נקודת מבט ג'ייד
עברו חמישה ימים מאז הפרידה שלי ושל איתן והוא נסע מחוץ לעיר יום אחרי הפרידה שלנו ששאלתי את סער מה איתו הוא אמר שהוא בסדר ושאין לו טלפון..״קומי״ שמעתי את יעל ״מה עכשיו?״ שאלתי אותה ״את כל היום יושבת בספה..אוכלת גלידות ובבאסה, אני חברה שלך ואני דואגת לך״ היא אמרה ״מה את רוצה לעשות״ שאלתי ״בואי ניצא לארוחה בקניון״ היא אמרה לי ״אני הולכת להתלבש״ אמרתי לה קמתי מהספה והלכתי להתלבש שמתי גינס שחור עם חולצת בטן לבנה ונעלי סניקרס ״יאלה״ אמרתי ולקחתי את המפתחות של האוטו שלי.
אני שמתלבשת בתנועה שאני יוצאת מהרחוב שלנו ״את בסדר?״ היא שאלה אותי ״זה קשה אבל אני אהיה בסדר״ אמרתי ״למה נפרדת ממנו ג'ייד?״ היא שאלה אותי ״אני מאוהבת בו, אבל אני לא יכולה לחזור לעבר שלי..מי כמוך יודעת..ואיתן מסכן את עצמו כל הזמן בשבילי אני לא יכולה לחיות עם מישהו שאני פוחדת כל הזמן שהוא ימות בגללי״ אמרתי וחניתי את האוטו נעלתי אותו והתחלנו ללכת ״אוקי״ היא אמרה אחרי הליכה קצרה הגענו לבית קפה האהוב עליי ונזכרתי..אני ואיתן היינו אוהבים לבוא לפה ״את חושבת עליו שוב נכון?״ היא אמרה ושתקתי מה אני יכולה להגיד? אני מאוהבת כל כך בבן אדם שאני לא יכולה להיות איתו בגלל העבר המטומטם שלי ״זה יעבור מתישהוא״ אמרתי והתחלנו לאכול את הארוחת בוקר שלנו שאר היום עבר די מהר.
הגעתי לבית הריק שלי שאני רגילה להתעורר אליו לראות את איתן אני נכנסת לחדר שלי ושוכבת במיטה אחרי כמה דקות נרדמתי.
התעוררתי מעוד חלום עליי ועל איתן נכנסתי לטלפון שלי והתחלתי לדפדף בין הסרטונים והתמונות שלנו לחצתי על סרטון שלי ושל איתן במרינה ״אני אוהב אותך״ איתן אמר ״תוכיח״ אמרתי לו והוא התחיל לנשק אותי מלא נשיקות ״אוקי אוקי אני מאמינה״ אמרתי ונתתי לו נשיקה בפה נגמר הסרטון והרגשתי רטיבות בעיניים שלי ושוב..אני בוכה על מעשה שאני עשיתי..אני לא יכולה שינטשו אותי עוד הפעם...לא שוב..אני לא אעמוד בזה..*כעבור שבוע וחצי (סוף חופשת הקיץ)*
״אני בחוץ״ שמעת מהקו השני ״אני באה״ אמרתי וניתקתי את הטלפון היום חזרנו מחופשת הקיץ ואני אמורה לסיים את הלימודים שלי עוד מעט ״בוקר אור״ שמעתי אותה אומרת ״בוקר״ אמרתי ולמדתי מהקפה שלי שמתי משקפי שמש והתחלנו בנסיעה לקאמפוס ״איפה סער?״ שאלתי אותה ״לא מרגיש כל כך טוב״ היא אמרה לי והנהנתי נכנסנו לחנייה ויצאנו מהאוטו מתקדמות לכיוון הכיתות..בדרך אנחנו רואות חבורה של סטודנטים מדברים וצוחקים ואז קלטתי אותו..את אותו אחד שאני לא מפסיקה לבכות בגללו ולא מפסיקה לחשוב עליו...איתן ״הוא חזר?״ שאלתי את יעל בקול רועד ״כנראה״ היא אמרה איתן שם לב אליי רק עכשיו והוא חייך אליי הוא לחש לכמה אנשים מהחבורה משהו והתקדם אליי ״היי״ הוא אמר ״היי״ אמרתי בלחש ״אני אלווה אותך לכיתה״ הוא אמר והתחלנו ללכת בשקט מביך..״תראי..לילו..ג'ייד״ הוא תיקן את עצמו ״אתה יכול לקרוא לי לילו״ אמרתי לו ״אוקיי לילו, תראי אני לא רוצה שהמצב בנינו יהיה מביך..אני אוהב אותך..יותר נכון מאוהב בך..ואני לא רוצה שנפסיק להיות חברים..״ הוא אמר לי ״אתה בסדר? עם הפרידה?״ שאלתי אותו ״אני לא אשקר ואגיד שלא חשבתי עלייך..אבל אני אוהב אותך ומכבד כל החלטה שלך..אתה החברה הכי טובה שלי לילו״ הוא אמר לי ״התגעגעתי אליך״ אמרתי וחיבקתי אותע..את אותו החיבוק שהייתי צריכה כל כך הרבה זמן ״ואיתן״ אמרתי לו והוא הסתובב ״עשיתי את זה בשבילך״ אמרתי וראיתי על הפנים שלו שהוא בין שהתכוונתי לפרידה שלנו הוא שתק והמשיך ללכת..לא ציפיתי לראות אותו ובכלל שנדבר..איתן היה חסר לי מאוד..אני קשה לי להיות לידו ולהתנגד לדחף שלי לנשק אותו או לגעת בו.
נכנסתי להרצאה בפסיכולוגיה וראיתי את איתן נכנס באיחור והוא חייך אליי והתיישב די רחוק ממני אבל הצלחתי לראות אותי מד ימין שלי ״בוקר טוב תלמידים..היום אני אדבר איתכם על רגשות..מה זה בעצם רגשות?״ הוא שאל את הכיתה ואיזה תלמידה הצביעה ״רגשות זה כל מיני דברים שאתה מרגיש לבן אדם מסויים..למשל אהבה או שנאה״ היא אמרה ״בואי נתייחס לאהבה״ הוא אמר והסתכלתי על איתן וחזרתי להסתכל על הפרופסור ״אהבה יכולה להתממש בהמון מצבים..ולא רק בזוגיות או נשיקות..״ המרצה אמר ״איך בדיוק?״ תלמידה שאלה ״מישהו רוצה לענות לה אחרי כמה שניות של שקט הצבעתי ״כן ג'ייד״ המרצה אמר ״אהבה יכולה להתממש גם בצורך שלך להגן על בן אדם בכל דרך אפשרית..גם אם זה אומר לוותר על עצמך בשבילו..כי בלעדיו אתה בעצם כלום״ אמרתי ״ואם הוא לא צריך את ההגנה? וכל מ שהוא צריך זה את האהבה שלה? כי בלי האהבה הזאת הוא מרגיש אפס?״ איתן ענה פתאום והסתכלנו אחת לשנייה בעיניים ״דיון מעניין״ המרצה אמר ״גם אתה איתן וגם את ג'ייד צודקים..שאתה אוהב מישהו לפעמים צריך לדבר לשחרר אותו ולתת לו להמשיך הלאה..או לתת לו לבחור לבד״ המרצה אמר ״כן..הוא צריך לבחור לבד״ איתן אמר ויצא מהכיתה ההרצאה המשיכה על הרגשות שנאה,כעס,עצב ועוד..בסוף ההרצאה החלטתי ללכת לבית שלי עליתי על מונית וירדתי בבית שלי החלטתי ללכת לישון קצת היה לי יותר מידי איתן ואהבה ליום אחד.
YOU ARE READING
No feelings..
Romanceאיתן מדוקס - בן21 מעשן שותה סטוציונר ואף פעם לא מתאהב הוא אליל הבנות.. ג'ייד אדיסון- בת 19 ילדה טובה..מגיעה לעיר חדשה .. ומתחילה ללמוד בקולג חדש, פוגשת אנשים חדשים...אבל האם היא ציפתה לפגוש גם אהבה חדשה? חלקים שמבוססים על הספר אסון יפייפה♥️ מכיל: ...