולה להתחתן איתך..במיוחד שלא ככה״ איתן אמר לי והלך..ראיתי אותו מתנשק עם מישהי..והולך למועדון.. ״אני אוהבת אותך״ אני אומרת לו ״אני אהבתי אותך״ הוא אמר לי ומסתובב ״איתן..בבקשה אל תעזוב״ אמרתי לו ״תעזבי אותי״ הוא אמר בקול מאיים והלך לתוך המועדון ואני נפלתי לקרקע שאני בוכה**סוף חלום***
התעוררתי עם דמעות וראיתי שישנתי רק שעה אחת..אני מחליטה לכתוב לאיתן מכתב:
״ איתן, לפני שנתיים הכרתי אותך ושנאתי אותך כלכך...היית הבן אדם שאני שונאת בעולם..לאט לאט התחלתי להכיר אותך..ונהיית החבר הכי טוב שלי..שאותו איבדתי מתי שאמרת לי לא שהצעתי לך נישואין ..איתן איבדתי את אהבת חיי, את הבן אדם שרק איתו ראיתי עתיד,שרק איתו וגאס לא כזאת מפחידה אותי, שאיתו...אני פשוט חופשייה, נתת לי את הכל..ואני רוצה להגיד לך תודה על זה כי...אתה האהבה שלי...ולא יהיה לי מישהו שאני יאהב כל כך כמו שאני אוהבת אותך..אני מקווה שיהיה לך טוב יותר כי איתי העתיד לא יהיה משהו..אני אוהבת אותך ותמיד אוהב, שלך לתמיד, ג'ייד (לילו).סיימתי לכתוב את המכתב והשארתי אותו על המיטה לקחתי בגדים..פתחתי את המים במקלחת אחרי שנעלתי את הדלת..הורדתי את הבגדים שלי ונכנסתי מתחת למים..ההרגשה להוריד ממני את כל היום הזה..שמעתי את הדלת של החדר נפתחת..״ג'ייד ?״ שמעתי את איתן מנסה לפתוח את הדלת ואחרי כמה ניסיונות הוא מוותר..
YOU ARE READING
No feelings..
Romanceאיתן מדוקס - בן21 מעשן שותה סטוציונר ואף פעם לא מתאהב הוא אליל הבנות.. ג'ייד אדיסון- בת 19 ילדה טובה..מגיעה לעיר חדשה .. ומתחילה ללמוד בקולג חדש, פוגשת אנשים חדשים...אבל האם היא ציפתה לפגוש גם אהבה חדשה? חלקים שמבוססים על הספר אסון יפייפה♥️ מכיל: ...