AŞK NASİP İŞİDİR

1.2K 67 7
                                    

Aşk nasip işidir. Hesap işi değil. Aşk adayıştır. Arayış değil.. (Hz.Mevlana)

YUSUF

Sabah uyandığımda Elif çoktan uyanmış hazırlanıyordu sanırım sabah namazdan sonra uyumadı, normalde bende uyumuyordum ama bu sıralar işler çok yoğun olduğu için eve geç geliyoruz o yüzden uyumak zorunda kalıyorum. Elif benim uyandığımı fark edip bana döndü;

-Hayırlı sabahlar Yusuf'um.

-Hayırlı sabahlar güzelim. Sen çoktan hazırlanmışsın bile.

-Evet hazırlandım senin kıyafetlerini de giyinme odasına bıraktım duşunu alıp hazırlanırsın bende odayı toplayıp kahvaltıya yardıma ineceğim.

-Tamam hatun kolay gelsin size.

-Sende hızlı ol ama bak vallahi babaannem terliği fırlattı mı 12'den vurur.

-Merak etme güzelim ben alışkınım o terliklere.

Ben duşa girip çıkana kadar Elif odayı toplayıp aşağı inmiş. Giyinme odasına gidip Elif'in hazırladığı kıyafetleri giyindim. Evleneli beri tüm giydiklerimi Elif seçiyor, siyahtan başka renk giymeyen ben şimdi siyah giyemez oldum. Tüm gardrobumu baştan aşağı değiştirdi hanım efendi.

Kahvaltıya indiğimde ufak çaplı bir şok geçirdim. Mehmet bize kahvaltıya gelmiş, normalde hayatta yemeğe gelmez bize anca aşiret büyükleri toplandığı zaman ya da Berçem sultan çok ısrar ettiği zaman gelir çok ilginç. Acaba Elif haklı mı? Dün gece bak görürsün Mehmet bizim konaktan çıkmaz diyordu. Ulan Mehmet sen az değilsin.

-Ooo Mehmet hoş geldin kardeşim. Hayırdır hangi rüzgar attı seni buraya, hiç uğramazdın bize.

-Ayıp ediyorsun kardeşim ne zaman uğramazdım neredeyse her gün sizdeyim.

-Yoo değilsin ben niye görmüyorum hiç seni?

-Şşşş susun bakalım başımı ağrıttınız sabah sabah ben sizin çekişmenizi mi dinleyeceğim ya Yusuf, burası Mehmet'in de evi tabi gelecek onun evinde ilaçlama olduğu için bir hafta burada kalacak.

-Aaa ne demek Berçem sultan tabi ki onun da evi ama neyse.

-Yusuf sen ne geveliyorsun ağzında oğlum söyle bizde bilelim.

-Mehmet anladı babaanne boşver sen.

Kahvaltıdan hemen sonra şirkete geçtik, Mehmet kendi odasına gitmeden direk benim odama geldi;

-Yusuf seninle bir şey konuşmam lazım kardeşim.

-Bende diyorum ki Mehmet ağzındaki baklayı ne zaman çıkartacak anlat bakalım aga.

-Ben evlenmeye karar verdim.

-Ohaa yuh sen kiminle?

-Sizin konağa yeni gelen kız varya Rozerin o

-Ha ha Elif anladı biliyor musun?

-Nasıl?

-İşte bana dün gece söyledi Mehmet, Rozerin'e bir farklı bakıyor dedi.

-Canım benim ya abisinin halinden nasıl da anlamış.

-Onu boşver de nasıl karar verdin sen bu evlilik olayına?

-Ya bu kız bizden yardım istemek için köyden kaçtı ya, işte şirkete gelmiş önce Yahya amca ve sen şirkette olmayınca bana geldi işte başından geçenleri falan anlattı, neyse Yahya amcama götürdüğümde de Yahya amcam kız hakkında araştırma yapmamı istedi araştırırken kapılmışım işte. Şimdi bir hafta sizde kalacağım kızın tavırlarını halini hareketini gözlemlemem lazım. Birde Dila teyzemle konuşup ona durumu anlatmam lazım, kızın gönlünde birisi var mı öğrensin bakalım.

Kader KilidiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin