Şayet kullarım Beni senden sorarlarsa gerçekten ben çok yakınım. Bana dua edince duacının duasını kabul ederim. (Bakara Suresi; 186.Ayet)
MEHMET
Hastanenin önüne geldiğimde Rozerin'i ambulanstan indiriyorlardı hemen yanına koşup elini tuttum;
-Ne olur bırakma beni tanyeri sana yalvarıyorum, bırakma beni..
Ameliyathanenin önüne geldiğimizde ne kadar yalvarsam da beni içeriye almadılar kapının yanına çöküp oturduğumda telefonum çaldı, çıkarıp baktığımda arayanın Yusuf olduğunu gördüm;
-Oo taze damat hayırlı sabahlar napıyorsunuz?
-Hastanedeyiz Yusuf, Rozerin'i vurdular.
-Ne diyorsun oğlum sen hangi hastane?
Hastanenin adını söyledikten sonra telefonu kapattım. Allah'ım sana yalvarıyorum benden Rozerin'i alma.
1 Hafta Önce
-Sen ne diyorsun ağam ben o kızı vurursam kocası beni yaşatmaz.
-Herkes bir gün ölecek değil mi? Sende öleceksin sadece senin ecelin Mehmet Karademir olacak.
-Ben böyle bir şeyi yapamam.
-Öyle mi? O zaman ailenle vedalaş çünkü bir hafta içinde hepsini tek tek kaybedeceksin.
-Ağam gözünü seveyim yapma kıyma aileme.
-O zaman benim dediğimi yapacaksın anladın mı? Sana yarına kadar mühlet iyi düşün taşın kararını ver.
Şimdi (Mehmet Karademir)
Rozerin'i ameliyata alalı neredeyse yarım saat oldu kimseden ses çıkmıyor Allah'ım kafayı yiyeceğim sen yardım et. Birinin bana seslenmesiyle arkamı döndüm Yusuf ve Elif'i gördüm. Yusuf hemen yanıma gelip sarıldı.
-Merak etme kardeşim Rozerin çok güçlü birisi emin ol buradan hep beraber çıkacağız.
-İnşaAllah Yusuf ona bir şey olursa dayanamam ben ölürüm, onu daha yeni bulmuşken kaybedemem Yusuf.
-Anlıyorum seni kardeşim ama bol bol dua et tamam mı bak Allah büyük.
-Öyle kardeşim dua etmekten başka hiçbir şey gelmiyor elimden keşke orada yatan ben olsaydım.
-Deme böyle, şimdi sana bir şey soracağım ama bana doğruyu söyleyeceksin.
-Sor
-Rozerin'e bunu kim yaptı?
-Amcası olacak o adi herif yaptı ama andım olsun ki o adamın ölümü benim elimden olacak.
-Tamam kardeşim.
Aradan geçen 45 dakikanın sonunda ameliyathaneden bir hemşire çıktı ve bize doğru geldi.
-Rozerin Karademir'in yakınları siz misiniz?
-Evet ben eşiyim karım nasıl hemşire hanım ne olur bir şey söyleyin?
-Rozerin hanım çok kan kaybetti çok acil kan bulunması gerekli çevrenizde 0 Rh negatif ne kadar insan varsa bulun çok acil kana ihtiyacımız var.
Yusuf hemen öne atıldı;
-Benim kan grubum 0 Rh negatif ben verebilirim.
-Tamam hemen sizi kan alma odasına götürelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader Kilidi
EspiritualBir tarafta Rabbine meftun bir kız, diğer tarafta hayatında her istediğini elde etmiş bir adam. Elif Korel İstanbul dışında hiç bir yere gitmeyen bir kız Mardin'e gittiği zaman nelerle karşılaşacak. Yusuf Baturalp bir takım şartlar koyarak evlendiği...