Šla jsem domů a vyvenčila Alyss. Pak jsem se dala do balení. Většina lidí možná jezdí na lyžích ale já ne! Já jezdím na snowbordu. Na lyžích umím taky ale snowbord je lepší. Když jsem po hodině dobalila šla jsem do sklepa pro snowbord a boty. Vzala jsem klíče a šla. Naše místnost má číslo 3 a je jedna z prvních. Pak jsem se vrátila ověšená jak vánoční stromeček a nacházela to do obalů. Pak jsem se navečeřela a šla spát.
Ráno jsem šla ven s Alyss. Máma mi mezitím udělala mícháná vajíčka. Pak jsem si ještě zabalila pyžamo atd a vyjeli jsme. Jela se mnou jenom máma a Alyss protože táta musel do práce. Cestou jsem se máme svěřila ohledně Vandy. Byla na Vandu hodně nazlobená. "Kdyby tě zlobila určitě my napiš nebo zavolej ano?" Řekla. "Dobře." Odpověděla jsem. Zastavili jsme a já vystoupila z auta. Hodila jsem batoh do autobusu ke kufrům a dalším zavazadlům a nastoupila. Po asi 5 minutách ke mně přišla Vanda a sedla si vedle mě. "Čau" pozdravil a mě jako by se nechumelilo. "Rekneš o nás dvou a uvidíš" řekla a vytáhla mobil. Já jsem si nasadila sluchátka. Pustila jsem si hudbu a vzala knihu. Po 2 hodinách jízdy jsme zastavili na benzínce. Vystoupila jsem z autobusu se sluchátky na uších. Knihu jsem radši nechala uvnitř. Dala jsem si chleba s řízkem který jsem si ráno připravila k obědu a napila se pomerančové šťávy kterou jsem si vymačkala z čerstvých pomerančů. Po asi 15 minutách jsme nastoupili zase do autobusu. A tak jsem si vzala zase knihu a četla si. Po dalších 2 hodinách jsme dojeli na místo. Vystoupili jsme a šli na lanovky. Vyjeli jsme nahoru a šli do hotelu. Pak jsem s Vandou vytáhla zavazadla do našeho pokoje 286. Vanda si zabrala postel u okna. Tak jsem musela jít na tu u dveří. Vybalila jsem si a šla na večeři. Vanda už seděla u stolu s Minou a Rebekou. Já jsem si sedla ke stolu sama. Nebudu s Vandou víc než je třeba. K večeři byli boloňské špagety. Jak jsem dojela tak jsem se vrátila na pokoj. Po asi 10minutách přišla i Vanda s Minou a Rebekou. Nějakou dobu tam kecali a tak jsem si vzala knížku a četla si. Pak jsem zaslechla jak Mina říká "chudáku. Být na pokoji s Rosou..." protočila jsem oči. Pak jsem šla spát.
ČTEŠ
Princezna? ✔
FantasyRosu začne její nejlepší kamarádka šikanovat. Pak onemocní na lyžáku a (naštěstí) si tam najde kamarádku. A aby toho nebylo dost zjistí že je mořská panna a elfka. Jak se s tim Rosa vypořádá? A co když zjistí že má dvojče a zamiluje se do jiného elf...