- Szia.-mosolygott kedvesen.
- Szia. Mi járatban erre fele?- kérdeztem tőle mosolyogva.
- Hát lent voltam megnézni a medencét és még nyitva van, szóval ha van kedved lemehetnénk.-nézett rám csillogó szemekkel.
- Jó, benne vagyok, mindjárt összekészülök, addig gyere be nyugodtan.-nyitottam ki teljesen az ajtót. Tom besétált és körbenézett.
- Azta, elég tágas ez a szoba. Itt még simán elférne egy ember.-ült le az ágyam szélére.
- Szerintem is, de nekem tetszik hogy egyedül uralom az egészet.-vettem elő a fürdőruhámat.-mindjárt jövök.
- Csak nyugodtan, addig elfekszek.-dőlt hátra az ágyban, amin én csak elnevettem magam, majd bementem a fürdőbe átöltözni.
Gyorsan felvettem, felkötöttem a hajam és igazából készen is voltam, így hát kisétáltam szeretett barátomhoz, aki már majdnem elaludt.- Neked meddig tart felvenni egy fürdőruhát?-nézett rám.-mellesleg egész jól áll.-mosolygott kacéran.
- Köszönöm.-néztem rá elpirulva.-hozom a törölközőt és mehetünk.-fogtam meg az említett tárgyat, majd felkaptam a kulcsot és el is hagytuk a szobát.
A medencék a legalsó részen vannak, így hát lifteztünk egy kicsit. Ameddig le nem értünk, síri csendbe voltunk, majd meghallottuk a liftnek a csengőjét. Kiléptünk és megindultunk a célpontunk felé. Egy viszonylag nagy medence volt ott, sok napozó ággyal, amik jelenleg üresek voltak, így hát letettük a dolgainkat és bementünk a vízbe. Féltem attól, hogy hideg lesz, ezért óvatosan akartam belesétálni, de persze a mögöttem álló ember ezt megakadályozta. Megfogta a derekam és beledobott a vízbe. Az volt a szerencsém hogy a víz meleg volt, különben ott fagytam volna halálra.
- Thomas Stanley Holland.-kiabáltam a nevét.-most még azt is megbánod hogy a világra jöttél.
- Hiszem ha látom.-ugrott bele a medencébe. Amint láttam, hogy a feje már a víz felett van, elkezdtem úszni felé. Ő ezt észre is vette, de nem csinált semmit, csak várt. Amikor odaértem hozzá, megpróbáltam lenyomni a víz alá, de hát úgy is tudjuk ki az erősebb, így csak arrébb lökött. Ez után csak fröcsköltük egymásra a vizet, mint az öt évesek, de be kell valljam eléggé élveztem.
Vagy 1 óráig bent voltunk a vízben, amikor elfáradtunk, csak leültünk a medence szélére és beszélgettünk.
- Szólj ám, ha meg kell állni pihenni, mert nem bírod.-gúnyolódott. Tudja nagyon jól hogy nem szeretem ha ilyeneket mond nekem.
- Te most legyengéztél?-néztem rá röhögve.
- Igen.-támaszkodott meg, a medence szélén.
- Hah, fogadjunk hogy tovább bírnám mint te.-nyújtottam ki a nyelvem, mint egy ovis.
- Na majd meglátjuk.-és belelökött a vízbe. Azonban nem jól estem bele a medencébe és elég szépen lehorzsoltam a karom. Amint a víz hozzáért a sebemhez, elkezdett csípni, ami miatt gyorsan felúsztam a felszínre.
- Minden oké?-nézett rám aggódva.
- Aha, csak kicsit lehorzsoltam a kezem.-néztem rá a sebemre, amiből kiserkent egy kis vér.
- Nagyon sajnálom, nem így terveztem. Megnézhetem?-nézett rám boci szemekkel. Ah képtelen vagyok rá haragudni.
- Persze.-úsztam oda hozzá. Szépen lassan megemelte a karom és végigsimította az ujját a sebemen. Ez egy kicsit kellemetlen volt, így felsziszegtem. Ezt észre is vette és abbahagyta, majd rám nézett.
- Ennyire fáj?
- Ez semmiség. Csak azért fáj, mert még friss, nyugi nincsen semmi baj.-néztem rá mosolyogva.
- Talán ez segíthet rajta.-megfogott a derekamnál fogva és kiemelt a vízből, egyenesen az ölébe. Nagyon közel voltunk egymáshoz, éreztük egymás leheletét. A pillangók a hasamban életre keltek, szívem a torkomban dobogott. Tom a fülem mögé tűrt egy kósza hajtincset, majd megfogta az arcom és megcsókolt. Abban a pillanatban minden megszűnt körülöttem. Csak ő és én voltunk. Hirtelen már nem is fáztam, nem éreztem semmit. Gyengéden, de mégis szenvedélyesen csókolt. Olyan volt, mintha egy könyvben lettünk volna. Minden tökéletes volt. Már csak a romantikus zene hiányzott a háttérből. Szépen lassan elváltunk egymástól, mind a ketten ki voltunk pirulva. Belenéztünk egymás szemébe. Az övé csak úgy csillogott a boldogságtól, hát akkor nekem vajon milyen lehetett. Egy aranyos mosoly jelent meg száján, ami előcsalogatta az enyémet is. Kicsit izgultam hátha meglát minket valaki, ugyanis Tom ölében ültem, egy fürdőruhában és ki voltunk pirulva. Így hát megragadtam az lehetőséget, átkaroltam a nyakát és berántottam magunkat a vízbe. Amikor felértünk, felnevetett.
- Ezt most megérdemeltem.-mosolygott. Én erre csak elismerően biccentettem.-hány óra lehet?-kérdezte.
- Adj egy percet, megnézem.-szálltam ki a medencéből. Mivel meleg vízből a hideg kőre léptem összerezzentem.
- Hogy én mekkora egy mázlista vagyok.-hallottam meg Tom hangját. Én erre hátrafordultam és ránéztem. Láttam, hogy fejét a kezére hajtotta és nézett engem, hatalmas mosollyal az arcán. Én erre nem mondtam semmit, csak még jobban mosolyogtam.
Az idő pedig..-mondtam volna ki, de valaki gyorsabb volt nálam.
- Hajnali három óra.-mondta Nikki az ajtóban állva.
- Anya mit csinálsz itt?-kérdezte tőle Tom, miközben próbál elsüllyedni.
- Tudod kisfiam nem nagyon tudtok halkak lenni, plusz akartunk egy családi társasozást tartani és érdekes módon te és Rebecca nem voltatok a szobában. Nagyon máshova úgyse tudtatok volna menni, szóval gondoltuk nem zavarunk titeket. Viszont már ideje lenne felmenni a szobátokba és aludni, mert ha jól tudom négy óra múlva kelünk.-és ezzel a monológgal ott is hagyott minket.
Nagyon kényelmetlenül éreztem magam, de szerintem Tom is, mert a feje alig látszódott.
- Hát öhm nem tudom, szerintem hallgatni kéne Nikkire és felmenni. Plusz megkérni arra, hogy ezt ne nagyon kürtölje világgá, mert nem akarom Harrytől azt hallgatni hogy én megmondtam.-néztem rá kínosan.
- Igen egyet értek menjünk.- szállt ki a medencéből. Gyorsan odajött hozzám, adott egy puszit a számra, felkapta a törölközőjét és megtörölte magát. Én pedig ezt az egészet végignéztem és csorgattam a nyálam. Szerencsére hamar észbe kaptam, magam köré tekertem a törölközőt és követtem Tomot.
Beszálltunk a liftbe, megnyomtam a gombot ami nekem kellett, azonban Tom nem csinálta ugyan ezt, hanem csak nézett rám.
- Miért nem nyomod meg a gombot?-néztem rá értetlenül.
- Mert először hazakísérlek, hogy tudjam épségben beértél a szobába.-vigyorgott öntelten.
- Hát jó.-rántottam vállat. Igazából ráhagytam az egészet, nem nagyon akartam faggatózni.
A lift megállt és kiszálltunk. Elővettem a kártyát és benyitottam a szobába, azonban nem mentem be, hanem hátrafordultam hozzá.
- Ha szeretnél nyugodtan nálam aludhatsz.-néztem rá mosolyogva.
- Nem, mert az túl feltűnő lenne és nem akarom még nagyon bejelenteni ha nem baj.-vakarta meg a tarkóját.
- Megértem, én se szeretném még. Hát akkor jó éjszakát.-néztem rá.
- Jó éjt.-nyomott egy hosszú csókot a számra, majd bezártam az ajtót. Sose voltam még ennyire boldog mint most. Táncolva mentem a fürdőbe ahol átvettem a pizsamám és beleugrottam az ágyba. Nem voltam valami álmos, leginkább izgatott voltam, így elkezdtem zenét hallgatni, ami szépen lassan lenyugtatott és elvitt az álmok világába.
🥀Sziasztok. Boldog új évet mindenkinek, kívánok nektek boldogságot és szerencsét. Remélem tetszett nektek ez a rész, gondoltam új év, hozok nektek egy kis izgalmat. Legyen szép napotok/estétek/hetetek és hamarosan találkozunk!🥀
ESTÁS LEYENDO
Close To Me [Tom Holland ff.]
FanficIsmeritek Amerika kapitányt ugye? Én személy szerint nagyon is jól, ugyanis ő az apám. Rebecca Evans vagyok egy 18 éves San Diegoi lány, aki beleszeret egy olyan emberbe, aki felforgatja az egész életét, de számára ez teljesen megéri. ...