נקודת מבט ג'ייד
״ואי אני גמורה״ אמרתי שנכנסו לבית של איתן..ושלי..חזרנו אחרי יציאה עם חברים ״ואי כן אני עייף״ איתן אמר שהוא סוגר את הדלת של הבית ונועל אותה התיישבתי על הספה ואיתן ישב לידי הסתכלתי עליו והוא היה הדבר הכי מושך בעולם איתן הוריד את החולצה שלו והדליק מזגן על קור נהיה ממש חם בזמן האחרון לא הורדתי ממנו את העיניים קמתי מהספה וישבתי עליו ונישקתי אותו ״על מה זה?״ איתן שאל אותי ופשוט לא עניתי קמתי ממנו ולקחתי לו את היד ומשכתי אותו לחדר התרוממתי כדי לנשק אותו והורדתי את החולצה שלי ״ג'ייד מ..מה?״ איתן אמר ״בוא נעשה את זה״ אמרתי לו והושבתי אותו על מיטה ישבתי עליו שאני ואיתן בלי חולצה ״את בטוחה?״ איתן שאל אותי ״כן״ אמרתי לו והתנשקנו..איתן הפך אותי והוריד לי את המכנס עשיתי לו את אותו הדבר והורדתי לו את המכנס ״את לא מבינה מה את עושה לי״ איתן אמר לי ״האמת שאני די מבינה״ אמרתי והסתכלת למטה כדי לראות את זקפתו וצחקנו המשכנו להתנשק והרגשתי כאילו רק שתינו בעולם הזה לבד..אני כל כך רוצה את איתן בתוכי..להרגיש את כולו הוא הוריד את החזייה שלי ואת התחתונים וגם את הבוקסר שהיה עליו הוא הוריד..זהו אנחנו עירומים אחד מול השני..״אני לא עומדת בזה״ אמרתי לו וניסיתי לדחוף אותו לתוכי ״ממש חסרת סבלנות״ הוא אמר וצחק ״זה יכאב..אבל אני אנסה להיות הכי עדין איתך אוקיי?״ הוא אמר לי ורק הנהנתי..הוא נישק אותי נשיקה פראית וחדר לתוכי בשנייה אחת ״אההה״ גנחתי כאב לי כל כך ואיתן הצמיד את השפתיים שלו לשלי שהוא ממשיך לצאת ולהיכנס אליי וכל הכאב שלי הפך לעונג אהבה ותשוקה ״כן איתן״ גנחתי את השם שלו והעברתי את היד שלי על השיער שלו ״ג'ייד את מדהימה״ הוא אמר והוא יוצא ונכנס אליי כל כך מהר אנחנו לא מפסיקים לגנוח אני מרגישה שאני לקראת הסוף ״אני גו..אני גומרת איתן״ אמרתי לו והוא המשיך לצאת ולהיכנס עוד כמה דקות ושתינו גמרנו ״ואוו״ אחרי כמה דקות של שתיקה אמרתי ״זה היה הכי טוב״ איתן אמר לי שהוא עולה מעליי ומניח לי נשיקה על השפתיים ״גרמת לי להתאהב בך״ הוא אמר לי וליטף לי את השיער ולא אמרתי כלום פשוט חיבקתי אותו ״אני גמורה..נלך לישון?״ אמרתי לו ״את לא רוצה עוד סיבוב?״ הוא אמר וצחק ״לך לישון״ אמרתי וכיבתי את האור ישבתי עם הגב לאיתן שהוא די רחוק ממני ותוך שנייה הוא הצמיד אותי אליו לחיבוק ״אל תתרחקי ממני..זה ששכבנו לא משנה את מה שאני מרגיש״ איתן לחש לי באוזן ונישק לי את הצוואר שוב גורם לי לצמרמורת בכל הגוף אחרי כמה דקות נרדמתי.
הרגשתי נשיקה על הלחי ופתחתי את העיניים שלי וראיתי את איתן..חייכתי שנזכרתי באתמול ״היי, בוקר טוב״ איתן אמר לי והניח לי כוס קפה לידי ״תודה״ אמרתי וחיבקתי אותו הוא בא לנשק אותי אבל הזזתי את הראש איתן הסתכל עליי בבילבול ״לא ציחצחתי שיניים״אמרתי וקמתי נזכרתי שאני עירומה אז שמתי את ההלבשה תחתונה השחורה שלי והלכתי לצחצח שניים ולשטוף פנים הסתובבתי ופגשתי בפנים שלי איתן ״נשיקה״ הוא אמר והתרוממתי לנשק אותו ליפפתי את הידיים סביב הצוואר שלו וחיבקתי אותו ״אין לך מושג כמה שאני אוהבת אותך״ אמרתי לו ״אני חושב שיש לי מושג..עקב מה שהיה אתמול בלילה״ הוא אמר בציניות ״איתן אני מזהירה אותך״ אמרתי והתקדמתי למטבח ״את יודעת היה מאוד..קולני כזה״ הוא אמר וצחק ״יש לך בעיה עם הקולות שלי?״ שאלתי בציניות ופתחתי את המקרר והוצאתי את הקולה ״להפך..אני בעד להרבות את הקולות״ הוא אמר וחיבק אותי מהמותניים ״אתה מציק!״ צעקתי לו ״כאילו שלא נהנת״ הוא אמר ״היו לי יותר טובים״ אמרתי מנסה להתגרות בו ורואה את הפרצוף שלו מתהדק ״סתםםםם סתםםםם אני הייתי בתולה עד אתמול ואתה יודע את זה״ אמרתי לו ושמתי ידיים על החזה השרירי שלו ״חשבתי ששיקרת לי״ הוא אמר ״אל תדאג אתה הכי טוב שלי״ אמרתי לו ״עכשיו מספיק לדבר על הסקס שלנו״ אמרתי לו וישבתי עליו בספה ״אין לך איזה מבחן ללמוד אליו?״ הוא שאל ״כן ביולוגיה״ אמרתי לו ״אז קדימה עופי ללמוד אני יוצא לקנות כמה דברים ואני אבוא לעזור לך״ איתן אמר לי ״ברחתי מאמא שלי כדי שהבן זוג שלי יגיד לי ללכת ללמוד למבחן..איזה יופי״ אמרתי לו וצחקנו ״אני זז״ הוא אמר ונישק אותי ״תחזור מהר אחרת אני אלך למצוא לי מישהו אחר״ אמרתי והוא סובב את הפרצוף שלו מהר ״סתם לאב יו״ אמרתי והוא חזר ונתן לי נשיקה ויצא מהבית.
YOU ARE READING
No feelings..
Romanceאיתן מדוקס - בן21 מעשן שותה סטוציונר ואף פעם לא מתאהב הוא אליל הבנות.. ג'ייד אדיסון- בת 19 ילדה טובה..מגיעה לעיר חדשה .. ומתחילה ללמוד בקולג חדש, פוגשת אנשים חדשים...אבל האם היא ציפתה לפגוש גם אהבה חדשה? חלקים שמבוססים על הספר אסון יפייפה♥️ מכיל: ...