A mai nap különleges számomra, ugyanis ma van apu szülinapja, ami azt jelenti hogy BULI. A buliban pedig van pia és jó zene, már ha rajtam múlik. Amúgy a fejem már jól van, bár néha még azért belenyilal a fájdalom, de nem vészes. Éppen a reggeli outfittemet választottam ki amikor is kopogtak.
- Gyere be.-kiáltottam az idegennek.
- Szia.-köszönt Elizabeth.
- Sziaaa.-ugrottam a nyakába.
- Lenne egy kérdésem számodra.
- Ki vele.-ültem le a szekrényem elé.
- Ugye ma van apud szülinapja, de nem tudom mit adjak neki ajándékba és reméltem hogy tudsz benne segíteni.-rebegette meg szempilláit.
- Van valami alap koncepciód?-kérdeztem még mindig a szekrényt bámulva.
- Nincs semmi, teljes csődtömeg vagyok.-feküdt fel az ágyamra.
- Akkor jó helyen jársz, mert nekem van egy jó ötletem.
- Komolyaan? Te vagy a legjobb.-ölelt meg.
- Hát tudom ebben nem is kételkedtem.-veregettem meg a vállam elégedetten.
- Ahh tipikus Evans ego-forgatta meg íriszeit.-na de visszatérve az ajándékra, mit találtál ki?
- Hát mivel apu nagyon szereti magát, ezért arra gondoltam, hogy készíthetnénk neki valamit, ami például Amerika Kapitánnyal kapcsolatos.
- Jóó ez tetszik. Na de mi lenne az a valami?
- Nem tudom, azt találd ki te.-kacsintottam rá-de ha most megbocsájtasz, kiválasztanám a ruhám amit már fél órája próbálok összeállítani.
- Igenis kapitány.- sétált ki az ajtón.
Na a ruhával meg is volnék. Egy szép babakék, combig érő egyberuhát választottam. Amint felvettem, kisétáltam az ajtón és egyenesen a konyha felé vettem az irányt. Elővettem a kedvenc bögrém, amit még 14. szülinapomra kaptam, majd csináltam magamnak kávét és leültem a tv elé. Persze nem tv-t néztem, hanem éppen kerestem magamnak egy áldozatot, aki ma el jön velem vásárolni a bulihoz. Már vagy 10 perce kerestem, de nem döntöttem senki mellett, így inkább csináltam egy csoportot amiben mindenki bent volt, kivéve apu. A csoport "Evans Buli" néven futott.
R: Sziasztok. Gondolom látjátok hogy miért készítettem ezt a csoportot. Az lenne a kérdésem, hogy valaki nem jön el velem bevásárolni?
Nem is kellett sokat várnom, már jött is a válasz egy olyan embertől akire nem számítottam.
Sebastian: Szia Rebecca. Én szívesen elmegyek veled úgy se ismerlek nagyon, legalább most tudunk beszélgetni. Mikor mehetek érted?
R: Király. Mondjuuk negyed óra múlva nálam?
Seb: Nekem okés. Akkor negyed óra múlva.❤
Beraktam a mosogatóba a bögrém, majd megcsippant a telefonom. Amikor elolvastam akaratom ellenére elmosolyodtam. Milyen aranyos már. Várj mi?! Nem, nem, Rebecca ezt verd ki a fejedből, csak barátok!
Tommy: Nekem mit kell csinálnom?
R: Mondjuk te gondoskodhatnál a kajáról. Mondjuk a tortát rád merjem bízni?
Tommy: Rám mindent IS bízhatsz. Amúgy benne vagyok.
R: Oké király. Mivel nálunk lesz a buli és apunak úgy is van dolga, így nem lesz otthon. A lábtörlő alá teszem a pótkulcsot és akkor a tortát be tudod tenni a hűtőbe. Az úgy jó neked?
YOU ARE READING
Close To Me [Tom Holland ff.]
FanfictionIsmeritek Amerika kapitányt ugye? Én személy szerint nagyon is jól, ugyanis ő az apám. Rebecca Evans vagyok egy 18 éves San Diegoi lány, aki beleszeret egy olyan emberbe, aki felforgatja az egész életét, de számára ez teljesen megéri. ...