Narozeniny🎂

263 7 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila a šla na snídani. Pak jsem napsala mamce.
Já: ahoj❤
Mamka💝: ahojky 😘
Jak to zatím jde?
Já: zatím v pohodě 😌
Mamka💝: to je dobře ❤
Odložila jsem telefon a dla se přehlédnout. Měli jsme jít zase na svah. Vzala snowboard a šla. Jezdila jsem jako o závod. Několikrát do mě při tom strčila Vanda.
Když jsme přišli na hotel byla jsem celkem promrzlá ale nevadilo mi to. Zaběhla jsem do jídelny a vzala si tam jablko. Pak jsem si ho na pokoji snědla. Vzala jsem knihu a četla si. Po chvíli přišla Vanda s Minou a Rebekou. A začali na mne narážet. "Nemůžu pochopit proč si Vandou na pokoji prave s ní!" Řekla Mina. "Já bych byla radši na pokoji klidně i s Mirabellou!" Řekla Rebeka. A Vanda na to... "jako bych měla na výběr!" "Na vyber si mela Vando" řeklajsem v klidu a dál hleděla do knihy. "Hele ty nežvaň a radši mi dej svůj mobil!" Řekla Vanda. "A proč bych to dělal?" Zeptala jsem se nevinně. "Dej mi ten mobil!" Skoro na mě zařvala. "Ne." Řekla jsem v klidu. Vanda vytáhla svůj mobil chvílí tam něco dělala a pak to se smíchem ukázala holkám. Najednou mi pípnul mobil. Kouknu na něj a vidím že Vanda sdílela na instagramu novou fotku. MNĚ!

Rosa má narozeniny🤣🥳🤣Kdo ji nemáte rádi zanechte like 👍50👍                                                     0👎Tolik lidí během jedné minuty? Byla jsem na pokraji breku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Rosa narozeniny🤣🥳🤣
Kdo ji nemáte rádi zanechte like 👍
50👍                                                     0👎
Tolik lidí během jedné minuty? Byla jsem na pokraji breku. Vzala jsem svůj kabát a vyběhla  ven do sněhu. Byla zima ale já si jí nevšímala. Takhle jsem si narozeniny nepředstavovala. Šla jsem k jednomu že stromů kousek od hotelu. Tam jsem si sedla a brečela. Nevím co se stalo ale asi jsem tam vět jiné usnula. Spala jsem asi hodině nebo dvě. Pak někdo přišel a začal mi třást rameny. Byla to učitelka. "Roso co tě ro napadlo usnout venku v takové zimě?" Zeptala se. Jen jsem pokrčila rameny. Dovedla mě do hotelu a do jídelny. Dala jsem si tam večeři a horký černý čaj.

Princezna? ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat