🥀four🥀

2.1K 95 13
                                    


Reggel van. Ezt onnan tudom, hogy ennek a szarnak a hangjára keltem, amit ébresztőnek hívnak. Kinyomtam, majd felültem az ágyban. Csak néztem magam elé és éreztem hogy ha nem kelek fel egy hamar, akkor visszacsukódnak a szemeim, ezért kiszálltam az ágyból, majd az utam a fürdőbe vezetett. Gyorsan letusoltam, fogat mostam, gyors smink ami számomra csak egy szempillaspirálból és highlighterből állt. Hajamat ami este kontyban volt, most kiengedtem és alaposan kifésültem. Lementem a konyhába, ahol aput találtam egy bögre kávéval a kezében és éppen az internetet görgetve, észre se véve engem. Odamentem hozzá, majd hátulról átöltem nyakát. Erre csak egy apró rándulást éreztem. Szóval nem számított rám.

- Jóreggelt.-mosolyogtam rá.

- Jóreggelt tücsök.-adott egy puszit az arcomra.- Ma egész nap a stúdióba leszünk ugye tudod?

- Igen tudom.-léptem oda a kávéfőzőhöz-Van még Latte?

- A felső polcon találod.-szürcsölt bele a sajátjába.

- Nem érem el.-panaszkodtam.

Apu letette a bögréjét majd amikor ideért hozzám egy mozdulattal levette a polcról. Csak volt egy bökkenő. Azt nem vette észre hogy előtte van a liszt, ezért amikor levette, az is jött vele, aminek a 60%-a rám borult. Amikor meglátta, hogy hó fehér a fejem, csak elkezdett röhögni. Az elején még durcásan néztem rá, de a végén én se bírtam ki és én is elnevettem magam.
- Kellemes reggelt kislányom.-röhögött tovább.
- Neked is és-itt egy kis hatásszünet-nem én törlöm fel.-amint kimondtam be is futottam a szobámba. Becsuktam az ajtót és elkezdtem hallgatózni. Apu csak felröhögött, majd hallottam, hogy közeledik a szobám felé.

- Rebecca, kislányom.-kopogtatott az ajtón.-nyugi nem azért hívlak hogy takaríts hanem azért mert ha nem csinálod meg egy hamar a kávéd, akkor elkésünk.

- Miért hány óra?-kérdeztem, de az ajtóm még mindig csukva volt. Biztos ami biztos.

- 6:15, szóval van háromnegyed óránk odaérni.

- Akkor sietek.-és azzal a lendülettel kicsaptam az ajtót, majd futottam le megcsinálni a kis italomat.

Miután kiürítettem bögrém tartalmát, felrohantam a szobámba valami kis kényelmes outfitet keresni. A választásom pedig egy fekete haspóló amin egy "Broke up with your Gf" felirat volt, egy világoskék rövidgatya és egy Vans cipő. Levettem töltőről a telefonom és rá kellett jönnöm. Az oké hogy felraktam estére, de nem dugtam be a konnektorba és ezáltal teljesen le van merülve. Csak nőiesen belerúgtam a szekrénybe, majd kezemben a telefonommal és a töltőmmel, lementem a nappaliba.

Apu már teljes startban állt, így amikor meglátott nyitotta is ki nekem a bejárati ajtót.

- Na izgulsz?-nézett rám mosolyogva.

- Miért, kéne?-kérdőn felvontam a szemöldököm.

- Nem tudom.- vont vállat, majd visszafordult.

Én erre csak felkuncogtam. Az út további részében csak zenét hallgattunk és énekeltünk. Aztán meg is érkeztünk a stúdióba. Belépve a kapun ugyan az a fogadtatás várt, mint első nap. Mindenki köszönt, aztán elment, így egyedül maradtam. Gondoltam leülök a szokásos helyemre, így annak az irányába indultam, de valakibe véletlenül beleütköztem.

- Nagyon sajnálom.- álltam fel.

- Semmi baj.-mondta a hang. Nagyon ismerős. Ez Tom. Amikor eljutott az agyamig hogy kinek a mellkasába fúrtam a fejem, egyből felnéztem. Ő csak mosolygott, majd amikor látta hogy én teljesen lefagytam, csak összehúzta a szemöldökét.

Close To Me [Tom Holland ff.]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang