ROZERİN&MEHMET

1K 55 4
                                    

Hüzün ki en çok yakışandır âşıklara. Yandık, yakıldık; ama hüzünden yana asla yakınmadık. Ne de olsa biz mahzun bir Peygamberin ümmeti değil miyiz? Hüzün taze tutar aşk yarasını. Yaramdan da hoşum, yârimden de. (Şems-i Tebrizi)

ELİF

Bugün güzeller güzelim'in düğünü var o kadar çok heyecanlı ki sabahtan beri bi o yana bi bu yana gezip durdu konağın içinde. 

-Uhtim biraz sakin ol ne bu telaş böyle?

-Elif ne yapayım ama elim ayağım titriyor şuna baksana.

-Kıyamam kuzum ben sana bak şimdi kuaför gelecek hadi sen odaya çık bende geliyorum arkandan.

-Olmaz Elif ikimiz çıkacağız.

-Offf Rozerin offf.

-Oflama sus yürü hadi benim yeğenlerime bakmama şart.

-Bak ya hemen pabucumuz dama atıldı. 

-Hiç kusura bakmayın Elif hanım ben hayatımda ilk kez teyze oluyorum. 

-Tamam tamam sağ salim doğsunlar Allah'ın izniyle al napıyosan yap.

-Zaten doğunca birini alıp götüreceğim ne yapacaksın sen üç çocuğu.

-Yaa tabi sen onu rüyanda görürsün. Bak bugün evleniyorsun yap istediğin kadar çocuk.

-Hemen utandır zaten beni.

Biz yukarıya çıktıktan yarım saat sonra kuaför geldi ve Rozerin'i hazırlamaya başladı.

MEHMET

-Kardeşim biraz sakin olsana sen, başımı döndürdün bi o yana bi bu yana yeter.

-Nasıl sakin olayım Yusuf? Seni de gördük sen nasıldın gelmiş bana sakin ol diyorsun. 

-Seninle uğraşılmaz Mehmet hadi hazırlan artık bak daha çok işimiz var. 

Ne kadar zormuş bu evlilik işleri, heyecandan öleceğim şimdi. O değilde Rozerin ne yaptı acaba nasıl oldu?  Babaanem öleli beş ay olduğu için Rozerin sadece nikah ve akşam için kadın erkek ayrı eğlence istedi ona kalsa sadece nikah yeterdi ama Yahya amcam olma deyince bir şey diyemedi. Damatlıklarımı giyip Yusuf'la birlikte berbere gittik, saç sakal tıraşı olduktan sonra hazırlanan atı alıp erkek tarafının toplandığı yere geldik. Davul zurna eşliğinde konağa doğru yola çıktık. En sonunda konağa geldiğimizde kapıyı çaldım Elif kapının arkasına geçip kapıyı hafif araladı ve konuşmaya başladı;

-Kapı açılmıyor damat bey!!

Parayı uzatıp açmasını bekledim. En sonunda inadı geçipte kapıyı açtı hanım efendi. Kapı açıldıktan sonra içeri girdim Rozerin'in yanına gidip durdum Yahya amcam dua etmeye başladı dualar edilip eller öpüldükten sonra Rozerin'in arabaya binmesine yardım ettim. Rozerin arabaya bindikten sonra düğünün yapılacağı yere doğru konvoy şeklinde gittik. Rozerin ve Elif  hanımların olduğu yere geçti, bizde Yusuf'la birlikte erkeklerin olduğu kısma geçtik. En sonunda eğlence bittiğinde herkes evlere dağıldı, bizde Rozerin'le birlikte otele gittik. Otele geldiğimizde Rozerin heyecandan tirtir titriyordu elini tuttum bana bakınca gülümsedim ve resepsiyona gittik. Odamızın anahtarını alıp asansöre bindik.

Kader KilidiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin