פרק 27

2.6K 103 9
                                    

נקודת מבט ג'ייד

עוד מעט נגמרת השנה שלנו בקולג מה שאומר שיש לנו נשף עוד שבוע וחצי וכמובן שיעל גוררת אותי לקניון ״תמצאי כבר שמלה״ אמרתי בייאוש ועניתי לאיתן לטלפון ״היי״ אמרתי ״מה קורה מאמי?״ הוא שאל אותי ״מעולה מה איתך?״ שאלתי ״בסדר..תקשיבי סגרתי לנו מקום במסעדה היום סבבה?״ הוא שאל ״אוקיי״ אמרתי ״תהיי מוכנה ב20:00״ הוא אמר ״סבבה״ אמרתי לו ״אני אוהב אותך, ביי״ הוא אמר ״גם אני״ אמרתי וניתקתי את הטלפון ״איך?״ יעל יצאה עם שמלה שחורה מהממת עם מעט נצנצים ״מושלם״ אמרתי לה ״עם העקבים האלה״ היא אמרה לי ומראה לי עקבים לבנות ״תשלמי ונלך״ אמרת לה ״מה איתך? תחפשי גם שמלה״ היא אמרה והתחלתי להסתובב בחנות ומצאתי שמלה שתפסה לי את העין היא הייתה בצבע בורדו מהמם וישבה לי יפה כל כך על הגוף ״איך?״ שאלתי את יעל ״את מושלמת״ היא אמרה לי ושתינו שילמנו על השמלות
השמלה של ג'ייד

תקשיבי סגרתי לנו מקום במסעדה היום סבבה?״ הוא שאל ״אוקיי״ אמרתי ״תהיי מוכנה ב20:00״ הוא אמר ״סבבה״ אמרתי לו ״אני אוהב אותך, ביי״ הוא אמר ״גם אני״ אמרתי וניתקתי את הטלפון ״איך?״ יעל יצאה עם שמלה שחורה מהממת עם מעט נצנצים ״מושלם״ אמרתי לה ״עם העקבים ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

השמלה של יעל

חזרו לבית שלי ושל יעל וסער כבר היה בו ״היי סער מה קורה״ שאלתי אותו ונתתי לו חיבוק ״מעולה מה איתך?״ הוא שאל ״בסדר חברה שלך גררה אותי בכל הקניון למצוא שמלה ״מאמייי״ היא צעקה שהיא ראתה אותו ורצה לנשק אותו ״קניתי שמלהההה״ היא אמרה ובהתלהבות ״אני מת לר...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

חזרו לבית שלי ושל יעל וסער כבר היה בו ״היי סער מה קורה״ שאלתי אותו ונתתי לו חיבוק ״מעולה מה איתך?״ הוא שאל ״בסדר חברה שלך גררה אותי בכל הקניון למצוא שמלה ״מאמייי״ היא צעקה שהיא ראתה אותו ורצה לנשק אותו ״קניתי שמלהההה״ היא אמרה ובהתלהבות ״אני מת לראות אותה כבר״הוא אמר ונישק אותה ״איתן לא הזמין אותך לנשף?״ יעל שאלה ״זה די ברור שנלך ביחד מה לא?״ אמרתי ״כן..אבל בכל זאת״ היא אמרה ״טוב זזתי להתארגן אנחנו נוסעים למסעדה״ אמרתי נכנסתי למקלחת אחרי בערך 20 דקות יצאתי והלכת לבחור בגדים בחרתי שמלה פשוטה בצבע שחור שהיא טיפה צמודה לקחתי תיק ששמתי בו: מטען,כסף,מפתחות לבית ואת הטלפון.
*הודעה מאת: איתן*
~אני בחוץ
~יוצאת
הקלדתי ויצאתי מהחדר ״אני יצאתי״ אמרתי ליעל וסער ושניהם צעקו לי ביי איתן נשען על האוטו והיה לבוש כל כך יפה הוא שם מכופתרת שחורה עם מכנס אלגנטי אפור והשיער שלו היה מסורק לצד ״היי״ אמרתי ונישקתי אותו ״היי..את נראת מדהים״ הוא אמר ״גם אתה״ אמרתי ונתתי לו נשיקה בלחי נכנסו לאוטו והתחלנו נסיעה קצרה למסעדה ״לפני שנצא..רציתי לשאול..את רוצה לבוא איתי לנשף?״ הוא שאל אותי ״כן״ אמרתי ונישקתי אותו ״בואי נאכל״ הוא אמר ויצאנו מהאוטו מחובקים.

No feelings..Where stories live. Discover now