פרק 19

3.5K 109 5
                                    

נקודת מבט ג'ייד

״מתרגשת להגיש את העבודה?״ איתן שאל שהתקדמנו לכיתה לשיעור ספרות ״כן״ אמרתי ונכנסנו לכיתה המורה קרא לכמה זוגות שהקריאו את החיבורים שלהם ״ועכשיו איתן וג׳ייד״ בוא אמר ״ג'ייד תתחילי את ואיתן אתה אחריה״ המורה אמר לי והתקדמתי לשבת בכיסא מול הכיסא ״איתן מדוקס, הסטוציונר של השכבה, חלום של כל בחורה, שהגעתי לכאן ואיתן ניסה להתחבר אליי, כל מה שעבר לי בראש זה מתי הוא ינסה לשכב איתי?״ אמרתי והסתכלתי על איתן שנראה די מאוכזב ״אבל אז גיליתי בן אדם מדהים, שלימד אותי מה זה אהבה, חברות ונאמנות, החצי שנה הזאת הייתה רכבת הרים מטורפת בשבילי..אבל בזכות איתן שעבר איתי את הרכבת הרים זאת..אני מוכנה לעלות לכ מתקן שיש ללונה פארק הזה שנקרא החיים להציע..בקיצור, אני לא חושבת שאני יכולה לדמיין את השנה הזאת בלי איתן, איתן לימד אותי שאני צריכה לקבל את עצמי כדי לקבל מישהו אחר בלי לשפוט אותו, תודה שלימדת אותי לקבל את עצמי איתן״ אמרתי וחזרתי למקום שלי ״זה היה..מדהים ג'ייד אני גאה בך, איתן תורך״ המורה קרא לאיתן והוא ישב בכיסא ״לפני חצי שנה..אם הייתם אומרים לי שאני אהיה איפה שאני היום, אני היית צוחק לכם בפרצוף..חייתי את החלום..מבחורה לבחורה..ואז ג'ייד הגיעה.. היא לא נתנה לי להכיר אותה..שפטה אות מהרגע הראשון שהכרנו..אבל אז היא גרמה לי להבין שהיא צודקת..אני סטוציונר..שלא היה במערכת יחסים מעולם..איך היא לא תחשוב עליי את הדברים האלו? למזלי..היא הסכימה להכיר אותי..ואני מודה לאלוהים כל יום שהיא איתי..אז ג'ייד אני יודע שאני לא בן הזוג הכי מדהים בעולם..אבל תאמיני או לא..אני אוהב אותך״ איתן סיים את הסיכום וחזר לשבת לידי ״תודה לאיתן וג׳ייד על עבודה מדהימה״ המורה אמר ואחרי כמה דקות היה צלצול ״זה היה די מדהים״ אמרתי לאיתן ״אני אוהב אותך״ הוא אמר לי ונתן לי נשיקה ״גם אני״.
התעוררתי מצלצול הטלפון שלי ״שלום לך״ שמעתי את הקול שלא רציתי לשמוע ״מה אתה רוצה ריאן״ אמרתי למישהו שפעם היה חבר טוב שלי ״לעדכן אותך שהמשפחה שלך העבירו אלייך את החוב..יש לך שבוע וחצי לארגן 25 אלף דולר״ הוא אמר לי וניתק אחרי השיחה הזאת לא הצלחתי לישון

No feelings..Where stories live. Discover now