נקודת מבט ג'ייד
היום יש לאיתן יום הולדת 23 ולי הייתה לא מזמן יום הולדת 21 הכנתי לנו ארוחה וקניתי לו מתנה.
שמעתי כמה דפיקות בדלת והבנתי שזה איתן ״היי״ אמרתי לו וחיבקתי אותו ״מזל טוב״ אמרתי לו ונישקתי אותו ״תודה״ הוא אמר לי ונישק אותי שוב ״טוב אז סער החליט שיוצאים למועדון אני את יעל והוא״ הוא אמר לי ״סבבה..אבל אני צריכה שתבוא לפני זה להפתעה שהכנתי לך״ אמרתי וישבתי על השולחן והוא נכנס בים הרגליים שלי ״אוקי״ הוא אמר לי וחיבק לי את האגן בזמן ששיחקתי לו בשיער ״אני אוהב אותך הכי בעולם..יום יבוא ותהיי אישתי״ הוא אמר לי ונתתי לו נשיקה קצרה ״טוב אני הולכת להתארגן למועדון אתה מתארגן פה ?״ שאלתי אותו ״לא אין לי כאן בגדים אנחנו נבוא לאסוף אותך ואת יעל״ הוא אמר ונפרדנו בנשיקה.
אני כל כך שמחה שאני עם איתן..בחיים שלי לא הרגשתי אהבה כזאת.
אחרי כמה שעות הייתי מוכנה וגם יעל סיימה להתלבש ״נו איך?״ היא שאלה שהיא יצאה ״מהממת״ אמרתי לה ״ואו מאמי איזה לוק של החיים״ היא אמרה לי ושמענו צפירות מבחוץ יצאנו לאוטו והתחתנו לנסוע למועדון ״טוב אנחנו נפגוש אותכם אחר כך יש לי הפתעה לאיתן״ אמרתי להם והם ירדו מהאוטו והלכתי למושב של הנהג ״אז? לאן נוסעים?״ הוא שאל ״הפתעה״ אמרתי לו אחרי נסיעה קצרה הגענו לטיילת..זה היה המקום שאיתן אמר לי לעבור לגור איתו ״עכשיו אני מבין למה באנו לפה״ הוא אמר לי וחייך אליי הוצאתי קופסה קטנה מהכיס ונתתי לו ״יום הולדת שמח״ אמרתי לו ונישקתי אותו בלחי הוא פתח את הקופסה והיה שם צמיד עם המילה Future(עתיד) ״זה מדהים ג'ייד״ הוא כמר ושם את הצמיד ״תודה״ הוא אמר ונתן לי נשיקה ״איתן אני רוצה שתדע..שאני כן רואה עתיד..ואני רואה אותו איתך..אתה העתיד שלי״ אמרתי לו והוא הסתכל עליי והרוח העיפה לו את השיער טיפה ״גם אני״ הוא אמר וחיבק אותי ״יאלה בואי״ הוא אמר לי והלכנו למועדון שהגענו רקדנו המון ושתינו די הרבה ״אוקי יאלה בואו ניסע לבית״ אמרתי להם אני לא שתיתי אז אני נוהגת ״חכו המתנה שלנו״ הם אמרו לנו ״טוב אנחנו יודעים שוגאס לא הייתה חוויה מדהימה במיוחד אבל..״ יעל אמרה ונתנה לנו שתי כרטיסי טיסה לוגאס ״תודה״ איתן אמר וחיבק את שניהם ״יעל זה מדהים״ אמרתי והתחבקנו כולם ״אני ישנה אצל סער היום ״ יעל אמרה לי והנהנתי ״אז איתן תישן אצלי״ אמרתי לו ״אין בעיה״ הוא אמר והתחלנו בנסיעה לבית.
הורדתי את סער ויעל בבית של סער ואיתן ״הכרטיסים זה למחר דרך אגב״ יעל אמרה לי וצחקתי ״לך תארוז ותבוא אליי עם המזוודה״אמרתי לו והוא נישק אותי וירד לארוז בנתיים המשכתי לנסוע לבית.
YOU ARE READING
No feelings..
Romanceאיתן מדוקס - בן21 מעשן שותה סטוציונר ואף פעם לא מתאהב הוא אליל הבנות.. ג'ייד אדיסון- בת 19 ילדה טובה..מגיעה לעיר חדשה .. ומתחילה ללמוד בקולג חדש, פוגשת אנשים חדשים...אבל האם היא ציפתה לפגוש גם אהבה חדשה? חלקים שמבוססים על הספר אסון יפייפה♥️ מכיל: ...