Sen😴

272 6 2
                                    

V noci se mi zdál sen. Mluvila v něm na mě nějaká paní. "Roso..." Řekla. "Jak znáte mé jméno?" Podivila jsem se. "Jsem tvá matka." Odpověděla mi. "Ne. Má matka je přece Renata!" Řekla jsem. "A nenapadlo tě proč jí nejsi podobná? Proč máš jiné záliby? A hlavně...proč máš oproti ní tak ostré a při tom velmi půvabné rysi?" Zeptala jsem se. Je pravda že jsem nad tím hodně kdy přemýšlela. A ona to věděla. "Jak se jmenuješ a proč teda nejsem s tebou?" Zeptala jsem se jí. "To ti teď nemůžu říct. Až se probudíš bude vedle tebe kniha. Přečti si ji. A až dorazíš domů přijedu pro tebe. Měj se krásně zlatíčko." Řekla a zmizela.
Když jsem se probudila byla vedle mě kniha. Přesně jak mi řekla.

Otevřela jsem knihu a nalistoval jsem jednu ze stránek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Otevřela jsem knihu a nalistoval jsem jednu ze stránek.

Zajímavé pomyslela jsem si po přečtení

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zajímavé pomyslela jsem si po přečtení. Byt mořská panna a elfka musí být super. Snad už brzo budu zdravá...už chci jet domů.
Zbytek dne uběhl rychle. Po obědě za mnou zase zašla Mirabella a povídali jsme si. Během dne jsem pila čaj a jedla rohlíky samotné nebo s máslem. Večer pak za mnou přišla Mirabella a pomohla mi zabalit. Navíc jsme spolu museli i k Vandě protože mi tam ještě něco zůstalo. Ta na nás při tom řvala. Když jsem měla dobaleno šla jsem si zase číst. Pak jsem usnula a zdál se mi zase sen...
"Přečetla si tu knihu?" Zeptala se mě má matka. "Ano" odpověděla jsem. "A pamatuješ si kdo je král a kdo královna?" Zeptala se mě. "Pamatuji se. Královna je mořská panna a elfka královna Esmeralda a král je elf Kahl." Řekla jsem. "To jsou tvoji rodiče. Já a můj manžel..." Řekla. "Počkat...já jsem..." nedokázala jsem dokončit větu. "Ano. Jsi princezna." Řekla. "Zítra si už pro tebe přijedu zlatíčko a všechno ti vysvětlím." Řekla ještě a pak zmizela. Takže si to trochu srovnejme. Má matka je mořská panna a elfka královna Esmeralda. Můj otec je elfský král Kahl a já jsem princezna. Mám být šťastná, naštvaná a nebo oboje?! Fakticky nevím! Pomoc!!! A jsem mořská panna nebo elfka? Asi spíš elf protože vlastně elf je 1,5 a mořská panna jen 0,5 alias 1/2 (jedna polovina). Takže jsem si i připomněla matematiku. Ta mi celkem jde... Tak zpátky do práce... No počkat... co když jsem taky elfka a mořská panna? Tak toho je opravdu moc!

Princezna? ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat