פרק 26

2.9K 100 7
                                    

נקודת מבט ג'ייד

התעוררתי בספה בבית שלי הלכתי למקרר שתיתי קצת מים ושמעתי דפיקות בדלת, הלכתי לפתוח אותה וראיתי את הבן אדם שאני הכי אוהב בעולם..איתן ״היי״ אמרתי וזזתי קצת מסמנת לו להיכנס לבית שלי וסוגרת את הדלת ״איתן מה אתה עושה פה״ אמרתי ״הייתי צריך לראות אותך״ הוא אמר לי ״אוקיי״ אמרתי ״אני לא יכול יותר ג'ייד! למה עשית את זה? למה את נפרדת ממני? אני אוהב אותך כל כך״ הוא אמר והוא היה צמוד אליי העיניים שלו נהיה רטובות ״איתן..אמרת שאתה בסדר מהפרידה״ אמרתי לו  ״אז אני לא!״ הוא צעק ״אבל אני צריכה שתהיה בסדר עם זה!״ צעקתי את המשפט הזה ״כי אם לא..אני אחזור אליך ויסכן אותך איתן אני אוהבת אותך כל כך אני לא יכולה להכניס אותך לעבר שלי..כבר ראית חלק ממנו...הוא לא העבר הכי יפה שתראה...בבקשה אל תעשה את זה יותר קשה כי זה כל כך כואב לי...כואב לי כל יום ללכת לישון בלי היכולת לשלוח לך הודעה..ובלי לדבר איתך״ אמרתי את זה והדמעות כבר נפלו מהעיניים שלי ״ג'ייד אני זרקתי את בטלופן שלי לים..כדי לא להתקשר אלייך..״ הוא אמר וישבנו בריצפה ״מה את לא מספרת לי?״ הוא אמר וליטף לי את הלחי ״איתן..אתה באמת רוצה לדעת?״ שאלתי אותו ״תספרי לי הכל״ הוא אמר לי ״טוב אז ככה..״

העבר של ג'ייד
״גדלתי במשפחה רגילה..ממוצעת כזאת עם אמא ואבא שאוהבים אותי..או לפחות ככה חשבתי..בגיל 15 היה לי קראש על מישהו שהייתי מאוהבת בו כל כך...הוא שיחק בי..גרם לי להמר, לעשן, לשתות, כל דבר רע שיש הוא גרם לי לעשות.. יום אחד שנכנסו לקזינו ראיתי את אבא שלי מהמר וברחתי משם הוא לא ידע שראיתי אותו..לאט לאט התחיל להיגמר לנו הכסף..ואמא שלי לא ידעה למה..יום אחד אמא שלי העירה אותי באמצע הלילה ואמרה לי שאני חייבת ללכת עם דודה שלי ולגור אצלה עשיתי כל מה שהיא ביקשה והלכתי אחרי דודה שלי שמעתי מאחורה צרחות וכשהסתובבתי ראיתי את אבא שלי יורה באמא שלי..מאז החיים שלי יתפרקו חיפשו אותי ברגל החובות שאבא שלי גרם למשפחה שלי״ סיימת לספר לו את הסיפור ״משם הכל נהיה יותר גרוע..עד שהכרתי אותך״ אמרתי לו והוא חייך חיוך ״פעם הבאה תני לי להחליט אם להיכנס למערכת יחסים איתך או לא״ איתן אמר לי ונעמד מרים אותי ביחד איתו ״אני אוהב אותך..זה לא ישתנה אף פעם״ אף הוא אמר לי ונישק אותי את הנשיקה שרציתי כל כך..התנשקנו כמה דקות ״איתן..אני לא טובה לך״ אמרתי לו אחרי שהתנתקנו ״גם אני לא טוב לך..את רוצה אותי עדיין?״ הוא אמר ״כן״ אמרתי לו והוא נתן לי עוד נשיקה ״אז די..מעכשיו זה אני ואת״ הוא אמר לי ״אנחנו נעבור הכל ביחד״ הוא אמר לי וחיבקתי אותו..הוא ישע להגיד את המילים הנכונות שהייתי צריכה לשמוע...״תישן פה״ ביקשתי ממנו והוא הנהנן הולך אחריי לחדר שלי אני מנשקת אותו ״אני צריכה אותך איתן״ אמרתי לו שאני מעליו והורדתי את החולצה שלי ״בבקשה״ אמרתי לו והוא הוריד את החולצה שלו גם אנחנו מתנשקים ומשתפשטים אני רוצה להרגיש אותו בתוכי..הוא היחיד שממלא אותי כמו שאני הכי צריכה אני מסתכלת לו בעיניים בזמן שהוא חודר אליי ״איתן..״ אני לוחשת לו באוזן בזמן שהוא יוצא ונכנס ״כן איתן..אני אוהבת אותך״ אמרתי לו והוא נישק אותי.

קמתי בבוקר מנסה לזוז אבל היד של איתן חוסמת אותי ״נו איתן יש לי פיפי״ אמרתי לו והוא נתן לי ללכת שמתי את החזייה והתחתון שלי ועשיתי את על סידורי הבוקר שלי התקלחתי התלבשתי והלכתי להכין ארוחת בוקר לי ולאיתן בישלתי כמה חביתות סלט וגבינות עם לחם הוצאתי הכל וערכתי את השולחן הכנתי קפה והרגשתי מאחוריי ידיים ״בוקר״ אמרתי לו ונתתי לו נשיקה ״ בוקר״ הוא אמר שהוא לוקח את הקפה ממני אנחנו מתיישבים ואוכלים את הארוחה שהכנתי ״את שקטה״ הוא אמר לי ״אני נהנת להסתכל עליך ולהבין שאתה באמת פה״ אמרתי לו וליטפתי לו את הלחי ״אני תמיד פה..גם שאני לא פה״ הוא אמר לי ונתן לי נשיקה על הלחי ״אני חייב ללכת..״ הוא אמר לי ״לעבודה״ הוא ענה לפני שהספקתי לשאול אותו ״קח״ אמרתי והבאתי לו כריך ״נדבר אחר כך״ אמרתי לו ונתתי לו נשיקה קטנה על הפה והוא יצא מהדירה וחייכתי לעצמי כמו מפגרת.
כן אני לגמרי מאוהבת בו.

No feelings..Where stories live. Discover now