Za upravení obrázku moc děkuji MegdaMarSn ❤
Ráno jsem vstala a zamířila na další hodinu. Tam se ukázalo že dokážu mluvit se zvířaty a když jdu pod nohama mi rozkvétají květiny. Pak za mnou přišla matka a řekla "dneska tu chvíli nebudu. Pojedu pro tvou sestru...vlastně dvojče." Řekla. "Snad spolu budete vycházet." Dodala. "Jak se jmenuje?" Zeptala jsem se. "Mirabella Kartnerová." Řekla mi máma. "Počkej.. počkej ona se opravdu jmenuje Mirabella Kartnerová?" Zeptala jsem se mámy. "Ano" odpověděla. "Děje se něco?" Zeptala se mě. "Je to moje kamarádka...spíš nejlepší kamarádka. Jsme BFF!" Řekla jsem ji na to. "Tak to ráda slyším." Řekla mi máma a odešla. Šla jsem tedy za Legolasem. Bylo to jednoduché jelikož mě většinou pozoroval a když ne tak byl na svém oblíbeném stromě u jezírka. Tentokrát mě stejně jako většinou pozoroval. Vyšplhala jsem za ním do koruny stromu. "Je úžasné že dokážeš mluvit se zvířaty a chodit tak že květiny pod tvým nohama rozkvetou. Já to umím taky. Jinak to umí už jen tvůj otec a matka." Řekl mi a usmál se na mě. Pak jsem mu já řekla že mám dvojče a že se s ním vlastně znám. Byla jsem hodně zvědavá. Je taky elfka a panna v jednom? Nebo jenom jedno? Umí taky mluvit se zvířaty, chodit tak jako já a jen si pomyslet že chceš aby začalo foukat začne? Už jsem Mirabellu znala ale tohle nevím. Ani ona to vlastně neví...navíc ji nevolala hlava jako mě. Byla v tu dobu v pořádku. No nic...kdo si počká ten se dočká řekla jsem si a učinila tak. Asi po dvou hodinách máma konečně přijela. Z auta vystoupila Mirabella a s mámou spěchala k vodě. Věděla jsem co to znamená. Mirabella je mořská panna stejně jako já. Vylezla jsem na strom a povídala si s Legolasem. Asi po půl hodině jsem viděla mámu s Mirabellou jak jdou na louku. "Pojď " mávla jsem na Legolase. Přehoupla jsem se přes pár stromů a po větvích doběhla na louku. Máma zrovna došla na pódium. Představila Mirabellu a odešla. Šla jsem teda za nima. Umělá jsem se neslyšně a neviditelně pohybovat takže pro mě byla hračka udělat to tak aby si mě nevšimli. Když jsem za nimi došla máma zrovna říkala "najdeme Rosabellu" nic víc nestihla říct protože jsem seskočila vedle ní. Máma se trošku lekla ale nepovedlo ji to. Za to Mirabella se lekla hodně. "Promiň." Omluvila jsem se jí. "To je v pořádku" řekla Mirabella a objala mne. Máma šla Mirabelle ukázat kde bude bydlet a já se na stromech vydala za nima. Máma uvedla Mirabellu dovnitř a odešla. Začala jsem si s Mirabellou povídat. Zjistila jsem že její vlasy a ploutve jsou ve vodě modré zatímco já mám obojí fialové. Jsme stejně až na tyto rozdíly plus já mám jako ale tmavě hnědé až černé vlasy a Mirabella ke má světle hnědé. Pak si šla Mirabella lehnout protože toho na ni bylo hodně. Já jsem tedy šla za Legolasem. Sedli jsme se u jezírka. Tam jsme si sedli na strom a povídali si. Řekla jsem mu něco o Mirabelle. Pak jsem musela jít taky spát i když jsem nechtěla ale byla jsem hodně unavená. Legolas mi tedy dal polibek a já jsem pak po tromech přiběhla domů. Zvykla jsem si chodit po stromech takže na zemi mě ostatní vidí jen málokdy. Ale to mi nevadí. Nejsem ráda středem pozornosti. Jsem pak nesvá. Jsem totiž introvertka. Lehla jsem si na postel a Alyss se stočila vedle mě. Po chvilce už byli znít mé pravidelně oddechy. Nevím jestli to byla pravda ale zdálo se mi jako by v noci ke mě přišel Legolas. Ještě jednou mě dlouze políbil na má ústa a pak asi po třech dlouhých, krásných minutách zase odešel.
ČTEŠ
Princezna? ✔
FantasíaRosu začne její nejlepší kamarádka šikanovat. Pak onemocní na lyžáku a (naštěstí) si tam najde kamarádku. A aby toho nebylo dost zjistí že je mořská panna a elfka. Jak se s tim Rosa vypořádá? A co když zjistí že má dvojče a zamiluje se do jiného elf...