נקודת מבט ג'ייד
קפצתי על הגב של איתן ״נחש מי עברה את המבחן בביולוגיה?״ אמרתי לו ונתתי לו נשיקה בלחי וירדתי מהגב שלו ״אני גאה בך״ הוא אמר ונתן לי נשיקה ״אני חייב ללכת לשיעור ניפגש בקפיטריה?״ הוא אמר והנהנתי אני שמחה כל כך שאני ואיתן ביחד חששתי מזה שנהיה ביחד ונהרוס את החברות שלנו..אני מקווה שאם ניפרד אנחנו נישאר חברים טובים ״בוקר טוב כיתה, כמו שאתם יודעים אנחנו כבר בסוף הסמסטר מה שאומר שאנחנו עוד מעט מתקרבים לחצי שנה של למידה..ולכן עליכם להכין חיבור על כל דבר שהשתנה לכם בחיים בה לך החצי שנה הזו..העבודה יכולה להיות בזוגות ובנפרד אבל כל אחד חייב לכתוב חיבור״ המורה שלי אמר וחילק לנו את הדפים ״רוצה להיות השותפה שלי?״ איתן שאל אותי ״אני אשמח״ אמרתי לו וחייכתי אליו ״יופי״ הוא אמר וקרץ לי השיעור המשיך ואחרי 45 דקות היה צלצול ״היי״ הרגשתי יד על הכתף שלי וראיתי את איתן ״היי״ אמרתי לו ״אז חשבתי שתבואי אליי היום לארוחת ערב ונוכל גם לעשות את העבודה״ איתן אמר לי בזמן שפתחתי את הלוקר ״אוקי״ אמרתי והכנסתי את הציוד שלי והוצאתי את הספרים של ביולוגיה ״תבואי בשמונה וחצי?״ הוא אמר לי ״אין בעיה״ אמרתי לו ונתתי לו נשיקה על הלחי והתקדמתי לכיתה ״איכס זונה״ שמעתי מישהי אומרת שהלכתי לכיתה אני כבר התרגלתי שכולם אומרים עליי ועל איתן דברים אבל זה לא מעניין אותי כי זה לא חשוב לי אני פשוט רוצה להיות עם איתן.
נכנסתי לכיתה והתחלנו ללמוד אחרי שעתיים משעממות נגמר היום והקדמתי לכיוון האוטו שלי ושבאתי לסגור את הדלת איתן עצר אותה ״היי״ אמרתי ונתתי לו נשיקה ״תבואי אליי היום בשמונה וחצי״ הוא אמר ״מרשים״ אמרתי לי ״מה מרשים?״ הוא שאל שהוא חיבק אותי וליפפתי את הידיים סביב הצוואר שלו ״כמה שאתה חתיך זה מרשים״ אמרתי ונישקתי אותו ״טוב אני חייבת לעוף..ביוש״ אמרתי ונתתי לו נשיקה אחרונה ״רק שתדעי שאני מת להרגיש את הגוף הזה שוב״ הוא אמר וחייך חיוך חרמן נתתי לו מכה בכתף ״היום״ אמרתי לו ונכנסתי למכונית שלי ונסעתי לבית
YOU ARE READING
No feelings..
Romanceאיתן מדוקס - בן21 מעשן שותה סטוציונר ואף פעם לא מתאהב הוא אליל הבנות.. ג'ייד אדיסון- בת 19 ילדה טובה..מגיעה לעיר חדשה .. ומתחילה ללמוד בקולג חדש, פוגשת אנשים חדשים...אבל האם היא ציפתה לפגוש גם אהבה חדשה? חלקים שמבוססים על הספר אסון יפייפה♥️ מכיל: ...