Rano jsme s Legolasem vstali a vyrazili na cestu. V poledne toho dne jsem měla pocit že nám jde někdo na proti. Byl ale ještě několik kilometrů daleko a tak jsem to neřešila. Stejně jsem to ale řekla Legolasovi. Večer jsme se zabydleli v jednom hotelu a já šla spát.
Legolas
Když spala byla nádherná. Tolik bych si ji chtěl vzít za manželku ale nemohu. Čeká na ni velké nebezpečí. A ona to ví. Ale neuteče. Naopak. Vrátí se a nebezpečí přemůže. Většina by vzala nohy na ramena a odputovala co nejrychleji do jiné země. Ona ale ne. Je statečná a bohužel ne moje. V jejích očích vídám radost. Radost že života a s toho že je se mnou. Poslední dobou je ale spíš smutná, zachmuřená a mě bere jako obyčejného kamaráda. Proč? Nevím. Snažím se to zjistit.
Dosel jsem k její posteli políbil ji na rty dlouhým polibkem. Pak jsem si šel lehnout do postele na druhé straně pokoje. Po chvíli jsem usnul a probudil se až ráno.Rosabella
Ráno jsem vstala a zjistila že Legolas je už vzhůru. Vzali jsme tedy tašky a vyrazili na cestu. Pořád jsem cítila toho elfa co za náma běžel. Pořád se přibližuje...
Večer druhého dne doběhl elf k nám. Asi si myslel že oněm nevíme a byl schovaný. Neviděla jsem ho ale cítila. Proto jsem věděla kde přesně je. Cítila jsem že se mě chce pokusit zabít. Imendo kardein fotnarteink zašeptala jsem a elfa nechala zapomenout na všechna kouzla. Indigo imendo zašeptala jsem podruhé a elf mi řekl vše co věděl o Elfiasovi o jeho plánech atd. Pak jsem mu vymazala paměť a nechala ho jít jako obyčejného člověka. Každý den jsme si museli dávat pozor. Elfias měl všude špehy kteří nás měli zabít. Jednou jsme měli jet v pití, jindy zase po nás pouštěli šípy v lesích. Musela jsem nás očarovat ochrannými kouzly. Čím blíž jsme byli cílu tím větší nebezpečí na nás čekalo. Naštěstí fungovala ochraná kouzla tak jak měla a nám se nic nestalo. Večer před tím než jsme byli v říši elfů se mi zdál sen. Byla v něm má matka a Mirabella. Říkali mi že se nemám vracet. Ať uteču jinak mě zabije. Že už u nich pár lidí zabil a nebojí se zabít další.Já se ale nedala. Šla jsem spolu s Legolasem dál. Došli jsme k "hranicím" naší říše. Weulindo yk nardo margerdo mentro řekla jsem. S Mě jsme byli neviditelní. Vstoupili jsme do naší říše.
ČTEŠ
Princezna? ✔
FantasyRosu začne její nejlepší kamarádka šikanovat. Pak onemocní na lyžáku a (naštěstí) si tam najde kamarádku. A aby toho nebylo dost zjistí že je mořská panna a elfka. Jak se s tim Rosa vypořádá? A co když zjistí že má dvojče a zamiluje se do jiného elf...