Příští den mi bylo ještě hůř. Šla jsem si dát na snídani čaj. Poté jsem šla zase na pokoj. Poslouchala jsem hudbu a při tom si četla. Mezitím mi pípnul mobil. Kouknu se a vidím že mi napsala Vanda.
Vanda😈: koukni na instagram!
Kouknu se a vidím že ta druhá fotka má už 200👍. Aha super. Stejně se dalo čekat že tam těch laiků přibude. Pak jsem ale objevila zprávy kde si psali typu že jsem kr*va atd. Pak někdo odemkl dveře myslela jsem že je to učitelka. "Paní učitelko?" Zavolala jsem. "Já nejsem učitelka" řekl ten někdo s mírným smíchem. "Bez pryč Vando! Nechápu jak si dostala ty klíče ale běž pryč!" Řekla jsem. "Já nejsem Vanda. Jsem Mirabella. Klíče mi dala učitelka že se mám jít kouknout jak ti je." Řekla Mirabella. "Aha. Promiň" hlesla jsem. "To tě Vanda tak zlobí?" Zeptala se. "Jo" zněla má odpověď. Ukázala jsem ji ty fotky a zprávy. "Počkej" řekla mi. Vytáhla svůj mobil a našla tam ty pitomé Vandiny fotky. Pak ke všem dala dislike. "To bude překvápko" řekla. Obě jsme se zasmáli. Z toho smíchu jsem ale začala kašlat. "To je ti tak špatně?" Zeptala se. "Hmm. Je." Odpověděla jsem. "Paní učitelka mi řekla že ta druhá třída přijede až v sobotu protože mají nemocnou učitelku. Takže tu můžeš zůstat." "Moc děkuji" řekla jsem. "Máš hezkou sukni." Řekla jsem protože hezká opravdu byla. "Dík. Modrá a fialová jsou moje nejoblíbenější barvy." Odpověděla mi. "Moje taky!" Řekla jsem s úsměvem na rtech. "Máš ráda sovy a koně?" Zeptám se. "Já je miluji!" Řekla. "Já taky." Řekla jsem. Zjistila jsem že toho máme hodně společného. Pak ale musela Mira odejít protože šli na svah. A tak jsem se koukala na Youtube. Mám kamarádku. Pomyslela jsem si. Spojenkyni která mi pomůže proti Vandě a tě otravné šikaně. Pak jsem dostala hlad. Zašla jsem do jídelny. Super! Že snídaně tu zbil ještě bílý jogurt. Tak jsem si trochu dala a trápila to čajem. Pak jsem o tom ještě napsala mamce a ta byla mega šťastná. Odebrala jsem se zpátky do pokoje a zase si četla. Štěstí že máma s sebou ty knížky dvě. No...prostě knihomol. Večer jsem si dala zase čaj a požádala o rohlík. Přišla si ke mně sednout Mira. "Můžu zase k tobě?" Zeptala se. "Budu ráda. Nechám odemčeno" řekla jsem. Když Mirabella pak ke mě přišla dlouho jsme si povídali. Pak nás ale přemohl únava a Mira odešla. Já jsem během chvilky zamkla a usnula.
ČTEŠ
Princezna? ✔
FantasyRosu začne její nejlepší kamarádka šikanovat. Pak onemocní na lyžáku a (naštěstí) si tam najde kamarádku. A aby toho nebylo dost zjistí že je mořská panna a elfka. Jak se s tim Rosa vypořádá? A co když zjistí že má dvojče a zamiluje se do jiného elf...