Sen uzattığın eli tutmayacak ele mi dargınsın, tutmayacak bir ele uzandığın için kendine mi? Dertli insan, içi duman dolu bir odaya benzer. Onu dinlemek o odaya pencere açmak gibidir...(HZ.MEVLÂNÂ CELÂLEDDİN-İ RÛMİ)
YUSUF
Dün gece Elif'e elimi bile sürmeyecektim ama o hazırım dediği için,bazı şeyler oldu. Aslında ben Narin hakkında gerçekleri anlatıp, Elif'le her şeye sıfırdan başlamak istiyordum ama olan oldu. Bugün her şeyi anlatacaktım Elif'e benden duyması daha iyi. Elif'ten önceki hayatım benim cahiliye dönemim. Elif'le kendimi buldum ben. Çok farklı Elif herkesten çok farklı.
O kadar güzel uyuyor ki izlemeye doyamıyorum. Bir insan uyurken bile nasıl bu kadar güzel olabiliyor. Allah'ım sana şükürler olsun ki karşıma Elif'i çıkarttın, ne kadar şükretsem az. Kıpırdanmaya başladı kesin uyanacak. Yusuf oğlum uyku moduna geç bakalım, acaba uyanınca ilk ne yapacak?
Uyandı işte sanırım bir süre sessiz kalmaya çalıştı ya da benim uyuyup uyumadığımı kontrol etti. Ah bu kadınlar çok fena, hemen yeni uyanmış gibi yapayım bakalım ne yapacak. Yavaş yavaş gözlerimi açtığımda iki adet şaşkın gözlerle karşılaştım, beni uyuyorum sanıyordu uyanık olduğumu anlayınca hemen o şaşkın bakışlar yerini kızgın bakışlara aldı, gözlerini kısarak konuşmaya başladı;
-Ne zaman uyandın sen?
-Bilmem sence ne zaman?
-Yusuf ne bileyim Allah aşkına bak doğruyu söyle.
-Çok olmadı yaklaşık yarım saattir uyanığım.
-Eee beni neden uyandırmadın?
-Güzeller güzeli karıma kıyamadım, hem seni uyurken izlemek daha güzel.
Tabi hemen Elif hanımın yanaklar kızardı. Bu kadının en çok beğendiğim yanı bu sanırım utanınca kendini ele veriyor.
-Elif'im ben duş alacağım sende bana kıyafet hazırlar mısın.
-Tabi hazırlarım ama ne hazırlarsam giyeceksin söz mü?
-Tamam söz giyeceğim.
Ah benim güzel karım benim eşyalarımın hepsi siyah, farklı model yapamazsın ki.
ELİF
Sabah uyanır uyanmaz Yusuf'a baktım bir süre onu izledim. Fazla denecek kadar yakışıklıydı, kirli sakalları, dağılmış saçları ile gerçekten mükkemmel bir kocam vardı. Rabbim sana şükürler olsun ki böylesine birini bana eş olarak nasip ettin. Ben Yusuf'u izlerken yavaş yavaş gözlerini açtı. Ama hani uyuyordu bu çocuk gözleri hiç yeni uyanmış gibi değil. Beni kandırdı yani, ah Yusuf uh.
Yusuf duşa girdikten sonra bende odayı toplamaya başladım, yatağı düzelttim önce çarşafı değiştirdim, sonra yastık kılıfları falan derken biraz vaktimi aldı. Sonra Yusuf'a kıyafet hazırlamaya başladım, Allah'tan dün gece buraya gelirken durduğumuz benzinlikte Yusuf için beyaz kısa kollu bir badi almışım, yoksa benim kocam simsiyah gezecekti etrafta.
Yusuf duştan sadece belinde bir havluyla çıkınca, ister istemez utandım. Tamam o benim kocamda olsa bu duruma alışmam için belirli bir süre geçmesi lazım. Yusuf çıkar çıkmaz hemen ben duşa girdim, eğer odada kalsaydım kesin inatlaşır giymezdi o badiyi.
Duştan çıktıktan sonra banyoda üstümü giyinip odaya geçtim, ve karşımda kısık gözlerle bana bakan bir adet Yusuf gördüm;
-Elif bu ne?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader Kilidi
SpiritualBir tarafta Rabbine meftun bir kız, diğer tarafta hayatında her istediğini elde etmiş bir adam. Elif Korel İstanbul dışında hiç bir yere gitmeyen bir kız Mardin'e gittiği zaman nelerle karşılaşacak. Yusuf Baturalp bir takım şartlar koyarak evlendiği...