Ráno jsem vstala oblékla si potrhané džíny a crop-top. Šla jsem ven se svým štěnětem pudlem apricota Alyss. Pak jsem se nasnídala. Protože jsem měla ještě čas napsala jsem své nejlepší kamarádce Vandě. Vzala jsem mobil a vidím že mi už nejspíš napsala. Otevřu zprávu ale ta nebyla od ní.
301 020 091: vypadáš jako bezdomovec 🤣
Nepřikládám tomu žádnou váhu. Navíc Vanda je nejoblíbenější holka na škole.
Já: Čau ❤
Vanda💕: Čus
Hele dneska píšeme test z fyziky tak mi napiš tahák jo?
Já: Ok😉
Vanda💕: Dík
Šla jsem do školy a cestou mi pípnul mobil. Myslela jsem že mi napsala Vanda.
301 020 091: nezapomeň na ten tahák
Napsala bych ho i bez toho. Došla jsem do třídy a sedla si vedle Vandy. Hned jsem napsala ten tahák. První hodinu fyziky jsme psali test. Druhou hodinu nám ho fyzikářka vrátila. Dostala jsme zase 1*. Vanda dostala 1. "Jak to že nemám taky *?" Zeptala se. Kouknu k ní a už to vidím. Zapomněla se podepsat. "Nejsi podepsána." Řeknu jí. "Aha" odpoví. "Máš hezkou tašku" řeknu ji protože si všimnu že má zase nový batoh. "Kdyby nebyl hezký tak si ho nekupuji🙄" řekla a protočila oči. Pomyslel jsem si že se asi zase pohádala s Jamesem. To je její kluk. Asi jsem se do něj zamilovala ale má ho ona. S Vandou chodíme do 3. třídy na střední a kamarádíme se od 2. třídy střední školy. Máme i řetízky pro BFF.
Po škole jsem šla domů venčit Alyss. Když jsem přišla domů přišla mi zpráva.
301 020 091: přines mi tahák na matiku a dějepis 😈
Kdo to sakra je? Pomyslel jsem si. No nic no... nevím kdo to je takže mu ten tahák nemůžu napsat ne?! A navíc já je píšu jen pro Vandu. Stejně by ale bylo fajn zjistit kdo to je. Zeptám se pak Vandy ta má hodně kontaktů tak to třeba bude vědět.
ČTEŠ
Princezna? ✔
FantasyRosu začne její nejlepší kamarádka šikanovat. Pak onemocní na lyžáku a (naštěstí) si tam najde kamarádku. A aby toho nebylo dost zjistí že je mořská panna a elfka. Jak se s tim Rosa vypořádá? A co když zjistí že má dvojče a zamiluje se do jiného elf...