DÜĞÜN

3.6K 142 15
                                    

Multimedya:Elif'in gelinliği

YUSUF

Bugün akşam kına vardı, Elif her zamanki gibi en sade bindallıyı seçti. Bu kız hem sade hem şık olmayı nasıl başarıyor bilmiyorum. Dün akşam baya soru sormuşlar kıza. Annem anlattı her şeyi bazıları kürtçe olarak sorunca Elif cevap verememiş annem cevap vermiş onun yerine. Narin tüm akşam boyunca kıza öldürecekmiş gibi bakmış, Elif'te bunu fark edip anneme sormuş. Anlaşılan o ki teyzem ve Narin rahat durmayacak. Elif'i o ikisinden oldukça uzak tutmam şart.

Kına da kadın erkek ayrı olacak bu yüzden erkekler için sıra gecesi düzenlenecek. Kadınlar içinde konağın bahçesinde eğlence düzenlenecek. Acaba Elif nasıl olacak. Güzel olacağı kesin ama insan merak ediyor işte.

Evde kahvaltıyı yapıp Elif'i kuaföre götürmek için teyzemlere gittim, umarım dün gece bir sorun olmamıştır. Kapıyı Berfin açtı, bu kızın teyzemin kızı olduğuna dair şüphelerim var. Hiç onlar gibi değil çok saf, çok iyi niyetli bir kız aynı Elif gibi. Keşke benimde böyle bir kız kardeşim olsa diyordum hep, ama Rabbim bana böyle bir eş nasip etti. Belki kızımız böyle olur. Ben hayallere dalmışken birinin kolumdan tutup çekmesiyle kendimi kilerde buldum;

-Bu düğün bizim düğnümüz olabilirdi Yusuf biliyorsun deme?

-Saçmalamayı kes Narin ikimizde biliyoruz senin neden benimle evlenmek istediğini yıllarca seversin diye bekledim ama sen hep parayı sevdin.tek derdin Mardin'e hanımağa olmaktı.

-O zamanlar öyleydi ama ben seni sevdiğimi seni kaybedince anladım. Hem sen bu evliliği ne şartla kabul etmiştin beni kuma almak şartıyla, iki haftada ne değişti Yusuf?

-Gerçekleri gördüm Narin, kimsede olmayan şeyleri gördüm Elif'te. Senin gibi değil o ve asla da senin gibi olmayacak. Eğer Elif bu şartı duyarsa ne yapacağımı biliyorsun demi Narin?

-Sen bir şey yapmadan Yahya eniştem yapar zaten, ama Yusuf andım olsun ki bana bu yaptığının bedelini çok ağır ödeyeceksin.

-Elinden geleni ardına koyma bakalım ne yapabileceksin?

Narin'in atıp tutmalarından sonra daha fazla burada kalmamak için Elif'in odasına gittim. Kapıyı çaldım içerden "gir" diye seslenince içeriye girdim. Elif hazırlanmış beni bekliyordu.

-Hazırsan çıkalım.

-Ben hazırım çıkabiliriz ama senden bir şey isticem?

-Tabi buyur ne istersen?

-Berfin'de bizimle gelse olur mu ama sadece Berfin gelsin diğerleri beni pek sevmedi sanırım.

-Bir şey mi yaptılar sana?

-Yok bir şey yapmadılar ama bana düşman gibi bakıyorlar bende bundan rahatsız oldum.

-Tamam ben teyzemle konuşurum Berfin gelir bizimle sen aşağı in, ben Berfin'i alıp geliyorum.

-Tamam ben aşağıdayım o zaman.

Bak sen bizim küçük hanıma bir günde sevdirmiş kendini tabi ikiside temiz kalpli olunca çekiyor sanırım. Teyzem izin verir vermesine de inşAllah peşimize Narin ve Zühre'yi takmaz. Tam tahmin ettiğim gibi muhteşem üçlü yine bir arada oturmuş konuşuyorlar acaba yine ne planlıyorlar?

-Teyze iki dakika konuşabilir miyiz?

-Tamam oğlum konuşalım.

-Teyze ben şimdi Elif'i götürüyorum bu gece buraya getirmicem haberin olsun bizim evde kalacak.

-Olur mu öyle şey oğul söz çıkar. Ne olmuş gelin hanım beğenmemiş mi bizim evimizi yoksa küçük mü görmüş? Tabi ağa karısı oldu ya havalara girmiştir.

Kader KilidiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin