Vanda😮

316 5 0
                                    

..."běž do pr*ele!" A odešla. Co to jako má být?! Zeptala jsem se sama sebe. Vandě něco upadlo. To je ten tahák na češtinu?! Tak počkat! Říkala že toho člověka moc dobře znám, skříňka 278 je Vandy a tudíž... To ONA mě šikanuje. To ONA je to neznáme číslo a a a... S NÍ jsem na pokoji. Rozhodla jsem se zajít za učitelkou a požádat ji jestli bych nemohla být na pokoji s někým jiným. Počkat. S kým bych ale byla. Mina a Rebeka jsou určitě s Vandou za jedno. A Jana je trochu divná. Bára se někdy obléká trochu jako kluk. Takže zbývá Mirabella. Zašla jsem za učitelkou a řekla jsem "mohla bych být na lyžáku s někým jiným na pokoji?" "Ale já myslela že jste s Vandou kamarádky?" Řekla a bylo slyšet že je upřímně překvapená. "No ale když vás začne šikanovat tak to asi není moc v pořádku ne?!" Odpověděla jsem. "Aha. To je mi líto ale musí s tím všichni souhlasit a to asi Vanda nebude." Řekla. "Sakra ona mě ale šikanuje! Nemůžu s ní být na pokoji! Jste učitelka! Nějak to zařiďte ne?!" Rozeřvala jsem se na ní a odešla. No to je úžasný. Šla jsem na Chemii. "Tak třído dneska si uděláme chemický pokus" řekl učitel Tuček. Řekl nám postup a já se pustila do toho. Chemie mi nikdy moc nešla a tak jsem se nedivila když mi to asi před měsícem vybouchlo. Učitel se naštěstí akorát smál. No a teď mi to nevybouchlo kvůli mně ale kvůli Vandě. Přimýchala mi tam totiž nějaký zvláštní prášek. Vybouchlo to a já se zděsila. "Počkat počkat počkat co to je?! Ty si vymyslela novou sloučeninu! Máš ode mě slíbenou jedničku na Chemii!" Řekl. Byla jsem moc ráda protože jsem se bála trojky. Tak vidíte jak takový výbuch může být užitečný!

Princezna? ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat