🥀one🥀

4K 118 6
                                    

- Hol van a kék gatyám?- kérdeztem aputól.
- Honnan tudjam, nézd meg a szennyesbe.- monda majd futott is el.
Jah hogy mi ez a kapkodás? Mondjuk az hogy 15 perc múlva megy a gépünk amivel mennénk Londonba, csakhogy még nem pakoltunk be.
- Ott már megnéztem és nincs.- ahjj esküszöm beleverem a falba a fejem.
- Akkor pakolj mást és gyere.- mondta kicsit ingrülten.
- Jó nyugi van nem kell leharapni a fejem mindenért.
Hogy miért ideges mindenért apám? Egyszerű. Anyám úgy gondolta hogy nem teszi ki magát ekkora stressznek ezért elvált apámtól, aki teljesen romba dőlt. Hát igen a család néha szívás.
- Rebecca el fogunk késni!- rontott be a szobámba.
- Csigavér kész vagyok, mehetünk.- kaptam fel a Baseball sapimat és húztam ki a bőröndömet az ajtón.
Kilépve a házból, meleg szellő csapta meg arcom. Hmmm vajon Londonba milyen idő lesz?
Beültünk a kocsiba és indultunk is a reptérre. Még mielőtt megkérdeznétek hogy miért is megyünk San Diegobol Londonba, a válaszom az, hogy apu megy, mert ott fog lezajlani a forgatás. Bizony a Bosszúállók új filmje, azt hiszem Végtelen Háború a címe. Na mindegy a lényeg az hogy én is megyek, mivel tesóm nincs, anyám elhagyott és egyedül több hónapon keresztül nem szeretnék otthon maradni. Meghát tök buli híres emberek között létezni gondolj csak bele. Ott van Robert Downey Jr., akkor Chris Pratt, Zoë Saldana, Scarlett Johansson és még sok más ember, akik profi színészek.
- Rebecca itt vagyunk szállj már ki a kocsiból.- penderített ki apu az álomvilágomból.
- Igen máris, bocsi.- húztam be a nyakam és indultam meg a reptér felé.
Amikor beléptem a kapun, egyből eltátottam a szám. Ilyen repterek csak a fimekbe vannak. Ne nézzetek aniszocnak hogy még nem jártam emberek között, csak általába mindig magángéppel megyünk, csak a mostani meghibásodott, ezért kellett ide jönnünk. Amint megkaptuk a jegyeket szaladtunk is a géphez hogy minél hamarabb felszálljunk rá.

Oké tehát helyzetjelentés. Időbe felszálltunk a repülőre, az út kb. 5 órás, abból eltelt másfél és már szarrá hallgattam a lejátszási listámat. Sajnos olyan hely már nem volt, hogy apával egymás mellett tudjunk ülni, ezért ő 4 széksorral hátrébb helyezkedett el tőlem. Mivel végighallgattam Ariana összes zenéjét ezért gondoltam dobok egy üzit Susánnak, a legjobb barátnőmnek, hogy még élek. 

R: Szia Su! Még nem értünk oda, csak gondoltam írok neked, hogy felszállt a gépünk és minden rendben van.

S: Szioooo. Rendicsek és vigyázzatok magatokra. Majd beszélünk.

R: Mindenképp. Szia. 

🥀 Sziasztok! Remélem azért tetszett nektek az első rész, bár azért annyira nem volt hosszú, de egy gyors talpalónak sztem azért megfelelt. Remélhetőleg hamarosan hozom a 2. részt ami azért már kicsit izgibb lesz!🥀

Close To Me [Tom Holland ff.]Where stories live. Discover now