נקודת מבט ג'ייד
איתן הניח אותי על המיטה שלי ״יאלה לכי לישון לילו״ הוא אמר לי ״תישאר איתי ״ אמרתי לו והחזקתי לו את היד ״ג'ייד..״ הוא אמר ״בבקשה״ התחננתי אליו..אני פשוט צריכה אותו לידי.. הוא נאנח והוריד את החולצה והמכנס שלו ונשאר בבוקסר הוא נכנס למיטה ועטף אותי בחיבוק ״תודה״ אמרתי לי ״בבקשה לילו שלי״ הוא אמר ונתן לי נשיקה על הכתף ושם את הראש שלו בצוואר שלי וככה נרדמנו.
התעוררתי בבוקר עם כאבי ראש מטורפים ניסיתי להתרומם אבל יד עטפה אותי שהסתכלתי ראיתי את איתן הוא היה כל כך יפה שהוא ישן..״את בוהה״ הוא אמר ופתח את העיניים שלו הוא התרומם והשיער שלו התבלגן ״שכבנו?״ שאלתי ״לא״ הוא אמר ״ביקשת שאני אשאר״ הוא אמר לי ״אבל אני אלך אם את רוצה״ הוא הוסיף וקם מהמיטה תפסתי לו את היד ״זה לא מה שאמרתי, אני לא רוצה שתלך״ אמרתי והסתכלתי לו בעיניים הוא חייך חיוך קטן ״מה את אוכלת ?״ הוא שאל ״קודם כל כדור לכאב ראש הזה״ אמרתי ואיתן יצא מהחדר וחזר אחרי כמה דקות עם כדור וכוס מים ״תודה״ אמרתי אחרי ששתיתי את הכדור ״איתן, תודה על אתמול שנשארת איתי ״ אמרתי לי ״בכיף לילו זה היה הלילה הכי טוב בחיים שלי״ הוא אמר לי ונתן לי נשיקה על המצח..אני מרגישה שאני לוהטת מבפנים וכל מה שבא לי זה למשוך אותו לתוך המיטה ולא לצאת ממנה אף פעם הקרבה אליו עוד. שלי כל כך טוב שאני רואה אותו אני מחייכת ״איתן אתה זוכר שעוד שבועיים נשף?״ שאלתי אותו אחרי שיצאתי מהמקלחת לבושה בפיגמה קצרה ״זוכר״ הוא אמר לי והרים אותי לשיש שאני יושבת מולו ״אתה בוהה״ אמרתי לו והוא חייך ״את יפה״ הוא אמר לי ולא התבייש בזה ״תודה גם אתה בסדר״ אמרתי והוא צחק ״אני לא יודע מה הייתי עושה בלעדייך ג'ייד ״ הוא אמר לי ״אחמ״ אמרתי ״אה סליחה לילו ״ הוא אמר וצחקנו ״טוב תוריד אותי אני צריכה ללכת לשים לנו שירים ואנחנו מנקים ביחד את הבית הענק הזה״ אמרתי לו והוא הוריד אותי ״מנקים?״ הוא שאל ״כן אתה עוזר לי״ אמרתי לו וחייכתי את החיוך הכי סקסי שיכולתי כדי לשכנע אותו לעזור לי ״טוב אבל אחרי הארוחת בוקר ״ הוא אמר לי והמשיך להכין את האוכל.
אחרי שאכלנו שמתי קצת שירים והתחלתי לשטוף את הבית ״התחלת בלעדיי?״ הוא שאל אותי ובא אליי עם מגב שטפנו ביחד את הבית וניקינו את הבית.
אחרי שסיימנו לנקות ישבנו בסלון ואני רואה סרט ״מה רואים״ איתן שאל וישב לידי ״מהיר ועצבני 6״ אמרתי ״פשש אישה שמבינה עניין״ הוא אמר לי אחרי בערך 40 דקות מהסרט הרגשתי עייפות..ופשוט עצמתי את העיניים שלי.
הרגשתי ידיים עוטפות אותי שהסתכלתי ראיתי את איתן מרים אותי למיטה ״מה קרה״ שאלתי ״נרדמת אני הולך לבית לילו״ הוא אמר לי ״טוב ניפגש מחר״ אמרתי לו ונתתי לו חיבוק הוא חיבק אות בחזרה ויצא מהבית שלי החלטתי להתקשר ליעל לא ראיתי אותה כבר כמה ימים
~הלו~ שמעתי את יעל
~איפה את לא ראיתי אותך המון זמן~ שאלתי אותה
~שכחתי להגיד לך אני ישנה אצל סער~ היא אמר ואמרתי לה שתהנה וניתקתי החלטתי ללכת לישון כי הייתי ממש עייפה
YOU ARE READING
No feelings..
Romanceאיתן מדוקס - בן21 מעשן שותה סטוציונר ואף פעם לא מתאהב הוא אליל הבנות.. ג'ייד אדיסון- בת 19 ילדה טובה..מגיעה לעיר חדשה .. ומתחילה ללמוד בקולג חדש, פוגשת אנשים חדשים...אבל האם היא ציפתה לפגוש גם אהבה חדשה? חלקים שמבוססים על הספר אסון יפייפה♥️ מכיל: ...