נקודת מבט ג'ייד
יצאתי מהמקלחת וראיתי את איתן יושב על המיטה ״למה לא ענית לי?״ הוא שאל ״מה אתה רוצה ?״ שאלתי ״ג'ייד..אני לא יכול להתחתן איתך״ הוא אמר לי וגילגלתי עיניים ״כי זה לא צריך לקרות ככה״ הוא אמר והסתכלתי עלי במבט מבולבל וראיתי שהוא מוציא קופסא קטנה ״כי אני זה שאמור להציע לך נישואין״ הוא אמר לי וכרע ברך וירדו לי כמה דמעות ״אית...״ רציתי להגיד והוא קטע אותי ״זה הקטע שלי עכשיו ג'ייד...״ הוא אמר וצחק ״אני מאוהב בך מהיום הראשון שפגשתי אותך..הייתי מטומטם שהתאהב בחברה הכי טובה שלו...לא מגיע לך להיות עם מישהו כמוני...מגיע לך יותר..אבל אני אגואיסט מספיק כדי להיות איתך למרות שמגיע לך יותר..אז..ג'ייד אדיסון..התנשאי לי?״ הוא אמר והדמעות לא עצרו ״ברור שכן״ אמרתי לו ונישקתי אותו ״מה זה התיקים האלה״ הוא אמר לי ״חשבתי שנפרדנו״ אמרתי לו ״טוב בואי אין זמן״ הוא אמר לי והביא לי שמלה והוא היה לבוש בחליפה יצאנו ביחד ונכנסנו לכנסייה ביחד.
נחתנו מהטיסה וסער ויעל חיכו לנו בשדה ״אומייגד אני התגעגעתייייי״ יעל צעקה וקפצה עליי ״את ממש הבהלת אותי אמרת שאת חוזרת אתמול״ היא אמרה ואיתן בדיוק עמד לידי ״טוב זה מה שאנחנו צריכים לספר לכם״ אמרתי ואיתן הניח יד על הכתף שלי הרמנו את הידיים שלנו ״אנחנו נשואים״ אמרנו ביחד והם היום בהלם ״או מיי פאקינג גאד... רגע רגע אתה הצעת לה? התחתנתם? את בהריון? מתי הספקתם!?״ יעל הפציצה אותנו בשאלות ״לא אני לא בהריון...וכן הוא הציע לי נישואין אחרי שאני הצעתי לו..ומיד אחר כך הלכנו להתחתן ״ עניתי לה ״אני לא אסלח לך התחתנת בלעדיי״ היא אמרה לי ״בדיוק בגלל זה...איתן התקשר אליי לפני יומיים כבר ואמר לי לארגן חתונה״ סער אמר ״ולא סיפרת לי?״ יעל צעקה עליו ״הפתעה זו הפתעה״ הוא אמר וכולנו עלינו למכונית אחרי נסיעה קצרה הגענו לאולם וכל האנשים הכי חשובים לנו היום שם היה בר שתייה, די ג׳יי, אוכל, חופה, כולם היו לבושים כל כך יפה ואני נשואה לבן אדם שאני הכי אוהבת ״אני אוהב אותך גברת מדוקס״ איתן אמר שהוא מחבק אותי מאחוריי ״גם אני אותך מר מדוקס״ אמרתי לו והתנשקנו ״מצטלמיםםםם״ יעל אמרה וקראה לצלם לצלם אותנו אני ואיתן עומדים ביחד יעל לידי וסער ליד איתן ״לחייך״ יעל אמרה וחייכנו כולם יצאה תמונה מהממת..הצלמנו הרבה..והאירוע הגיעה לסופו חזרנו הביתה ״איזה עייפות״ אמרתי שנכנסו לבית יעל וסער נסעו לבית של סער ״כן אני גמור״ הוא אמר והוריד את המכופתרת שלו הלכתי אליו מלטפת לו את הגב ומחבקת אותו מאחור ״אני לא מאמינה שאנחנו נשואים״ אמרתי לו ״אני מאמין...אמרתי לך שיו לעבור ותהיי אישתי״ הוא אמר לי ״סיימנו לימודים..עכשיו מה נעשה?״ שאלתי אותו ״נבנה את החיים שלנו..ביחד״ הוא אמר לי והתחבקנו ״מה שמוביל אותי לשאלה הבאה..אני מאוד רוצה ילדה קטנה שתרוץ פה בבית״ הוא אמר לי והשכיב אותי על המיטה ״חמוד שלי אני לא נכנסת להריון בשנה הקרובה״ אמרתי לו והורדתי את השמלה שלי ״בסדר אפשר סתם לעשות סקס״ הוא אמר לי והוא התפשט וככה גם אני.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אז זה סוף הסיפור שלי♥️
אני מקווה שנהנתם♥️
הסיפור מבוסס על קטעים מהספר "אסון יפייפה" ספר מושלם אני ממליצה לכולן לקרוא אותו אם אהבתם את הסיפור הזה♥️
אז תודה רבה לכם..אני אוהבת אותכם המון♥️♥️
YOU ARE READING
No feelings..
Romanceאיתן מדוקס - בן21 מעשן שותה סטוציונר ואף פעם לא מתאהב הוא אליל הבנות.. ג'ייד אדיסון- בת 19 ילדה טובה..מגיעה לעיר חדשה .. ומתחילה ללמוד בקולג חדש, פוגשת אנשים חדשים...אבל האם היא ציפתה לפגוש גם אהבה חדשה? חלקים שמבוססים על הספר אסון יפייפה♥️ מכיל: ...