פרק 30

2.2K 82 6
                                    

3# פרקים לסוף!!
נקודת מבט ג'ייד

״ארזת הכל?״ איתן שאל אותי ״כן״ אמרתי לו ושמנו את המזוודות באוטו ״אני אתגעגע״ יעל אמרה לי ״זה רק שבוע״ אמרתי לה ״עדיין״ היא אמרה וחיבקה אותי..אחרי כמה דקות נפרדנו מהם והתחלנו בנסיעה לשדה תעופה ״את מתרגשת?״ הוא שאל ״אתה יודע..פעם אחרונה שהייתי פה זה לא נגמר טוב״ אמרתי לו ״הפעם יהיה כיף״ הוא אמר וחייך אליי ״כל עוד אני איתך לא אכפת לי לאן נלך״ אמרתי לו והוא נישק אותי, שמעתי מלא צפירות של מכוניות ״עיניים לכביש!״ צעקתי עליו והוא צחק אני ואיתן עברנו כל כך הרבה דברים...בהתחלה שנאתי אותו כל כך..ואז הוא הראה לי צד אחר שלו..ופשוט התאהבתי בו..אבל הרחקתי אותו ממני כדי להגן עליו..ועכשיו..אני אגואיסטית אני יודעת..אבל אני אוהבת אותו יותר מידי כדי לוותר על זה ״הגענו״ איתן הוציא אותי מהמחשבות ירדנו מהאוטו עברנו את הבדיקות ועלינו למטוס.
״לילו..״ שמעתי את הקול של איתן ״ממ״ אמרתי ״קומי אנחנו נוחתים״ הוא אמר וקמתי וחברתי את עצמי אחרי בערך רבע שעה כבר נחתנו לקחנו את התיקים שלנו ועברנו את הבדיקות ״אז נלך למלון?״ איתן אמר לי וקרץ לי ״רק סקס יש לך בראש״ אמרתי לו והוא צחק ״נשים את התיקים ונלך לטייל בעיר.
ירדנו מהמונית ועלינו לחדר שלנו במלון ״אז מה בא לך לעשות?״ הוא שאל ״בוא נלך לטייל בעיר״ אמרתי לי התלבשנו עם בגדים חמים כי די קר פה עכשיו ויצאנו .
אנחנו הולכים והכל פה מדהים בחיים לא ראיתי את וגאס בצורה כזו תמיד ראיתי בה כעיר לעשות בה כסף..או לצאת מחובות ״יפה פה״ אמרתי לאיתן שהגענו לטיילת ״כמעט כמוך״ הוא אמר וחיבק אותי מאחור ״יום ויבוא ג'ייד ונביא את הילדים שלנו לפה״ הוא אמר לי והסתובבתי אליו וחיבקתי אותו.

כעבור 6 ימים

עברו שישה ימים ונשאר לנו יום אחרון בווגאס אנחנו מטיילים עכשיו ברחוב עם המון חניות של קעקועים, בגדים, אוכל, מזכרות אני ואיתן קנינו לסער ויעל הרבה מתנות וקנינו שרשרת ביחד ״בוא נעשה קעקוע״ אמרתי לו ״רציני?״ הוא שאל אותי ״זו אולי לא הפעם הראשונה שלך אבל זו הפעם הראשונה שלי״ אמרתי לו ״אין בעיה״ הוא אמר לי נכנסו לחנות קעקועים והתיישבתי בכיסא ״אל תסתכל״ אמרתי לאיתן והוא הסתובב אחרי בערך 20 דקות הוא סיים את הקעקוע ושילמתי לו ״אוקיי תסתכל״ אמרתי לו והוא הסתובב אליי מסתכל לי על היד ״ג'ייד..״ הוא אמר עשיתי קעקוע שכתוב עליו lilo & Stitch ומתחת J&E ״אהבת ?״ שאלתי אותו ״כן״ הוא אמר לי אני תמיד אוהב את איתן...לא משנה מה יקרה...תמיד אני אוהב אותו

No feelings..Where stories live. Discover now