Ale vystoupil ze stínu. Byl to Legolas. "Tvá matka poslala Karena-jednoho z elfů-aby tě našel. Věděl jsem ale že já tě najdu líp než kdokoli jiný. Byl to ale oříšek. Jsi opravdu rychlá a velmi velmi nadaná." Řekl mi a pousmál se. "Běž pryč!" Křikla jsem na něj. "Myslíš si že se vrátím a vezmu si toho ničemu? Toho kdo zabil tolik lidí, vydobyl si tolik království a povraždil tolik svých manželek?! Myslíš že když jich zabil tolik tak po svatbě nezabije i mě?! Zabil by mě! Zabil by nás všechny! Musela jsem odejít!" Začala jsem na něj křičet a rozbrečela se. Legolas ke mně přistoupil a chtěl mě obejmout. Já jeho ale ne. Vzala jsem svou tašku hodila ji přes rameno, vyskočila z okna a uháněla pryč. "Počkej!" Slyšela jsem ještě jak na mě křikla Legolas. To už jsem ale byla několik ulic daleko. Vyběhla jsem do lesa. Běžela jsem a běžela. Nevím jak asi protože jsem měla oči zastřené slzami ale zakopal jsem o kořen stromů a spadla. Upadla jsem do bezvědomí.
Legolas
Běžel jsem za ní. Konečně jsem ji našel nechci a nesmím ji znovu ztratit. Vběhl jsem za ní do lesa. A v tom jsem ji spatřil. Ležela v bezvědomí na zemi. Zvedl jsem ji a odnesl zpátky do hotelu. Tam jsem ji položil na postel. Celou noc jsem oka nezamhouřil. Tolik jsem se o ní bál. Byla v bezvědomí až do rána. To se konečně probudila.Rosabella
Probudila jsem se v posteli v hotelu ve kterém jsem byla ubytována. Zjistila jsem že mi krvácí hlava. Nejspíš jsem se do ní pořádně uhodila. Magnulius urugyand! Zašeptala jsem a rána se mi zahojila. Všimla jsem si že vedle postele sedí Legolas. "Jak to je?" Zeptal se. "Tak jako když se bouchnes hlavou o kámen!" Odseknu. "Včera jsem ti chtěl říct..." "jo. Vím." Skočila jsem mu do řeči. "Ze bych se měla vrátit. Jenže já nechci a nemůžu! Jasné?!" Řekla jsem mu. "Jo to jsi říkala. Chtěl jsem se ale ještě zeptat. Jak víš že by tě zabil a to ostatní?" Zeptal se mě. "Cítím emoce a dokážu se kouknout ostatním do hlavy a vidět myšlenky." Odpověděla jsem mu. "Rosabello to ho ale musíme zastavit! Nebo za chvíli bude vládnout i nám! A vezme si...Co já vím třeba Mirabellu." Řekl mi Legolas. Musela jsem přiznat že má pravdu. "Když sr tam ale objevím..." začala jsem větu. Legolas mi ale skočil do řeči "Tak bude všechno lepší! Rekneš všem co o něm víš a zabijeme ho!" "Já ti nevím..." začala jsem. "Jako zabíjet úplně nechci. Nejsem přece žádný vrah! Vyhnat ho...jo to by šlo..." řekla jsem. Legolas však nesouhlasil. "Zabijeme ho! Za to že zabil jiné si to zaslouží! A navíc kolik má království! Myslíš že ti lidé nechtějí mít jiného a lepšího krále?! A navíc když ho jen vyženeme může se vrátit. A i kdyby se nevrátil půjde proti jiným!" Řekl mi. "No dobře...vyhrál si!" Řekla jsem mu trochu naštvaně. "Teď ale potřebuji ještě spát. Jsem unavená! A ty si taky na chvíli lehni!" Řekla jsem mu a po chvíli usnula.
ČTEŠ
Princezna? ✔
FantasyRosu začne její nejlepší kamarádka šikanovat. Pak onemocní na lyžáku a (naštěstí) si tam najde kamarádku. A aby toho nebylo dost zjistí že je mořská panna a elfka. Jak se s tim Rosa vypořádá? A co když zjistí že má dvojče a zamiluje se do jiného elf...