פרק 18

3.5K 109 7
                                    

נקודת מבט ג'ייד

אני ואיתן לא דיברנו מאותו היום שעשינו את העבודה ניסיתי להסביר לו שזה לא מה שאני חושבת עליו זה פשוט הרושם הראשוני שקיבלתי ממנו, הלכתי לכיוון הלוקרים והוצאתי את המחברת של ביולוגיה סגרתי אתה לוקר ואיתן היה שם ״הי״ אמרתי ״תבואי אלי היום לעשות את העבודה המטומטת הזאת״ הוא אמר והסתובב ״איתן״ אמרתי לו ״מה״ הוא אמר ״למה אתה פשוט לא יכול להקש..״ אמרתי והוא קטע אותי ״אני סיימתי להקשיב לך ג'ייד״ הוא אמר והלך.
שאר היום עבד די מהר ואני נוסעת לבית של איתן כדי לסיים את העבודה דפקתי על הדלת ואיתן פתח לי אותה ״הי״ אמרתי לו ״היי״ הוא אמר נכנסנו לחדר שלו והתחלנו לעבוד בשקט ״אני סיימתי״ הוא אמר ״איתן תקשיב אני מבינה שאתה כועס עליי ופגוע ממני אבל תכתוב את מה שאתה באמת חושב עליי ולא מה שבא לך לה ביד כדי לפגוע בי״ אמרתי ולקחתי את הציוד שלי ויצאתי מהבית שלו.
הגעתי לבית שכבר הפך להיות רק שלי כי יעל לא ישנה פה כמעט..התחלתי לראות סרט בטלוויזיה ונשמעו דפיקות בדלת ״מה?״ פתחתי את הדלת וראיתי את איתן ״תקשיבי קשה לי בלעדייך..אני אוהב אותך כלכך ״ הוא אמר לי ונישק אותי ״אני מצטערת״ אמרתי לו וחיבקתי אותו ״אני צריך ללכת פשוט לא יכולתי לא לדבר איתך״ הוא אמר וחייך ״ביי״ אמרתי לו והוא הניח לי עוד נשיקה על השפתיים.
אני מאוהבת באיתן.
קמתי בבוקר היום אני ואיתן צריכים להגיש את העבודה וכל הלילה ישבתי וכתבתי אותה מחדש הגעתי ללימודים וראיתי את איתן עם חברים שלו ״נדבר אחר כך״ הוא אמר להם והתקדם אליי ״היי״ הוא אמר ונתן לי נשיקה ״היי״ אמרתי ״מה יש לך את נראת כל כך עייפה״ הוא אמר ״ישבתי כל הלילה לתקן את העבודה״ אמרתי לו ״האמת שגם אני תיקנתי אותה בלילה״ הוא אמר לי והכניס אותיי לחיבוק ״אני לא רוצה לריב איתן יוצר אוקי?״ הוא אמר לי ״גם אני לא״ אמרתי לו והתנשקנו ״יש לי ספורט נדבר בהפסקה ״ הוא אמר והלך

No feelings..Where stories live. Discover now